Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Falusi kocsmáros nő

Rosszlányok blog 2020.02.19. 04:23

24 éves vagyok egész jól nézek ki nincs hiány csajokba. Biróm is a strapát ezért mindig akad csaj ez egy kicsit nagyképűvé tett faterom mindig mondta egyszer utol ér a végzet és ki fogsz egy olyan nőt aki szét tép és akkor kisebb lesz a szád persze fater hagytam rá. Szeretek túrázni fogom szombat reggel elmegyek és keresek éjszakára szállást ha nem szabad ég. Egyszer úgy adódott hogy egy kis falúba találtam magam mivel két hely van a falúba ahol érdeklődhetsz az templom vagy a kocsma nekem a kocsma jobban bejön mert egy jó nap után jó letolni egy korsó sört. Igy a kocsmába mentem hát nem a kör szálló az biztos füstös dohos volt a sarokba két papa ivott a kocsmáros nő se volt semmi úgy az úgy 40 50 között lehetett hosszú fekete haja kontyba fogva itt ott egy egy tincs lógott szeme kékre festve száján piros rúzs.Egy fekete trikó féleség volt rajta ami alig fogta meg hatalmas melleit a borotvát szerintem soha nem használta mert a hona alól kilátszott a fekete szőr és keze is az volt oda fordulva hozzám megkérdezte hogy mit adhat de közben olyan szinten végig mért hogy már kellemetlen volt. Hát egy korsó sört szeretnék és segitséget hogy van e a faluba szabad szállás éjszakára. Ráhajolt a pultra igy beláttam a trikón hát tényleg óriások voltak ha a trikó nem fogta volna rendesen lógtak volna az biztos.Hát nagyon nincs hely de itt a kocsma felett van egy szoba ha jó ha későn végzek itt szoktam aludni van egy ágy meg egy kád de vizet melegiteni kell fazékba nekem jó csak tudjak aludni és menyibe kerül az attól függ mondta mitől kérdeztem majd kitaláljuk de nem lesz drága na jó mondtam na gyere megmutatom és kijött a pult mögül ott ért a második csapás rendesen volt alatta segg és comb ahogy ment előttem a rendesen ringott a felesleg ezt mind megtoldotta hogy mini szoknyába volt és klumpa volt rajta és a lába is szőrős volt te jó ég gondoltam szegény férje ha van neki egyáltalán. Hát a szoba tényleg nem volt sok egy kanapé volt rajta az ö ágyneműje csak dobd félre mondta egy kis helységbe volt a kád hát az is látott szebb napokat na mindegy egy éjszakára jó. Ö vissza ment a kocsmába én ültem egy darabig majd én is lementem a kocsmába már többen ültek ott lassan beszélgetni kezdtünk a falusi emberek nagyon kedvesek ha elfogadnak engem biztos csiptek mert rendesen jöttek a körök hol én kértem hol ők mint kiderült a kocsmáros csajt Icának hivták az biztos hogy birta a piát mert minden körnél kapott ö is és meg is itta már rendesen oda voltunk mikor akadozva kértem egy kört és mondtam hogy Ica néni is igyon amit akar kihúzta magát vagy próbálta de azt mondta Ica néni a segged szólits Icának és elfordult majd kihozta a piát majd vissza ment a kör lement majd megjelent két feles piával na akkor tegeződjünk nagy nehezen felálltam kezek keresztbe mellét hozzám nyomta na szerbusz szerbusz és letoltuk a piát elakartam engedni mikor a puszi hol marad és fogta és egy az egyben megcsókolt na ezt igy kell a többiek csak vigyorogtak. Egy Pista nevezetű öreg odahajolt hozzám na fiam ez rendesen meg tudna járatni olyan lennél mint egy csődőr habos lenne a hátad ha meglovagolna ban bán vigyorogtam volt vagy 11 óra mire kiürült a kocsma én rendesen bebasztam Ica is kezdett támolyogni oda ment az ajtóhoz bezárta és behúzta a spalettát . Majd hozott két poharat és fél üveg piát és leült velem szembe na gyere igyunk te fiú már nem igen kivántam mert éreztem hogy kezdem elveszteni az eszem de azért ittam mikor elfogyott a pia mind ketten teljesen készek voltunk Ica szólalt meg elpakolok és megyek mert rendesen kivagyok .Felállt és rendesen támolyogva elindult ültem a széken és néztem ahogy pakol egyszer nekem háttal lehajolt egy rekeszér a szoknya felcsúszott és megláttam a nagy seggét de nem ez volt ami miatt ott ragadt a szemem hanem a bugyi mellet kilógott a szőr nem is szőr volt inkább egy hatalmas szőr kupac.Megmozdult bennem valami kezdett a farkam meredni akkor eszméltem rá hogy kezdek felizgulni rá de hiszen öreg is nem is szép de akkor mért kérdeztem magamtól mikor felállt Ica és megfordult segitenél nekem. Persze rögtön kiszúrta hogy nézem mi van tetszik a látvány kérdezte nem nem próbáltam védekezni mire ö akkor a rekeszt nézted nem válaszoltam hát akkor viszont engem néztél még is.Nem tudtam mit mondjak igy nem szóltam de a farkam már állt rendesen na jössz vagy nem hogy álljak fel igy hogy áll a farkam holt ciki a helyzet próbáltam felállni hogy ne vegye észre de kiszúrta hát az meg mi kérdezte talán nem a látvány húzta elő csak álltam és nem mondtam semmit odajött megállt előttem ne szégyenkezz ez a picsa már néhány faszt felállitótt igaz nem ilyen fiatalt de komolyan jól esik hogy felizgultál rám makogva válaszoltam ilyet még nem láttam azt elhiszem biztos fiatal városi fruskákhoz vagy szokva biztos beretválják a bulájukat mi. Hát igen mondtam na ha már itt tartunk hánynak vertél oda volt pár válaszoltam és élvezték is igen élvezték mert jó vagyok benne felhúzta a szemét na a fiatal csődőr vicsorit göthös fiatal kancát mindenki megtud dugni de mit tudnál kezdeni egy ilyen kancával mint én mert nem elég ám taknyolni nálam egy ilyen picsának rendesen oda kell verni pláne nekem én egy vad kanca vagyok és ha belekezdek simán széttéplek.Mint mondta van arcom rendesen plusz a pia is dolgozott bennem belenéztem a szemébe és azt mondtam azért biztos tudnák valamit kezdeni veled mert még nem volt panasz rám. Bátorságot vettem és megfogva a seggét lesmároltam nem ellenkezett átölelt hozzám nyomta hatalmas melleit és már a számba volt a nyelve rendesen járt a számba szivta rendesen a nyelvem közben rendesen gyúrtam a nagy picsáját közben ö rámarkolt a farkamra és azt gyúrta valami pokoli izgalom fogott el a olcsó párfűm az izzadság és cigi szag áradt róla. Mikor abba hagytuk a smárolást lihegve váltunk szét nem szóltunk semmit csak egymásra néztünk valami éktelen perverz vágy volt a szemében fogta és letérdelt lerángatta a gatyám a merev farkam elő ugrott nem kezdte húzogatni vagy nyalni megfogva a seggem rögtön szopni kezdett de úgy hogy a torkáig szivta rendesen felnyögtem és beletúrtam a hajába próbáltam irányitani de nem hagyta csak szopott vadul egyszer elengedte egy pillanatra rá húzott kettőt majd ráköpött a faszomra majd ujjra szopni kezdte eddig mindig birtam rendesen de ez más volt nem kellett két perc és a farkam remegni kezdett megérezve hogy jövök elkezdte szivni itt voltam kész olyat élveztem hogy életemben először remegtek a lábaim ömlött a gecim de ö csak szivta és nyelte mikor kiürültem azt hittem vége de nem hagyta abba a farkam a szájába tartva a nyelvével játszott vele ezt nem hiszem el a farkam kis idő múlva megint éledni kezdett. Ha hiszitek ha nem megint keményre szopta mikor már rendesen állt felállt és lesmárolt a gecis szájával nem is próbáltam védekezni csak smároltunk közben a trikó alá nyúlva elkezdtem gyúrni a mellét mint egy nagy adag tésztát gyúrtam volna de élveztem ö sem volt rideg mert a mellbimbója rendesen kezdett meredni abba hagytuk a smárolást fogta és levette a trikót ott lógott előttem a két hatalmas csőcs Ica megrázta őket gyere rád várnak elkezdtem nyalni szopni őket Ica felnyögött ez az kezeld le őket rendesen szivjad és harapdáld a mellem nem cukorkából vannak szeretem ha egy férfi vad és használja a testem igy haraptam szivtam szoptam a farkam majd szét pattant Ica a kezeit átkulcsolta a fején és igy élvezte hogy kezelem a csöcseit.Már tiszta nyál volt mikor szolt hogy elég most nyald a honom alját mit kérdeztem csináld mondta én fogtam oda hajoltam és megpusziltam nyald mondta belenyaltam nagyon perverz volt nyalni a szőrt éreztem a számban a párfűm és az izzadságát keveredett a számba nyögve élvezte ez az most a másikat csináltam kezdtem egyre jobban élvezni nagyon jó addig csináld még nem lesz tiszta én meg nyaltam élveztem hogy dominál felettem olyanokat parancsol amit soha nem csináltam.Érezte hogy kezdem élvezni a dolgot na hogy tetszik nagyon jó élvezem nagyon szeretnél lenni az én kis perverz fiúm igen nyögtem na akkor mostantól azt csinálod amit én kérek. Gyere és vedd le rólam a szoknyát de lassan én letérdeltem és finoman lehúztam róla dobd el eldobtam most a bugyim de nagyon lassan ám kezdtem lehúzni akkor tárult elém a pinája hatalmas fekete szőr takarta majdnem a köldökéig szőrős volt na hogy tetszik nagyon szép akkor nyomd bele az arcod de mást nem csinálhatsz beletoltam az arcom nagyon jó érzés volt a pinaszőre érte az arcom.Beleszagolva soha nem érzett illat csapta meg az orom egy olyan perverz állatias vágy kapott el hogy remegtem a kéjtől élvezed igen nagyon akkor fogd a bugyim és állj fel és várj a pult mögé ment és keresgélt valamit majd vissza jött három vékony kötél volt a kezében most fogd a bugyim és nyalogasd fogtam számhoz vettem és nyalni kezdtem éreztem a nyúlós élvezetét rajta és a pisi izét úgy nyaltam mintha kötelező lenne elég szólt most gyűrd a szádba megtettem beletömtem a számba erre oda lépett hozzám fogta a kötelet áthurkolta a faszom körül és meghúzta felnyögtem a farkam olyan merev lett mint soha majdnem lila volt. Majd fogta és a másik két kötelet szorosan a csöcsei köré tekerte úgy meredtek ennek hatására hogy elvoltam képedve. Most térdelj le letérdeltem ö oda hozott egy széket egyik lábát felrakta és neki dőlt a pultnak kinyomta pináját és azt mondta élvezd a műsort és elkezdte a melleit maszirózni húzta a mellbimbóit majd lassan simogatta magát majd a pinájához érve beletúrt na élvezed bugyi miatt csak bologatni tudtam akkor jó mert én is élvezem és elkezdte a csiklóját izgatni kezdett rendesen beindulni nyögve gyűrte a mellét másik kezével izgatta a csiklóját a lábán kezdett folyni a kéjes élvezete olyan mennyiségbe hogy a lábán végig folyva a klumpájába folyt rendesen nyöszörgött teste vonaglott én mint a nyárfa úgy remegtem a látványtól a faszom lüktetett rendesen mikor nem birta tovább és elélvezett a teste rázkodott a kéjtől mikor kicsit megnyugodott fogta és kivette a számból a bugyit élvezed igen nagyon élveznéd még ha csinálnám igen nyögtem.Fogta és újra kezdte de most elkezdte magát ujjazni és közben engem nézett látta rajtam az izgalmat fogta és feldugta magának három ujját ilyet még nem láttam a legnagyobb pinába amit láttam két ujjam fért be de neki három de itt nem volt vége már négy ujja volt a pinájába rendesen vonaglott tőle mikor fogta és az egész kézfejét betolta a látványtól csak kapkodtam a levegőt kihúzta a kezét szeretnéd csinálni igen nyaltam meg a szám gyere oda térdeltem elé és kezdtem ujjazni rendesen csúszott a kezem befelé kis idő múlva bent volt az öklöm ö közben nyögve élvezte a karomon folyt az élvezete csináld mozgasd az öklöd bennem csináltam egyre hevesebben nyögött ne sajnáld a pinám szereti ha jól megdolgozák igy elkezdtem öklözni de úgy hogy ameddig tudtam toltam minél durvább voltam annál jobban élvezte már úgy öklöztem hogy kihúztam a kezem majd vissza sikitva mondta csináld ne hagyd abba mindjárt elévezek és én öklöztem mikor teljes erejével ráült az öklömre hevesen spriccelve elélvezett teljesen beteritve engem csurgott rólam a húgy teljesen extázisban voltunk kihúztam az öklöm a pinájából és nyalni kezdtem a kezemről az élvezetét izlik kérdezte nagyon mindet szeretném lenyalni ilyen jót még nem nyaltam.Tied lehet kilépett a klumpából oda tolta elém evvel kezd felvettem és nagy élvezettel nyalni kezdtem mikor végeztem leült a székre most a lábam és elém tolta. Megfogtam a lábát és nyalni kezdtem élvezte hogy megaláz mindenhol ám tiszta legyen nem értem mért nem volt undor bennem lába izzadt volt és tiszta élvezet de ahogy nyalni kezdtem farkam még jobban meredt a kötél teljesen elnyomta nyaltam a talpát szoptam az ujjait most kapd be az egész lábfejem ameddig tudod a számba tuszkoltam ez jó ezt élvezem nagyon hálás fiú vagy megérdemelsz egy kis jutalmat gyere és nyalhatod a pinám mint egy hálás kutya csúsztam oda szét tette a lábát és pinájába fúrtam a fejem.Mennyei volt ezt a hatalmas pinát nyalni minden keveredett az izzadság a pisa és az élvezet kavalkádja fogta a fejem és tolta a pinájára nyald te édes nagyon jó még soha nem nyaltak igy imádom hogy igy élvezed a pinám bevált a perverz mondatai bármit megtettem már csak kérje és én megteszem csak had legyek a közelében.Rendesen nyaltam mert kétszer a számba élvezett majd felhúzta a fejem tiszta maszat vagy és lenyalta az arcomról az élvezetét. Szeretnéd belém rakni a faszod drágám élveznéd igen nagyon bármit megteszek csak szólj akarom hogy élvezd akarlak szolgálni na feküdj a padlóra lefeküdtem nem érdekelt hogy milyen fölém állt és lassan rá ült a farkamra a megkötözött farkam minden akadály nélkül csúszott bele közben arra gondoltam hogy ekkora pina mit érezhet a faszomból de csodálatomra a pinája nem volt tág kellemesen szűk volt.Elkezdett körözni rajta közben a melleit gyúrta ez az milyen jó kis kemény faszod van élvezi a pinám rendesen éreztem hogy nem fogom birni sokáig de hála neki se tartott sokáig elkezdett rendesen menni rajtam a picsája rendes táncot járt rajtam mikor felnyögve elélvezett én se birtam valami nagyon jó érzés megkötözött fasszal elélvezni rendesen jött belőlem mikor kiürültem fel állt na kicsim ha már televertél nyalj tisztára és a számra ült alig kaptam levegőt gyerünk nyalj bele a pinámba és nyaltam a saját gecimet nyalva mikor úgy érezte hogy kinyaltam rendesen feltérdelt a fejem felett na gyere drágám itt a hab a tortára elkezdte izgatni magát most kapod meg csak igazán élvezheted a zuhatagot édesem és elkezdett pisálni az arcomba nem kapva levegőt kinyitottam a szám az is telement igy nyeltem egyet majd megint szó szerint ittam a pisáját közben elélvezett mikor kész volt lejjebb csúszott és rám feküdt ez valami nagyon jó volt régen élveztem ennyit nagyon kedves és hálás fiú vagy az biztos tudnák veled még baszni máskor is én is nagyon élvezném ha még lehetne olyat kaptam amit még egy csaj se adott ennek örülők mosolygott de most ennyi elég igy felálltunk úgy meztelen felmentünk és lefeküdtünk bebujt a görbémbe odatolva a nagy picsát persze megint kezdett merevedni érezte te fiatal csődör neked nem elég ennyi átöleltem és a mellét gyűrtem elkezdte a seggét tolni még akarsz mi nem tehetek róla válaszoltam na gyere kapsz még valamit és megnyálazta a kezét a farkam bekente na gyere toltam volna a pinába de megszólalt ne oda a másikba ez legyen a jutalom játék igy a seggéhez raktam a farkam és lassan tolni kezdtem mikor engedett az izom betoltam fel sóhajtott csináld de lassan elkezdtem körözni tolni húzni nagyon élveztem közben a hátát és nyakát csókoltam vagy tiz percig ment mikor egyszere mentünk el nagyon jó volt igy maradtunk seggébe a farkammal aludtunk el reggel rendesen készek voltunk lent kávéztunk mikor azt mondtam ezt soha nem felejtem el ilyet soha nem kaptam nekem is örületes volt de vége mondta hát igen válaszoltam de mivel tartozom semmivel mondta ez az éjszaka volt a fizetség és felállt a pult mögé ment látni lehetett hogy jó volt az este de vége én se voltam jóban felálltam oda mentem tudod mit sok szép dolog van a környéken lehetne idejárni többet talán több napra is de kéne egy szoba ránézett elmosolyodott és megcsókolt lehet róla szó persze igy most két hetente lemegyek hozzá pénteken és vasárnap jövök napközben túrázok éjszaka meg perverz módon baszunk rengeteg mocskos dolgot csinálunk azóta nincs barátnőm mert nem is kell ez a picsa mindent megér higgyétek el nekem.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1815454068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása