Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az elmaradt megcsalás

Rosszlányok blog 2020.02.22. 04:51

Levél érkezett, egy sablonszöveg,semmitmondó adatlap,semmi kép. Spam mappa. De volt benne egy érdekes kérdés amely megválaszolásra várt így válaszoltam.Hamarosan jött a következő levél, képpel, adatokkal, bemutatkozással, elképzelésekkel és az Úr Spam mappából a Prioritás mappába került.

Nem levelezgettünk sokáig, kölcsönös volt a szimpátia, látni akartuk egymást.
A pontosan érkezett Ő is a megbeszélt helyre, még akkor vettem le a kabátom. A leírás alapján rögtön felismertük egymást. Egymásra mosolyogtunk,könnyedén hozzám lépett és mint akik ezer éve ismerik egymást leültünk. Beszélgetni kezdtünk,de nem csak a szavai, szemének huncutsága is azt mondta örül, hogy egymásra találtunk. Vibrált közöttünk levegő, a vágy. Erre mondják, hogy működik kémia. Csak a közöttünk lévő asztal figyelmeztetett arra, hogy nyilvános helyen vagyunk röpke ebédidőnket közösen eltöltendő. Gyorsan múlt az idő, túl gyorsan. Nem akartam menni, vele akartam még maradni. Fenébe a munkával a kötelességgel, ŐT akartam. Ő meg engem. Induláskor magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Nem számítottak a mellettünk lévők,nem számított hogy tilosban járunk mindketten, csak mi voltunk. Önmagamat meghazudtolva, ott rögtön elmentem volna Vele szeretkezni ha arra kér.

Alig értem be a munkahelyre már a telefont piszkáltam,hogy beszéljünk. Nem akartam túl nyomulós lenni,tudnom kellett az Ő véleményét is a randiról. Nem kellett sokáig várnom. Kölcsönös közöttünk a szimpátia, a vonzalom, érezte Ő is a kémiát, látni akar mihamarabb. De ha lehet ne nyilvános helyen,mert benne mindig ott a para, a lebukástól való félelem.

Egy iszonyatosan hosszú hétvége telt el néma csöndben. Megbeszéltük, nem írtunk, nincs semmi, hétvége a családé, de gondolataim vissza-visszatértek Hozzá.

Vártuk a hétfő reggelt, hogy életre keljen a chat ablak. Aztán feléledt, és még mindig lángolt benne a vágy. Megbeszéltük a következő randit.

Aztán eljött a nap,hogy leírt vágyainkat tettekre váltsuk. Csini ruha, sexi fehérnemű, mit vegyek fel neki?? Reggel már rám írt, hogy már csak egy óra,nagyon várja a pillanatot, hogy újra találkozzunk. Értem jött,már fixáltuk hova megyünk. Beülök mellé a kocsiba, egyből átölel,szenvedélyesen megcsókol, ragyog a szeme.

Végem van, ez a sármos pasi engem akar.Izgulok mint egy tizenöt éves. Ezer éve nem rosszalkodtam. Ő nyugtatgat engem. Kb 10 perc út után odaérünk, mondja intézi a szobát. Megyek vagy megvárom? Mondom megvárom, csak jobb úgy. Utolsó pillantások a tükörben,közben lesem a helyet,milyen szép,melyik részre kell mennünk majd.

Kb 4 perc múlva jön is vissza, látom sík ideg, remeg, zavarban van úgy ül mellém vissza a kocsiba. Faggatom mi van,mi történ?? Azt mondja felhívta a neje és csak annyit kérdezett hogy Megéri?? Szóhoz sem jutott. Tudtam,hogy a mi kalandunk itt és most véget ért.

Almás telefonja van,lehet asszony figyelte merre jár ( az almásoknak van lopás esetére, egy keresd a telefonom alkalmazása beépítve) és cím alapján rájött, hogy egy wellness panziónál parkol épp a párja?? Vagy meglátta vmi ismerős amikor bementünk?Nem tudom.

De komolyan,hogy lehetünk ilyen szerencsétlenek?? Honnan tudhatta a nő?? Ennyire nem működhet a női megérzés!!

Annyira akarom ezt a férfit, ő is engem, erre így járunk. Ennyire nem lehetek balszerencsés, hogy még meg se kapom, rögtön elveszítem. Tombol bennem a csalódottság, közben meg izgulok miatta is. Ki tudja magyarázni? Itt marad az oldalon?? Fogunk még találkozni?? Bevállal kicsit később, ha leülepedett a téma otthon?? Lesz valaha folytatás?

Levele a fényképével a prioritás mappában.Én várom Őt!!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2915462506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása