Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A doktornő és én

Rosszlányok blog 2020.03.02. 04:06

A történet szóról szóra igaz!

Új házi orvosnő jött a körzetünkbe, mert az előző nyugdijba ment.Szóval gondoltam meglátogatom igaz nem voltam beteg, de adategyeztetés céljából érdemes lehet.
Mikor az asszisztens nő behívott és bejutottam a rendelőbe rögtön meglepődtem, egy gyönyörű nő fogadott, lehetett vagy 180 cm magas legalább 90 cm mell bőség és hosszú szőke haja össze copfozva kiemelte a vadító zöld szemeit, tökéletesen kisportolt teste minden férfi vágya.
Na térjünk a lényegre amint meglátott,azonnal bemutatkozott és kérdezte, miben segíthet?
.-Szóval valójában nem vagyok beteg, csak szerettem volna magát megismerni meg hát adatokat egyeztetni.
-milyen figyelmes az úr, az adatait a volt kollégámtól megkaptam és az asszisztensem ellenőrizte, tehát ha bizalommal van irántam szívesen lennék a doktornője!
-persze, hogy meg felel, sőt....
-sőt?,mit ért ez alatt
-semmit csak lenyűgöz a szépsége doktornő, szerintem sűrűn fogok ide járni, hogy láthassalak itt már r tegeződésre váltottam.
-köszönöm a bókot, ha már itt vagy megvizsgállak húzd fel a polód meghalgatom a szíved.
-én azonnal lekaptam magamról a pólót és ő vigsgálni kezdett.
Közelebb jött elém mint vártam és éreztem az illatát, azonnal beindult a fantáziám éreztem, hogy inkább játszik, mint vizsgál ezért felbátorodva udvarolni kezdtem, nagyon szép vagy ám doktor néni,
.-köszönöm te is jó pasi vagy és látom kémény is várj itt egy pillanatot mindjárt vissza jövök.
És ott hagyott álló fasszal, hangokat hallottam beszűrődni és egy ajtó csapást, aztán visszatért.
-Elküldtem az asszisztens nőt és már csak ketten vagyunk szóval megbaszhatsz ha akarsz, de keményen különben neki se álljunk.
Azta mindenit erre nem számítottam de szétkeféllek abban biztos lehetsz!
Ekkor szájon csókolt és letolta a nadrágomat és rámarkolt a faszomra, én azonnal a melleit szabadítottam ki, és szopni kezdtem neki ő hangosan élvezte és verte a faszomat aztán elém térdelt és szopni kezdett, szívta nyalta a makkomat a zacsimmal játszott aztán megint szopott, ekkor belemarkoltam a hajába és basszni kezdtem a száját nyomtam neki tővig majdnem bele fulladt, amikor már eleget szopott felküldtem a vizsgáló asztalra és nyalni kezdtem, már tiszta lucskos volt a pinája amikor rám parancsolt, most már basszál meg te állat, kurd szét a pinám,én betoltam neki és basszni kezdtem, de nem finomkodva, hanem rögtön keményen ahogy csak bírtam toltam és húztam magamra ő nyögött és ordítva követelte basszál még még basszál szét csináld nagyon imádom a faszod kúrjál jobban erősebben a tiéd vagyok csak basszál szét. Olyan energiával toltam, mint még senkit soha tömtem a kopasz punciját, amikor éreztem, hogy elmegyek kiszálltam és ismét basszni kezdtem a száját mélyen durván le a torkába aztán az első adag gecit a szájába a többit a melleire vertem, ekkor vettem észre az asszisztens nőt az ajtóban, aki mindent végig nézett és amint kiélveztem az összes gecimet oda lépett elém megmarkolta a faszomat és ennyit mondott most én jövök, és elkezdte lenyalni a doktornő testéről a gecimet közben verte a faszomat, a két nő össze kacsintott, most ki csinálunk és mindketten szopni kezdtek, de ez már egy másik történet....

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9115474984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása