Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kipókhálózva

Rosszlányok blog 2020.03.03. 03:03

Üdv,42éves,elvált nő vagyok akit kb 6év után nagyon megbaszott egy fiatal fiú.A barátnőm fia,17éves,tavaly augusztus ota,hetente megkefél.Nincs gyerekem,nem lehet,ezért is váltam el.Megpróbáltam más pasikkal,nem hittem a dokiknak.Aztán 6év szünet,ugy alakult,nem voltam pasival.Nem vagyok szép nő,de állítólag a testem jó.178 magas,52kg,rövid fekete hajú,feszes a fenekem,a melleim nem nagyok.Vettem magamnak egy müfaszt már rég,néha játszottam vele.Augusztusban,elmentem nyaralni a barátnőmékkel,a férjével és a fiúkkal.Robit,a fiút,kicsi kora ota imádtam,nagyon jól elvotunk egymással.Akkor szakított a csajával,ezért jött ő is velünk.Talán ezért is volt annyira rámenös,de nem szemtelen.Elsö este táncoltam vele,akkor még véletlennek gondoltam hogy a fenekem mrkolta. Másnap,a part közelében napoztam az úszó matracon,szándékosan lefröcskölt párszor.Behuzott a mélyebb viz felé,dumáltunk.Hason feküdtem,tüzelt a hátam a combom a fenekem a naptol.Mondtam a fiunak,locsoljon le mielőtt a vizbe megyek.A vizes kezével simogatta a hátam,combjaim majd a fenekem.A vízbe csobbantam én is,Robi hátrált tölem,nem tudtam miért.-Mivan?-kérdeztem.- Semmi-felelte- ténleg. Össze raktam a képet,a fenekemet fogta utoljára.-Áll a cerka?- kérdeztem nevetve.Robi picit mérgesen válaszolt-És ha igen,baj? Mellém lépett és a kezem a farkához huzta.-Fogd meg,töled ilyen-mondta. Nem tagadom,rég fogtam faszt,akkorát meg soha.20/5ös isteni farka van a fiunak.Elövettem a fürdő gatyábol,nem gondolkodtam,huzgáltam a kemény farkát. Nem láthattak minket,mármint amit csináltunk a viz alatt.Hamar elsült a kemény farka,nyögött nagyon a fiú,de kifejtem az összes gecit belöle.Vissza tettem a farkát a gatyába-Akkor most is tölem ilyen- mondtam és megpusziltam az arcát. Nem szoltunk egymáshoz,estig,de nem tagadom,a farkán járt az eszem. Nem tudtam aludni,kb éjjel 2 volt már,lementem a vizhez uszni.Aztán hallotam egy csobbanást,majd megláttam Robit.Szónélkül egymásnak estünk,csókolózunk,egymás testét kutattuk.Alig 5 perc múlva,a farka az éhespinámban volt.Állt a vizben és ugy vett a farkára,a nyakában csimpaszkodva,hagytam basszon meg.Amikor nem birt tartani,hátulrol dugta belém a nagy farkát.Isteni volt,nem fájt,pedig ekkorával még nem dugtak.Éreztem,amit már rég nem,elfogok élvezni.Rátoltam magam a farkára,tövig bennem volt,gy élveztem el.Robi picit lassított,a melleimet markolta,aztán belém engedte a forró gecit.Tekergettem a csipöm,járt a pi ám a farkán-Készvagyok-nyögte ki a fiú- nincs tovább. Megfordultam,megcsokoltam-Köszönöm,jól megbasztál- mondtam -kipokhálóztad a pi ám. Usztunk egy jót de mielőtt vissza mentünk volt a nyaraloba,egy stégen leszoptam a nt farkát.Minden csepp gecijét lenyeltem,amit,mint kiderült, egy lány sem akart.Robi délelőtt 11ig aludt,az apja szerint becsajozott az éjjel,pihen. Ha nem is csajozott de bezitázott,mosolyogtam magamban.Azota heti rendszerességgel kefélünk a fiúval.Volt amit velem csinélt először,de volt amit én vele.Pl,én leszopom,és néha mélytorkozom a nagy farkát.Az anált én nem csináltam soha,ő igen,csak fájt a lányoknak.Nem a kedvencem nekem sem,de ha beindulunk,berakhatja oda is a farkát.A szülei nem tudják,szerencsére,egy kikötésem van a fiú felé,jól kell tanulnia.Csak akkor baszhat m e g,eddig szerencsémre,jol tanul.Tudom ejön majd az is,mikor már nem engem akar,de addig kihasználom a lehetöséget.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr415478692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása