Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anita az öltözőben

Rosszlányok blog 2020.03.04. 04:06

9. osztályban volt egy osztálytársam Anita. Enyhén duci volt, de lefogyott. Hatalmas, formás mellei voltak. Titokban maszturbálás közben is rá gondoltam, és a képeire vertem ki.
Egyik nap az iskolában a 9. órában edzése volt Anitának és már csak az ő osztálya volt az iskolában. Gondoltam megvárom. Láttam hogy az osztálytársai már jönnek ki és mondták hogy Anitával még a tanár beszélni akar ezért csak később jön. Láttam hogy már senki nem volt az öltözőben amikor Anita bement és egy fél perc múlva utána mentem én is. Benyitottam és megkérdezte hogy mit keresek itt és én mondtam neki, hogy tetszik nekem és nagyon be vagyok indulva.
Mondta hogy én is tetszek neki és tudna segíteni nekem. Mondta, hogy kielégít. Egy szürke sportmelltartó volt rajta és egy szürke cicagatya. Én alsógatyára vetkőztem, mögéálltam és hozzásimultam a testéhez. Hatalmas melleit fogdostam amiközben a cicagatyás fenekén mozogtam. Ő is mozgatta a fenekét és mondta, hogy érzi milyen kemény és nagy a farkam.
Nem vártam tovább, leültem egy padra az öltözőben. Anita elkezdte a merev farkamat izgatni. Simogatta és ahogy kidudorodott a gatyámból megfogta és huzogatni kezdte. Ezt csinálta kb fél percig amikor bekapta a boxeromon keresztül. Élveztem ahogy a meleg szája mozog rajta. Ezután levettem boxeromat és Anita elkezdett kézzel és szájjal izgatni. A szájával olyan jól csinálta, hogy párszor meg kellett állnia, nehogy hamar elélvezzek. Megfogta a még nyálas farkam és a kis kezével kezdte el gyors tempóban kiverni nekem. 2 percig csinálta ezt
és utána feltűrte a melltartóját, megfogta és berakta az ágaskodó péniszem a mellei közé, ráköpött és elkeudte izgatni. Jó érzés volt és ezt egy kis ideig csinálta, majd visszahajtotta a sportmelltartóját, de a péniszem még a mellei közt meredezett. Mondta hogy mozogjak én. Mozogtam a mellei közt, és a makkom hozzáért a sportmelltartó anyagához, ami nagyon felizgatott és ingerelte a péniszem. Mondtam neki hamarosan el fogok élvezni és a szájába szeretnék. Mondta, hogy rendben, kicsit még izgaott a mellével, majd kivette és berakta a szájába.
Előtte mondta, hogy most én diktáljam a tempót. Elkezdtem mozogni a szájában és nyögtem hozzá kicsiket, olyan jó volt. Megint ő irányított. Csak a szájával izgatta a farkam amíg el nem kezdett lüktetni. Befeszítettem a péniszem és már szinte remegtem amikor elengedtem magam és Anita szájába durrantam. Annyi sperma jött ki hogy nemtudta lenyelni az összeset, de egy részét igen. Ezután megköszöntem neki, hogy segített, de látta még mindig kő keményen áll a cerkám, és mondta, hogy szeretne még egyszer kielégíteni. Anitánál volt egy epres izesítésű
óvszer, amit a szájával rácsusztatott az ágaskodó farkamra. Nemtudom miért, de nagyon izgatott az óvszer. Elkezdett szopni benne és mondta, hogy jó íze van. Nagyokat löktem a kis száján, de nem fájt neki, hanem őt is izgatta. A szája csak szopott és szopott, amikor egyszercsak mondtam hogy vegye ki a szájából, ki fogom verni rá. Kivette és gyengéden megfogta a farkam és levette az óvszert. Elkezdte verni nekem és közben néha a szájába még berakta, hogy síkos legyen. Rajta volt a cicagatyája még és a formás fenekét fogdoztam, miközben apró kis kezei
dolgoztak a merev péniszemen. Egyszercsak felálltam a padról, elkezdtem verni, és nagyon gyorsan csináltam. Anita cicagatyáját beterítettem a spermámmal, pont a fenekénél. A második lövésem után, a farkamat nekinyomta a cicanacijának és elkezdet mozogni, amikor a következő lövésem jött, a puncija közelében lőttem a cicagatyájára. Elélveztem és utána mondtam Anitának, hogy köszönöm hogy segített, következőleg én fogok neki segíteni. 17 centis farkam volt ekkor.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9815478696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása