Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az új szerető

Rosszlányok blog 2020.03.07. 04:50

Asszonyom így szólt egyik reggel: Hosszabb időre el kell utaznom,de az üzletnek mennie kell, ezért Dia fog helyettesíteni. Még nem ismered, de mindenben, mondom mindenben a rendelkezésére kell állnod.Megértetted? Jó, akkor segítségél összeszedni a legfontosabb iratokat, amíg dia nem ér ide nézzük át azokat. Az idő gyorsan repült, egyszer csak csengetnek és Asszonyom így szól: gyere ismerkedjetek meg, ő lesz most a főnököd. Rajtam a szokásos irodai viselet van: fehér blúz fekete térdig érő szoknya, magassarkú cipő. Vörös kleopátra frizura és visszafogott smink. Illedelmesen várok a soromra, lopva azért megnézem Diát is közben: Asszonyomnál valamivel idősebb, alacsonyabb, telt idomú, hosszú barna hajú nő, kifejezetten csinos arccal, mosolygós, igéző tekintettel. Szia, Dia vagyok, remélem jól ki fogunk jönni egymással. én közben visszamegyek az irodába, ő pedig Asszonyommal beszélget. Észre sem veszem amikor bejön az irodába, a székem mögé áll és elkezdi a nyakamat és a vállaimat masszírozni. Ettől furcsa bizsergés fut végig rajtam. ne dolgozz annyit mert még elfáradsz mondja, gyere lazíts egy kicsit. Kézen fog, majd mögém lép szorosan hozzám simul és elkezdi a nyakamat csókolgatni, kezei pedig végigsimogatnak, bekalandoznak a szoknya alá is. A bizsergés most már határozott vággyá alakul, a farkam elkezd keményedni a bugyiban. Szembe fordulok vele és ajkait kezdem keresni. Móhón csókolózni kezdünk, és én is elkezdem felfedezni a testét. Szoknyája alá nyúlva én is felfedezem a kemény faszát, amit egyre jobban kívánok. letérdelek elé és lekezdem szopni. Na gyere, ezt ne itt fejezzük be, mondja és elindulunk a hálószobája felé. Menet közben keményen a fenekembe markol, ami iszonyú jól esik. A szobában aztán forró csókok között levetkőztetjük egymást, csak harisnya marad rajtunk. Hanyatt fekszik az ágyon én pedig ráborulok a farkára és élvezettel szopni kezdem. Közben ő a hatalmas melleit simogatja, a bimbói igencsak meredeznek. A seggem nekem is egyre jobban viszket, nagyon kívánom már, hogy bennem legyen. Néhány perc múlva már én fekszek hanyatt, most Dia ujjai járnak ki-be a seggemben. Aztán amikor már eléggé kitágultam, óvatosan milliméterről milliméterre nyomja belém a faszát. közben végig szemezünk. Lassan mozog bennem, én hatalmas melleit simogatom. Izgató, ahogy az óriási mellek fel lemozognak előttem. Úgy hát élvezzél te kis ribi, élvezd, hogy fasz van benned búgja a fülembe. Továbbra is lassan mozog, én egyre jobban extázisba kerülök. Nem tudom mennyi ideig kefélte a seggem, de ilyen jó nagyon ritkán volt eddig. egyszer csak lecsatolta a műfaszt, azt a seggemben hagyta és 69-espózban fölém jött. Na gyere jussunk el együtt a csúcsra mondta és bekepta a farkamat. Én pedig fazonra igazított punciját és gyönyörű segglukát kényeztettem a nyelvemmel. Nemsokára mindketten eljutottunk a csúcsra és kielégülten hevertünk egymás mellett. Igaza volt Krisztának, egy igazi ribanc vagy, azt hiszem jól fogjuk érezni magunkat.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1615483614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása