Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Munkahelyi szex történet

Rosszlányok blog 2020.03.12. 04:56

Volt már egy pár munkahelyi szex kalandom, de ezt ami karácsonykor történt meg kell írni.

Lent ünnepeltünk a műhelyben, nem volt egy jó nő se, csak öregek. (A jó csajok az iroda épületben ünnepeltek, közüllük már kaptam el egy kettőt.)

Egyszer csak jött az egyik titkárnő lánya (már ismertem régebbről, máskor is bejárt az anyjához, kb. 3-4 éve végezte a gimit).

Ő is el kezdett iszogatni, majd az interneten akart valamit megnézni. Mondtam neki jöjjön fel az én szobámba, ez egy kicsit messzebb van a többitől és teljesen egyedül vagyunk.

Már megmozdult a fantáziám amikor ment előttem a lépcsőn (na jó már hamarabb is) kis mini szoknyájában , magassarkú csizmájában, melle nem túl nagy , de nagyon bomba csaj.

Kérdeztem tőle miket szokott nézegetni a neten, sok mindent felsorolt és a szexet is megemlített. Na kaptam az alkalmon és a szexre tereltem a szót és megmutattam neki egy két szex videót (teljesen el volt ájulva Kelemen A. és Csizstu videója miatt). Gondolom felizgult, mert folyt belőle a szó és azt mesélte hogy a barátjával mindent kipróbálnak. Állítólag már jól mélytorkozik és már a seggét is megdugatta. Mondtam neki egy kis mélytorkos szopás nekem is jól esne, mert még csak kurvákkal tudtam kipróbálni. Erre Ő azt mondta megnézne egy igazi mélytorkos szopást hagy tanuljon. Mondtam neki , ha mindenki elment és Ő marad akkor rendelhetünk ehy kurvát akit jól torkon baszok. Belement, na a akit sikerült kiválasztani 19e kért érte, de nem mondtam neki hogy nézőnk is lesz. Kijött a kurva , meglepően jól nézett ki. Persze dupla pénzt akart kérni a néző miatt, végül is abba belement, hogy kapott még egy ötöst , de a kiscsaj csak a szopást nézhette meg, utána átment a másik szobába netezni.

A kurva nagyon jól szopott igazi mélytorkot mutatott (guminélkül is szopott volna de én nem akartam mert kurvát csak gumiban még szájba is), nagyon nem engedte magát szájba baszni, de tövig benyelte. Utánna átment a kiscsaj, és a kurva is neki vetkőzött, mondtam neki kicsit pózoljon , hogy újra felálljon. A melle kicsi volt , de a teste nagyon szuper, újra szopni kezdett. Az irodában csak szék és aztal van, másodjára már nem élveztem el olyan hamar , így mindenféle pozban jól megbasztam, sikítotozott is rendesen és állítólag elélvezett. Hátulról keféléskor jól szét húztam a seggét és a látvány segítségével én is elélveztem. Elment a kurva, átjött a kiscsaj, de akkor már egyértelműen azt akarta basszam meg jól. Az az igazság hogy ekkor már hazamentem volna én kefélés nélkül is. De mondtam neki pózoljon egy kicsit , vetkőzzön és masztizzon magának, megtette nekem is állni kezdett valamelyest a faszom (nem volt már kőkemény de állítólag sokkal nagyobb a barátjáénál így el volt tőle ájulva). Egy kicsit szopattam , mondtam neki mutasdd milyen mély torkot tanultál. Hát nem tudta úgy benyelni mint a kurva, de viszont nagyon szájba lehetett baszni. Meglepődtem amikor azt kérte ribancozzam, kurvázzam kefélés közben. Felraktam az asztalra kinyaltam, közben kissé a seggét is megujjaztam szó nélkül engedte, de egy idő után azt kérte a pináját ujjazzam , basszam. Levettem az asztalró és rádöntöttem gyere megbaszlak hátulról Te kis ribanc mondtam neki, nagyon tetszett neki.

Nem volt nagy puncija, de jó nedves így becsúszott a farkam és keményen basztam, melleit jól megmarkolásztam. A seggét is benyálaztam, gondoltam megpróbálom seggbedugni, de az nem jött össze, elöször engedni akarta, de aztán inkább azt kérte, basszam meg nagyon a pináját , közben kurvázzam, Ő közben a csiklóján masztizik úgy tud csak elélvezni. A kurva élvezése nem érdekelt, de ezt a kiscsajt mindenképpen kiakartam elégíteni. Bevertem neki újra a pinájába hátulról, nagyon keményen elkeztem baszni, a lábait simogattam közben, majd nagyobb terpeszbe tettem neki hogy mélyebre tudjam kefélni, és persze kis kurvámnak szólítotttam.

Amikor már majdnem elélvezett elvettem a kezét a csiklójáról és én köröztem rajta vadul, pár másodperc múlva hatalmasat élvezett. Kicsit hagytam pihegni majd megfordítottam és mondtam neki hogy most én élvezek. Tudta mi a dolga elkezdte verni a faszomat és szopni kezdett. Én már csak úgy tudtam elélvezni , hogy megfogtam a fejét és én magam basztam szájba. Már elég fáradt voltam én is amikor elélveztem, sok anyagot nem igen raktam a szájába, de megkértem egyszer majd még jöjjön föl amikor Ő lesz az első, és akkor nyelhet is rendesen.

Azt mondta rendben, sőt még azt is megígérte a seggét is bejáratja egy kicsit a barátjával.

Remélem hamarosan meglátogat.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9015493138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása