Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A tanárbácsi

Rosszlányok blog 2020.03.14. 03:08

Az iskolában bukásra álltam matematikából, ezért a szüleim külön tanárt fogadtak hozzám, hogy legalább egy kettessel átmenjek a vizsgán.

Nem nagyon örültem eloször a dolognak, de mikor megláttam a tanárt, még a lélegzetem is elakadt. Nagyon jóképu, izmos fickó volt. El is kezdodött az elso óra, amire én természetesen nem nagyon tudtam figyelni. De a tanár is elég furcsán tekintett rám. A melleimet nézte és félreérthetetlen pillantásokat vetett rám. Majd egyszer csak megfogta a kezemet, magához húzott, és csókolgatni kezdett. Ajkai érzékien siklottak végig a kézfejemen, majd még jobban magához húzott és megcsókolt a számon.

Ajkainak íze teljesen elbódított. Ezek után felállt a székbol, és vetkoztetni kezdett. Eloször az ingemet vette le. Gyengéden nyalogatni kezdte a melleimet. Fürge nyelve hamar életre keltette és az így megkeményedett bimbókkal játszani kezdett. A szájába vette, szopogatta, harapdálta, majd tovább haladt lefelé. Felhúzta a szoknyámat, és nagyon érzékien nyalni kezdte a puncimat. Forró nyelve izgatóan siklott végig a szeméremajkaimon és csúszott be közé. Ahogy a csiklómhoz ért a testem megremegett és vágyakozva sikoltottam fel. Addig nyalogatott, amíg teljesen be nem nedvesedtem, és testem ész nélkül nem kezdett vonaglani. Ezután az ágyra ült, és én kezdtem lefele vetkoztettem. Mikor már teljesen meztelen volt, simogatni kezdtem péniszét, ami a legelso mozdulatomtól úgy állt, mint a cölöp.

Ezek után nem volt kérdés, hogy nyelvemmel is kényeztessem. Nyalogatni kezdtem, ahogy csak tudtam. Eloször teljes hosszában, aztán a makkját, majd a számba vettem és erosen szopni kezdtem. Élvezete rám is nagy hatással volt. Alig bírtam már magammal, ezért fölé térdeltem és az álló farkába ültem. Lassan kezdtem el mozogni és mikor az élvezetünk fokozódott, ritmikusan gyorsítottam a mozgásomon. Mindkettonkbol egyre erosebben törtek elo a kéj hangjai. Majd mindkettonkön apró villanások szaladtak át, késobb pedig ezek egyé váltak, mint a mi testünk is, és testünk görcsös rángatózása közepette éltük át az orgazmust.
Ez az óra fantasztikusan telt el. Azóta egy héten kétszer járok órára, amibol csak kis idot szakítunk a tanulásra, viszont a jegyeim jobbak lettek, és még a szüleim is meg vannak velem elégedve.


A barátomnak, Bécinek a napokban volt a születésnapja, amire egy felejthetetlen estével készültem neki. Nagyon jól sikerült.

Semmit nem vett észre az elokészületekbol, úgyhogy tökéletesre sikeredett a meglepetés. Ezt mesélem most el nektek. Aznap este azt mondtam Bécinek, hogy dolgoznom kell és nem tudunk együtt ünnepelni, nagyon szomorú volt, de elfogadta. Elment a haverjaival sörözni. Az egyik sráccal megbeszéltem, hogy ha hazavitte telefonáljon nekem, hogy tudjam mehetek. Hajnalban amikor megcsörrent a telefonom, már teljes készültségben voltam. A novérétol elkért kulccsal belopóztam a házba, majd egyenesen az o szobájába mentem. Amikor leültem az ágyra, befogtam a száját. Mert amikor felpattant a szeme, eloször nem ismert meg és nem akartam hogy kiabáljon. Elég nehezen ismert fel, ugyanis rajtam fekete nyakörv, fekete kesztyu, egy nagyon szexis fekete ruha volt, melyekhez egyéb fekete kiegészítok is tartoztak. Mikor már felismert, hagyta, hogy csináljak vele amit akarok.

. Kezemmel lassan simogatni kezdtem férfiasságát, miközben mellbimbójával kezdtem játszani. Imádok a mellbimbóiban lévo percingekkel játszadozni, ezzel mindig úgy fel tudom izgatni. Mikor már éreztem , hogy a kezem alatt kezd éledezni férfiassága, letoltam az alsónadrágját és számba vettem már meredezo falloszát. Eloször gyengéd csókokkal borítottam el, majd lassú mozgással szopogatni kezdtem. Nyelvemmel körkörös mozgásokat végeztem. Nyalogattam a makkját, melytol egyre jobban zihált. Ezután, hogy még jobban fokozzam élvezetét gyorsabban kezdtem el szopni és nyalogatni, majd bekaptam tövig farkát, amennyire csak tudtam. Ez olyan jó volt neki, hogy testét teljesen hatalmába kerítette a kéj, majd megremegett, megfeszültek izmai, majd a számba élvezett.

Forró nedve lassan folyt végig le a torkomon. Hagytam hogy minden cseppje a számba folyjon, majd míg o próbált magához térni, én még lenyalogattam lankadozó farkát. Miután magához tért az önkívületbol, rám nézett és szenvedélyesen megcsókolt. Elmondta, hogy nagyon meglepodött, de ilyen szülinapi ajándékot még senkitol nem kapott. Ez azért is volt Béci számára nagyon nagy meglepetés, mert még sohasem engedtem meg neki, hogy a számba élvezzen, pedig mindig nagyon szerette volna.

Hárman vagyunk testvérek, elég jómódú családból származunk. Téli közös elfoglaltságunk, hogy szaunázni megyünk, és elpanaszoljuk egymásnak a gondjainkat.

Hát így történt ez most is, és kiderült mindhármunkról, hogy szerelmi csalódásban szenvedünk. Zsolti bátyám (akirol tudni kell, hogy szexmániás, és gátlástalan), kitalálta, hogy vigasztaljuk meg egymást. Ettol már a másik bátyámnak sem kellett több rögtön nekem is estek, na nem mintha bántam volna a dolgot. Dús kebleimen nedvesen csillogtak, és az izzadságcseppek kis patakocskákban csordogáltak lefelé csípom köré. Ettol a látványtól mindkét testvérem farka az eget verte. A törölközok rögtön a földre kerültek, és egymást kezdtük kényeztetni. Zsolti csókolni kezdett, kezem pedig falloszát simogatta, és eközben pedig Tamás csiklandozta nyelvével fenekemet.

Simogatásaitól, és csókjaitól rögtön benedvesedtem, és tocsogtam édes nedvemben. Majd az egyik pillanatban a földre kerültem, fejemet körbevették a hatalmas farkak, és felváltva tolták számba falloszukat. Én pedig hatalmas élvezettel nyalakodtam, mint ha egy óriási fagylaltot habzsolnék. Majd Zsolti alám keveredett, és finoman nyalni kezdte csiklómat. Hamar az orgazmus felé sodort, de mikor elöntötte volna a kéj testemet, mindig visszafogta magát. Majd mind a ketten egyszerre közelítettek meg. Zsolti elölrol, Tamás pedig kisebbik lyukam felol. Lyukacskáim lépésrol lépésre falták fel a farkakat, én pedig egyre lejjebb ereszkedtem rajtuk, míg teljes egészében magamba nem fogadtam mindkettot.

Nem is kellett sokáig vigasztalniuk , hiszen annyira fel voltam ajzva, így hamar a csúcsra is jutottam, és hangosan kiadtam magamból a gyönyör hangjait. Még annyi idot sem hagytak nekem, hogy magamhoz térjek. Hol egyszerre, hol pedig felváltva zakatoltak bennem a fiúk, olyan erosséggel, mint egy gozmozdony. Majd testük szinte egyszerre megfeszült, és telespriccelték lyukaimat forró nedveikkel. Miközben ok is átélték a gyönyört, hangos sóhajok és nyögések hagyták el ajkaikat.
Mikor a révületbol visszatértünk a való világba, mindhárman megállapítottuk, hogy jól megvigasztaltuk egymást, és annyira jól sikerült az egész, hogy máskor is megismételhetnénk.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6215494644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása