Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szopós nagyi

Rosszlányok blog 2020.03.21. 05:18

Kőművesként dolgozom és hétvégén sokat maszekolok, igy ismertem meg Margit nénit, kéményt kellett nála falazni, mivel nem túl sok pénze van szegénynek így a segédmunkás az unokája volt, akit hamar haza küldtem mert szart sem ért a munkája!
Amikor elvégeztem a munkát jött a fizetés része.
Margitka panaszkodott, hogy milyen nehéz helyzetben van meghogy senki nem segít neki, és ezt a pénzt is nehéz nélkülöznie!
Már kezdtem aggódni, hogy egy újabb ingyen munka lesz, amikor bele folytottam a szót!
- Margitka sajnálom a helyzeted, de én is pénzből élek
-tudom én kedvesem ki is fizetlek, ahogy megegyeztünk, hiszen megdolgoztál érte.
.-helyes akkor számoljunk is el, vagy van egy ajánlatom, ha érdekel!
-mi lenne az ajánlat?
- tudod egész nap figyeltelek, meg amikor jöttem felmérni a melót is jól megnéztelek magamnak, a korodhoz képest eléggé jól nézel ki, meg a csöcseid is jó nagyok és a segged is basszni való.
- mit beszélsz elpirulok, az öreganyád lehetnék, csak nem arra gondosz!
- de margitkám egyszerű a dolog, te most leszopsz engem és én nem kérek tőled pénzt!
Ekkor elő kaptam a hatalmas farkam és oda húztam magamhoz és szájon csókoltam
- te aztán nem vagy semmi, de rendben leszoplak, és meg is baszhatsz, ha ez kettőnk között marad!
- rendben, akkor kezdjük is el.
Margitka kb 70 éves özvegy asszony volt és már öt éve nem volt fasz a pinájába pedig esküszöm jó nő volt vagy 10 évet letagadhatott a drága!
Szóval bementünk a szobába rá ültettem az ágya szélére, teljesen meztelenre vetköztettem és miután szájjon csókoltam, kő kemény farkam a szájába toltam, rögtön tövig és a fejét rá húztam a faszomra a torkát kezdtem basszni, szerencsétlen majdnem megfulladt amilyen tempóban nyomtam a torkára, amikor már éreztem, hogy fárad lassítottam a tempón és, hogy levegőhöz jusson ki vettem a faszom a szájából és szopatni kezdtem, Margitka rutinos szopása meglepő volt, nagyon finoman kezdett hozzá eleinte csak éppen, hogy nyaldosni kezdet puszilgatta a nyelve hegyével izgatta a hatalmas farkam, kibaszott izgató volt, aztán a zacsim nyalta a heréimet szívta, és miután visszatért a légzése egyre mélyebbre nyelte be a farkam és saját magát torkozta szopott a vén ribanc vagy húsz percet, mikor elterült az ágyon feljebb csúszott szét rakta a lábát és szinte rám parancsolt, na bazd meg a vén picsámat rakd belém a faszod, ne finomkodj, én elkaptam a lábait elém húztam és bevertem neki tövig, ennyire nedves pinával még nem volt dolgom, szinte beszipantott a forró picsája, és azonnal tömni kezdtem erőböl durván pumpáltam a faszom bele a vén ribancba, üvöltve élvezet margitka én is nagyon élveztem dugni őt, tömtem vagy fél órát, mikor már nem birtam tovább, kihúztam a faszom a picsájából és margitka felült az ágy szélére bekepta a faszom és addig szopott míg geci volt bennem, minden cseppjét lenyelte szinte itta a gecimet.
Mikor végeztem vele megegyeztünk, hogy lesz még nála munka, de addig is bármikor mehetek hozzá ő minimum leszopja a faszom!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3215512740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása