Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Meglepetés hármas szülinap

Rosszlányok blog 2020.03.22. 05:19

A barátnőmet mindig is gyönyörű és szexi csajnak tartottam. Hívjuk most őt Andinak. Pont az ideálom volt külsőben: hosszú barna haj, vékony testalkatú, kis barack méretű mellek, formás popsival megáldva. Élvezettel dugtam meg minden egyes alkalommal. Volt azonban neki egy osztálytársa, szinten hasonló adottságokkal. Őt Esztinek hívták. Ha nem ismertem volna egyiküket sem, és csak képről kellett volna választani, hát akkor gondban lettem volna. De nem így történt.
Egyszer beszélgettünk róla, hogy melyikünknek ki tetszik az ismerőseik közül. Ő is mondott valakit az ismerőseim közül, és én is megneveztem Eszti nevű barátnőjét. Ez akkor abban is maradt, nem gondoltam volna, hogy egyszer lesz jelentősége.
Saját lakást béreltem, és Andi rendszeresen feljárt hozzám, hétvégén pedig mindig nálam aludt. Az egyik ilyen alkalomkor jövök haza este, Andi mondja, hogy az Eszti itt fog aludni, ha nem baj.
M *224 r miért lenne az? Kérdeztem. Közben meg azon gondolkoztam, hogy legalább látom a formás kis testét. Na nem mintha problémám lenne a barátnőm alakjával, esetleg unnám, nem. Ez csak az ösztön, egy új préda felé.
Nem sokkal később megérkezett Eszti, hozott magával mackónadrágot, amiben hihetetlen szexis feneke volt. Plusz pont volt nálam a fehér titokzokni amit viselt, de ez tényleg csak nekem jön be szerintem.
Hát mit csináljunk? Jött a kérdés....ezért előkerült egy társas, plusz megbontottuk valamelyik piát a szekrényből. Aztán mikor végeztünk be raktunk egy filmet is: az Elemi ösztönt. Andiék javasolták....
Hát aki már látta azt a filmet, nem kell magyarázni milyen gondolatok jártak utána a fejemben..........mindegy vége, Eszti megy zuhanyozni. Addig is ketten Andival ülünk az ágyon, farkam félig áll......mondom neki, hogy szexelni akarok vele. Nyugi, mindjárt ő is elmegy zuhizni, de menjek el előtte, és akkor várjam az ágyban. Így is lett.
Feküdtem félig sötét hálóban az ágyban, erre nyílik az ajtó. Jönnek be mindketten....Nem tudtam mit szólni, csak néztem őket, hogy mit akarnak. Be feküdtek mellém az ágyba!!
Azt mondja barátnőm, hogy akkor most teljesül a kívánságom és megcsókolt finoman. Akkor már mindketten a farkam körül matattak, és elkezdtek lefelé haladni. Mondani sem kell, hogy kőkemény voltam, mire odaértek.
- Nem baj, ha Eszti is csatlakozik? Kérdezte nevetve a barátnőm, és már hajolt is oda a farkamhoz.
- Dehogy baj!!! Válaszoltam kissé megszeppenten.

Andi tudta, hogy hogyan szeretem, ezért nagyon lassú technikával kezdett, ami azt jelenti, hogy inkább csak nyalta, mint szopta. Eközben Eszti levette a felsőjét, ami rajta volt és megpillantottam a gyönyörű melleit. Kicsit nagyobbak voltak, mint ahogy elképzeltem őket. Odahajolt az arcomhoz, hogy kicsit a nyelvem játszon el velük. Kemények voltak, izgató kicsi bimbókkal közepén. A fejem simogatásával, valamint halk sohajokkal jelezte, hogy élvezi amit csinálok.
A kezeim sem maradhattak tétlenek: a barátnőm odahúzta a puncijához, hogy izgassam kicsit. Lekerült róla a nadrág és a bugyi is. Nagyon hamar nedves lett.
Csere következett, most Eszti indult el játszani a farkammal, Andi pedig egész egyszerűen ráült az arcomra. Akkorákat nyögött közben és úgy vonaglott, hogy tudtam, mindjárt el fog élvezni. Szinte nem is kellett semmit csinálnom, mondjuk úgy: kiszolgálta magát. De mivel ezek a hangok eléggé izgatóak voltak, valamit Eszti úgy dolgozott a farkamon, mintha csak a végjátékban lennénk, hirtelen eldurrantam. Szegénynek telibelőttem az arc *224 t. Szerencsére csak mosolygott rajta, és verte tovább az elélvezés közben lüktető péniszem.
Eközben az én Andim is hatalmas megkönnyebbülés közepette elélvezett.
Ezután leszállt rólam es oldalra feküdt.
Nagyon izgatott Eszti és az ő puncija, ezért miközben ő még az arcát töröltette mosolygás közepette, hanyatt fektettem az ágyon. Bele akartam nyalni az általam még érintetlen paradicsomba. Lassan kezdtem neki, ki akartam élvezni minden pillanatot. Először csak körbe körbe a csikló körül, a melleit simogatva, majd szép lassan egyre jobban belenyalva. Valószínű, hogy kissé zavarban volt a szitu miatt, mert jópár perc eltelt míg éreztem a testén a megkönnyebbülést és azt, hogy tényleg elengedi magát. Ekkor már lehetett hallani a halk nyögéseit, és azt, hogy egyre szaporábban veszi a levegőt. A hajamat simogatta közben. Barátnőm is magára talált, mert miközben én Eszti punciján dolgoztam, ő be furakodott a lábam közé, és elkezdte felszopni a farkamat. Mondjuk sokat nem kellett vele bíbelődnie, mert ismét hamar kemény lett.
Nem nyalhattam egészen a csúcsig, mert Andi pózcserét szeretett volna, ezért úgy döntöttem, hanyatt fekszem, Eszti ráül az arcomra, Andi pedig a farkamat választotta.
Na barátom, ezt egyszer ki kell próbálni! Két gyönyörű csaj rajtad lovagol......
Esztit úgy nyaltam ahogy csak tudtam, a kezeimmel a melleit izgattam közben......bár ő is mozgott rendesen. Andi *8220 segített az Eszti melleit izgatni, mert hátulról ő is markolászta a gyönyörű cicijeit, így tulajdonképp ketten izgattuk szegénykémet. Nem is telt bele sok idő, hatalmasat kiáltott fel: áááhhhh........és elélvezett. Percekig remegett utána még rajtam.
Mondtam a lányoknak, hogy had dugjam meg őket hátulról is, mert az nagy vágyam lenne. Erre inkább azt választották, hogy Eszti hanyatt feküdt az agyon, Az én Andim meg ráfeküdt, így mindkettőjüket szinte egyszerre dughatom. A bőség zavarában hirtelen nem is tudtam, hova tegyem a lüktető farkamat.
Dugtam mindkettőt: egyszer Andit, máskor meg Esztit. Takarékoskodnom kellett az erőmmel, mert kövezzetek meg, de én mellre és szájba szeretek a legjobban elmenni, és ha már Eszti itt van, én neki szánom a második adagomat.
Aztán Andi leszállt, és ott feküdt előttem Eszti. Misszionárius pózban kezdtem el, de itt mar nem volt finomkodás: ami a csövön kifért. Az egész ágy remegett, ő pedig minden egyes lökésnél hangosat sóhajtott. Gyorsabban és gyorsabban akartam, tényleg szó szerint meg akartam őt b@szni. Mígnem elértünk addig a pontig, ahonnan már nem volt visszaút: óriásit sikoltott, és elélvezett. De még hogy: magára húzott, egymásnak simult a testünk és csak remegett percekig. A nyakát csókolgattam közben, ő meg erősen magához ölelt.
Andim még nem volt teljesen kész, ezért hanyadt feküdt, és várta, hogy őt is megdugjam.
- Remélem van még annyi benned, hogy engem is tisztességesen megkefélj?!
- Persze, de a végén szájba akarok elmenni!
- Jó, jó, csak csináld már! Mosolygott.
Elkezdtem hát őt is ebben a pózban dugni, csak arra figyeltem, hogy neki minél jobb legyen, mert éreztem, hogy nem bírom sokáig. De csak toltam, es toltam.
- Eszti állj ide légyszi! Igazítottam be magam mellé.
Az ujjammal is dolgoztam a punciján, kívülről izgattam, miközben a farkammal dugtam. Szerencsére meglett a hatása: Andi is elélvezett, hatalmas aaaahhhhhhh kíséretében. Ő is magához húzott, és finom csókkal hálálta meg a teljesítményt.
Ott térdeltem Andi előtt álló farokkal, kissé lihegve, de Eszti már nyúlt is a farkamért, hogy elrendezzen:
- Most a számba menjen! Oké? Mondta nevetve
Mosolyogtam rá én is, és hagytam hogy kényeztessen. Andi is megfordult, és segített Esztinek hogy minél nagyobb legyen az örömöm. Mostmár mindketten ott feküdtek előttem: Eszti szopott, Andi meg verte a kezével. Ennek nagyon hamar meg is lett a hatása: óriásit élveztem! A farkamra húztam a fejét, hogy még jobb legyen az érzés azokban a pillanatokban. Jó technikával erősebben szívta, mikor elmentem, Andi nem szokott ilyent csinálni, éppen ezért különleges is volt kissé.
De marhajo, azt mondhatom. Utána eldőltem az ágyon, mondom feküdjetek ide már mellém két oldalról, hogy teljes legyen a hatás!
Így is tettek, ezért pár percig még maradhattam ebben az *8220 álomban amibe bele kerültem.
- Tudod, hogy ezt miért kaptad? Kérdezte Andi.
- Nem, miért?
- Szülinapod lesz a jövő héten..... és ez meglepi volt, mert biztos nem számítottál rá.
Hát tényleg nem.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3915512742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása