Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megbaszott a postás egy perc alatt

Rosszlányok blog 2020.03.26. 05:46

Móncsa vagyok, vidéki pina. A lakásomon dolgozom, így nap mint nap, bárki becsenget, az otthon talál.
Így volt az akkor nap is, mikor a hőségben zuhanyozni indultam, mikor csengettek. Ajtót nyitottam, és ott állt előttem, a szomszéd csajok által áhítattal emlegetett új postás fiú, Béci. Ahogy végig néztem rajta, rögtön rájöttem, miért pirulnak el a többiek, ha róla van szó, hisz ez a fiú izmos teste és sármos mosolya engem is levett a lábamról. Huncut mosollyal a szemében nézett ő is végig rajtam, testemet egy vékonyka törölköző takarta csak. Behívtam, és aláírtam az értesítőt, amit hozott. Miközben lehajolva írtam, éreztem, hogy fenekemen felhúzódik a törölköző, amit Béci is rögtön észre vett, és halk nyöszörgés közben hozzám ért, egyenesen a kendő által kitakart fenekemet kezdte simogatni. Nem ellenkeztem, hisz amint megláttam az ajtóban, nekem is rögtön beindult a fantáziám, és a hormonjaim.

Megfordultam, a szemébe néztem, és a törölközőhöz nyúlva egy mozdulattal a földre ejtettem. Csak bámulta melleimet, miközben gyorsan vetkőzni kezdett, majd kezeivel melleimre tapadva finoman masszírozni kezdte, szájával pedig mohó nyalakodásba kezdett. Fejét szorosan magamra húzva irányítottam lefelé testemen, míg végül elérte rejtett kincsemet. Kezeivel széthúzta nagyajkaimat, és ügyes nyelvével máris csiklómat vette kezelésbe, míg ujjai benyomultak puncimba. Halk sóhaj hagyta el számat, miközben egyre gyorsabban közeledtem a csúcs felé, majd pillanatok múlva elélveztem, hála az ügyes kis postásfiúnak. Leült az ágyra és magára húzott. Háttal neki ültem bele a már vörösen duzzadó farkába. Nedves puncim elsőre elnyelte méretes férfiasságát. Mozogni kezdtem rajta, miközben kezeimmel lábaink közé nyúlva golyóit simogattam. Egyre gyorsult a tempónk, de mielőtt elélvezett volna megállított, és hogy kicsit én is kényeztessem, elé térdeltem, és számmal vettem kezelésbe méretes farkát.

A puncim ízét a számban érezve még nagyobb ösztönzéssel engedtem egyre mélyebben torkomba Bécit, aki egyre nagyobb hörgéssel élvezte kényeztetésemet. Kezeim le fel jártak dárdáján, előnedve folyamatosan számba csorgott, ami már jelezte, hogy egyre közeleg a beteljesülés felé. Felállított magáról, és az ölébe húzva újra puncimba csúsztatta farkát. Egyre gyorsabb tempót diktált, miközben melleimet dörzsölgette. Pár pillanat múlva én újra elélveztem, aminek hatására Béci sem maradt le. Ahogy puncim apró rángásokkal farkát ingerelte, ő is telespriccelte édes belsőmet. Hangos nyüszítésekkel vonaglott alattam, miközben melleimet egy pillanatra sem engedte el. Pár perces pihenő után összeszedte magát, és útnak indult dolgozni. De este újra csengetett, és én újra egy szál törölközőben vártam azt a kívánatos postás fiút, aki az éjszakámat gyönyörteli élvezetté tette.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2615520184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása