Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Régóta vágytam rá

Rosszlányok blog 2020.03.28. 03:53

Egy igaz történetet fogok most elmesélni! Zoli vagyok 33 éves. A történtet kb. 2 évvel ezelőtt történt/kezdődött, amikor húgomnak volt a 20. szülinapi bulija.
Minden teljesen rendben zajlot a buliban, meglepetének indult, az is lett, a hugomat megérintette a dolog.
Ott volt mindenki, aki csak számít. Volt a hugomnak egy idősebb barátnője, a neve Timi. Ő egy, akkor 39 éves két gyerekes anyuka volt, akinek a férje éppen a büntetéséz töltötte egy intézményben.
Jól indult az éjszaka, elég sokat pálinkáztam a lányokkal, sokan is voltunk, élveztük a partyt.
Timi egy olyan asszony volt, akit már évek óta ismerek, és ha megláttam, csak az járt a fejemben, hogy mennyire megdugnám.
Ez az az este volt.
Hogy hogy kezdődött?
Valahogy a véletlen folytán, éppen egy időben mentünk a mellékhelységre. Ott elkezdtünk beszélgetni teljesen hétköznapi témákról. Azért én a beszélgetés közben azért be-be szúrtam a kedvenc MILFemnek, hogy nagyon vonzónak tartom. Mivel elzárt helyen voltunk, így neki is feküdt a téma. Mondta, hogy a férje lassan fél éve a koleszban van, Ő meg itt van egyedül, és már kb egy éve nem volt semmi a férjével, így nagyon éhes már. Mondta, hogy hallott rólam már elég sok mindent, hogy elég sok lány megfektettem már, és ez a dolog a házassága ellenére felizgatja. Őszintén szólva engem is nagyon izgatott, akartam, kíváncsi voltam, előtte nem voltam nálam idősebbel. Ezt mondtam is Neki.
Erre mi történik? Megcsókol! Nagyon finom ajka volt, vissza is csókoltam....
Heves csókolózásba kezdtünk a zárt ajtók mögött. Közben teste minden egyes porcikáját simogattam. Egy nagyon feszes latex nadrág volt rajta, és egy kicsit lengébb fölső. Élveztem a testét is és a csókjait. De tudtuk, hogy a helyzet nem alkalmas folytatni a dolgot, így hát a buli folytatódott mindenféle v *224 gyakozád nélkül.

Mikor már javában a buli végén voltunk, és rendesen hajnalodott, lassan a kopott a nép is, és kevesebb volt a közelebbi barát, úgy döntöttem hazamegyek, de megkérdezem Timit is, hogy akar-e jönni?!
Természetesen igent mondott. Amúgy is egy útvonalon laktunk! Megindultunk....

Útközben persze a szexről beszéltünk, többször megálltunk csókolózni, ahol én is már b *224 trabban nyúltam le a lába közé és a melleihez, de még mindig csak ruhán keresztül. Éreztem ezen a vékony nadrágon a puncija minden domborulatát, ahogy felveszi az egész formát a naci!

Megkérdeztem Timitől, hogy mit szólna ha eljönne hozzám?! Gondolkozott néhány percet, de mivel nagyon akartuk, gyorsan bele is egyezett.

Bementünk a hálóba, ahol először kínos nevetések hagyták el a száját, de mikor kibújtattam a felsőjéből és lassan a nadrágjából abba maradt a dolog és átadta magát az élvezeteknek. Nagyon szép mellei voltak, meg voltak csinálva. Gyönyörű szép mellbimbói voltak, amiket keményre nyaltam. Majd a hasán lefelé haladva a bugyijához értem. Először bugyin keresztül csókoltam a már nagyon nedves punciját, amitől gyorsan meg is szabadítottam.
Elém tárult kopasz, nedves puncija. Az ajkai teljesen szét tárultak, amiket csak úgy szívogattam befelé. Nagyon megduzzasztottam őket. Ujjaimmal izgattam közben, ahogy Ő hanyatt feküdt és lihegve a melleit markolászta. Hosszú percek nyaláda után mondta, hogy na most te jössz! Kérdeztem mit szeretnél? Csak annyit mondott:
-A farkadat!
- Legyen a tied, csinálj, amit akarsz! -mondtam

Nagyon erőteljesen elkezdte szopni már hatalmasra duzzadt farkamat. Előtte sose kaptam ilyet senkitől. Pedig volt néhány kaland. Szívta, verte, masszirozta a golyóimat. Néha eltévedt ujjai fenekem lyukát masszirozták, amik kifejezetten jól estek. Nem akartam, hogy vége legyen ennek az egésznek!
Aztán az *8220 előjáték után két újj *224 val széthúzta nedves punciját, fölém guggolt és beleült a farkamba. Liftezett fel és le, perceken keresztül. Mikor éreztem, hogy kicsit fáradtam, lendültettel megfordítottam, a lábaim a nyakamba raktam és úgy dolgoztam. Éreztem rajta, hogy így még soha nem kapott farkat senkitől. Később be is vallotta....
Dob *224 ltam, hajtogattam az ágyban, benne volt mindenben.... Akarta szó szerint, hogy nagyon meg legyen baszva.... úgy gondolom meg is kapta!
2-3 óra kemény szex után, hogy ne bukjunk le, muszáj volt haza mennie, de megbeszéltük, hogy lesz még folytatása! Össze is futottunk még jó párszor, amit egy pillanatig sem bánok!

Egy idő után megkopott a kapcsolat, ez részben nekem is köszönhető, meg a kevés időnek. De ahogy hallottam, volt néhány közeli ismerősöm, akik még kezelésbe vették a hölgyet. Ő nem tud róla, de nekem ők elmondták, hogy megdolgozták. Nem csak én, ők is dícsérték!

Ha tetszett a sztori annak örülök, és tudok még mesélni nagyon sok igaz történetet sokkal részletesebben!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4015530784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása