Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megbaszott két buszsofőr

Rosszlányok blog 2020.04.14. 05:02

Pár évvel ezelőtt vidékre jártam ellenőrizni tszeket.pénzügyi vonalon.Mindig férfin volt a pilóta .Az egyik alkalommal késve indultam el otthonról és elkezdtem szaladni a buszhoz,mert elindult. A pilóta kiszólt hogy ne rohanjak,megvár.Mikor odaértem még segített is felszállni. Az egyik kezével a honom alá nyúlt bár inkább a mellemet emelte meg s felszállásnál,de nagyon jól esett,a másik kezével a fenekemet tolta fel a buszra,és éreztem,hogy a középső újja a seggem lyukába dugja ami kedves volt nekem.
Aznap este a buszmegállóban mondta ne szálljak le,mert majdnem hazáig visz, mert lejárt a műszakja és beszélni szeretne velem. Mikor már majdnem haza vitt megállt egy árnyas helyen és odajött mellém,majd megfogta mellemet a blúzon keresztül és megsimogatva a blúzom alá nyúlt.Ez nagyon jól esett,hiszen már hónspokon át nem simogatta meg senki,még férjem sem.Amikor a pilóta észrevette,hogy nem tiktakozom ellene kivette és a szájába szívta, majd felhúzta s szoknyámat lahúzta a bugyíimat.Ekkor megszólaltam remélem megdugsz éppen ez a szándékom. Gyere menjünk fel e lakásomra fel mert ma éjszaka nem lesz itthon a férjem és annyiszor kefélhetsz meg ahányszor akarsz. Ak9vetkező pillanatokban megdugott,majd belém élvezett és visszahúzta a szoknyámat a bugyimat meg zsebébe rakta. Felkísért a lakásba majd elment leadni a buszt és másnap hajnali 5 ig megállás nélkül kefélt,legalább hatszor élvezte tele a pinámat majd elment. Másnap reggel felhívtam tud e valakit partnert hozni akivel közösen tudnak kefélni hétfő reggelig mindkét alsó lyukban. Vasárnap délben meztelenül ültünk le kajálni és megbeszéltük,hogy egy teljes hónapot kettőjükkel tölthetek ha akarják,mert a férjem oda lesz külföldön fuvarozni.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3515588100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása