Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Barátnőm pasijával

Rosszlányok blog 2020.04.15. 05:03

Sziasztok. Leírom a Gyorsmemet egy buszsofőrrel után történteket. Az eset után sokáig nyüglődtem. Senkinek nem mondhattam el ezt a titkomat, mert nagy baj lett volna belőle. Mint mindig, most is a többet tapasztalt barátnőmhöz, Mártihoz fordultam.

Ő örült a kalandomnak, hogy végre kikacsintottam az unalmas férjem mellől. Gyakrabban kellene, neki elhihetem, hogy nem csak élvezni lehet a félrelépéseket, de az önérzetünknek is jót tesz. De szerinte ne ilyen tróger buszsofőrökkel menjek félre. Ők minden utasukat megdugják, akit tudnak. Biztos már sok nőt szerzett meg magának ezzel a módszerrel és a munkatársainak is biztos eldicsekedett a könnyű prédájáról. Márti átérezte a helyzetemet és győzködött, hogy ne utáljam magam a buszsofőr miatt. Jól csináltam és nem kellene ezzel befejeznem. A neki nem szimpatikus férjem úgy is azt érdemli, hogy megcsaljam. Csak ne ilyen buszsofőr-félékkel, inkább szinglivel vagy stabil párkapcsolatban élőkkel. Például a barátját, Tomit is kölcsön adja szívesen, ha szeretném. Úgy is bejövök neki, szokott dícsérni neki. Különösen a fenekemet és a lábaimat. Igen, azt észre szoktam venni, hogy rajtam felejti a szemét és feltűnően vigyorog rám, ha Márti nem látja. Szerintem is jó pasi, de mégis csak az ő barátja. Ugyan már, ennyi szívességet megtenne nekem. Erre Márti kitalálta, hétvégén menjek velük szórakozni. Ideje kikerülnöm a 7 éves börtönömből. A férjem úgy sem visz ilyen helyekre. Minek menjek velük? Gyertyatartónak? Olyannal ne törődjek. Elbeszélgetünk majd hármasban is vagy akár én is megismerkedhetek valakivel. Később a férjemnek nem volt kifogása, hogy kimaradjak egy éjszakára, így belementem a buliba.

Mártival ittunk alkoholt, Tomi még sofőrként nem. Azért jól elvoltunk. Beszélgettünk, nevetgéltünk. Tomi is közvetlenebb volt velem. Sokszor hozzám ért vagy megsimított barátilag. Egyre közelebb ült hozzám, végén már a combunk is összeért. A jó hangulat miatt nem szóltam neki.

Javasolták, táncoljunk. Béna leszek, régen csináltam. Nem baj, majd segítenek, menjünk. Tomi a tánc közben sem felejtett el néha nekem dörgölőzni. Márti kis időre eltűnt. Visszatérve közölte, hogy számot kért. A következő szám lassú volt. Márti mondta, hogy elmegy inni egy kicsit, de mi maradjunk nyugodtan. A kis ravasz. Jól kitervelte. A kellemes este miatt nem bántam, egy lassúzás Tomival még nem jelent semmit. Tomi átkarolta a derekamat és én is őt. A lassú tánc alatt vészesen közel húzott magához és a fenekemre is letévedt néha a keze. Még a férfiasságát is éreztem, hogy bizony kemény állapotban van. Nem szóltam semmiért, jól éreztem magamat. Tánc végén puszit kaptam az arcomra, hogy ügyes vagyok.

Utána Márti fáradtságra és az alkoholra hivatkozva haza akart menni. Vigye haza Tomi, de ő még visszajöhet hozzám. Nem akarja a mi esténket is elrontani. Én nem akartam ott maradni egyedül, vigyenek engem is. Nem bánom, ha mára vége. Így is jól éreztem magam. Márti kérte, először őt vigyük haza. Ők nem éltek együtt. Mártitól elbúcsúztunk és az én hazafuvarozásom következett.

Tomi rögtön előállt egy ötlettel. Menjünk hozzá, ott privát módon tudjuk folytatni a korán véget érő bulit. Van zene, már ő is inni fog alkoholt, az én kedvenc italommal is meg tud kínálni. Közben folytatjuk a kellemes beszélgetést. Készült az italommal, Márti otthon van, egyértelmű hogy ezt így tervezték. Szexre megy ki a játék. Ha igent mondok, biztos meg leszek Tominak is. Én jól éreztem magam, alkohol és Márti is bátorított... így nem bántam, hagytam magam az eseményekkel sodródni és lesz, ami lesz.

Tominál zene és ital mellett a kapcsolatainkról beszélgettünk. Alkohol már kezdett hatni, kezdtem fáradni is. Egyszer csak arra eszméltem, hogy megcsókol. Gyengén visszacsókoltam, amire ő erőteljesebben reagált. Lihegve puszilgatta az arcomat, nyakamat és vadul kezdett mindenhol simogatni. Miniszoknyám alá a pinámhoz is benyúlt. Nem voltam ura a helyzetnek, de nagyon izgatott a szitu. Egyre jobban felizgatott. Csak hamar a lábaim között volt és ruhán keresztül imitálta a dugást. Éreztem a puncimnál a kemény farkát. Már vágytam rá, hogy bennem is legyen. Ezt jobb ruha nélkül. Levetkőztünk és néhány másodperc múlva már tolta is belém a farkát. Lábaimat átkulcsoltam mögötte, testét magamhoz szorítottam. Nagyon élveztem a heves mozgását. Egyre gyorsabban mozgott bennem és én egyre csak húztam magamba. Elélveztem és kiterültem. Megdícsértem Tomit, de ő még hátra volt. Mindjárt ő is elélvez. Szóltam, ne engedje belém. Tudom, Márti tabit szed, nehogy megszokásból engem is telelőjön. Végén ki is rántotta belőlem és a hasamra engedte az ondóját. Még leveztésként makkjával izgatta a csiklómat, de szóltam, hogy ne tegye vissza. Nem törölte meg.

Mosakodást követően meztelenül szorosan egymás mellé feküdve beszélgettünk még. Mondta, nagyon szuper csaj vagyok, csinálhatnánk ezt máskor is. Neki ott van Márti, nekem is van férjem. Szerinte ez nem lehet akadály, ha jól érezzük magunkat együtt. Mégis csak én a család miatt nem fogok sűrűn ráérni és a férjem sem tudhatja meg. Szerinte amikor meg tudjuk oldani, talizzunk és a Márti is falaz majd nekünk. Majd meglátjuk, erre az éjszakára is hogyan reagál a párom. Jó, addig is hozzájuttat egy kis szép emlékhez. Csókolni kezdett és a puncimat kezdte simogatni. Izgatta a csiklómat és néha az ujját is benyomta a hüvelyembe. Kezdett megint felhúzni. A puszilgatást a nyakamon, melleimen, hasamon folytatta és haladt lejjebb. Mire készülsz? Mindjárt meglátod. Rövidesen megéreztem első nyelvcsapását a csiklómnál. Testem összerándult és többet kívántam. Meg is kaptam tőle. Egyre gyorsabban ingerelt a nyelvével. Ez csodálatos. Fogtam a fejét, mikor hangosan elélveztem. Ez csodálatos. Csak úgy tocsogtam a nedvességtől. Férjemnek nagyjából 3 havonta jutott eszébe kinyalni, de akkor is pancser módon. Pasi nyelvétől még ekkorát soha sem élveztem. Megdícsértem és ezt most visszakapja. Félig puha farkát úgy kaptam be, mintha évek óta nem kaptam volna faszt. Tetszett, hogy élvezte. Még a csupaszra borotvált zacsiját is megnyalogattam. Lucskosra nyalt pinám már nagyon kívánta a faszát. Fölé térdeltem és beleültem az újra kőkeménnyé vált farkába. Könnyedén csúszott belém. Gyors lovaglásom alatt a melleimet simogatta vagy a fenekemet fogdosta. Elnyögdécselte, hogy úgy szeretne belém élvezni, hadd engedje belém a másodikat. Abba már nincs annyi spermium. Én is szeretném, de nem lehet. Nem kockáztathatok. Naa, csak az elejébe. Nem lesz bennem mélyen, csak a makkjával és rögtön kimoshatom. Mivel olyan sok örömöt okozott már nekem és én is rá voltam izgulva, megengedtem neki. De akkor jöjjön felülre és kontrollálja. Misszionáriusban folytattuk. Olyan erősen és mélyen megdolgozott, hogy még egy orgazmusom lett. Röviddel utána ő is felhördült és majdnem teljesen kihúzva a farkát elélvezett. Éreztem a hüvelyem bejáratánál a melegséget ami kint már folyott is lefele. Kissé belém csúszott még a farka, de szóltam hogy ne be és gyorsan kivette. Megcsókolt még és mentem a fürdőbe alvázmosásra. Utána vállalta, hogy hazavisz. Még nem ivott annyit.

Otthon igyekeztem nem zajt csapni, nehogy felébredjen a férjem. Ágyban csak annyit kérdezett kómásan, hogy jól éreztem-e magam és megfordulva aludt tovább. Elalvásig azon tűnődtem, hogy 7 év hűség után most 2 hónapon belül már kétszer csaltam meg a férjemet 2 pasival. Ráadásul már nem is bántam.

Ébredésemkor már ott volt Márti üzenete. Gratulált, örült Tomival való együttlétünknek. Belemerülhetünk jobban is, csak a balfék férjem ne sejtsen meg semmi. Ebben én igyekeztem. Mai napig nem tud semmit Tomival való kapcsolatomról.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5315588104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása