Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kocsmai ismeretség

Rosszlányok blog 2020.04.20. 04:40

Egy kisvárosi kocsmában dolgoztam,mikor megismertem Irént,aki minden reggel pontban 7 órakor megjelent kért egy presszó kávét és egy fél deci konyakot a "jobbik fajtából"
Irénke soha nem maradt tovább,csak még elfogyasztotta a reggeli adagját,soha nem késett és mindig csinosan kosztümben ritiküllel és tűsarkú cipőben jelent meg,nem szólt senkihez semmit fizetett ivott és távozott.
Ez így ment minden reggel,Irénke nagyon csinos hölgy volt 40 év körüli nap barnított bőre,fekete haja derekáig ért,tökéletes teste szép formás mellei,amit a blúza alól soha semmilyen dekoltázzsa nem engedet látszatni,csak annyit amennyi rátapadt,hosszú formás lábait is csak a harisnyája takarásával engedett látni.
Szóval Irénke minden reggel jött ivott és távozott,egy idő után arra lettem figyelmes,hogy már nyitáskor,alig vártam,hogy jöjjön fél hét után,mint a gyerekek 5 percenként az órát lestem vártam,hogy jöjjön,mindig terveztemhogy szóba elegyedek vele vagy csak kkicsit tökölök a kávéjával,hogy tovább itt tartsam,de nem ment,mikor megláttam,hogy megjött a szívem a torkomban dobogott és zavartan viselkedtem,mint egy kis hülye gyerek.
Aztán egyszer csak nem jött,nem tudtam miért,talán baja lett,vagy elköltözött vagy máshová jár nem tudtam,hiányzott,akárkit kérdeztem senki nem tudott róla,már a vendégeim ugrattak,hogy mivan ma sem jött az aszonyod?,vagy mi van nincs még 7 óra és ehhez hasonló baromságokkal,de nekem fájt,hogy nemlátom,hogy soha nem ismertem meg,hogy féltem megszólítani,vagy flörtölni vele.
eltelt már vagy két hónap már kezdtem elfogadni,hogy már többé nem látom,mikor egyszer csak zárás előtt egy órával megjelent,zaklatottan gyürött ruhában kisírt szemekkel ekmosódott sminkel az arcán,sport cipőben kócos hajjal.
- Jó estét Attila,kérhetnék egy konyakot a szokásosból?
- Persze azonnal adom,miközbenkitöltöttem neki,azon gondolkodtam mi történhetett és hogy,eddig soha nem szólított a nevemen.
- köszönöm és azonnal lehejtotta,kérhetek még eggyet?
- persze már töltöm is
- tudod mit,hagyd itt az üveget és ahogy kifogy a poharam töltsd tele.
- jól van hölgyem,de mi történt,nem akarok tolakodó lenni,de még soha nem láttam itt ilyenkor pláne nem ennyit inni
- az a szemét állat megint átvert,de tegezz csak Irén vagyok
- oké Irén,szóval mi a baj?és elakartam venni előle az üveget,de utánna nyúlt és nem engedte
- hagyd itt nekem kérlek,már csak ez nem bánt,az a szemét állat megint átvert,megint megcsalt sőt meg is ütött,ezért nem voltam mostanába,mert szégyeltelm volna magam az emberek előtt és előtted is.
- előttem,miért? és ki bántott meg csalt meg téged,ki az a barom,aki téged megcsal?
- A férjem
- férjed?
- igen képzeld van férjem, mondta gúnyossan.
- és meg is vert,még neki áll feljebb a szemétláda,majd én megmutattnám neki a kezeit törném el,hogy egy nőt meg ver,főleg egy olyan gyönyörű nőt,mint te!!!
- pedig megteszi és egyre durvábban,már nem is csak pofon vág,hanem ökölel üt meg.
- undritó féreg,de most ezt a félüveg konyakot elveszem tőled,főzők egy erős kávét,addig menj ki a mosdóba sőt ne is inkább a személyzetibe,itt a kulcs szedd össze magad,bezárok és haza kisérlek,mert szerintem nem kellene már innod,rendben?
- rendben főnök és tisztelgett,mint egy katona,aztán elmosolyodott és egy puszit nyomott a homlokomra.
mikor sikerült bezárnom és Irénke is össze szedte magát,megkérdeztem tőle,hívjak Taxit vagy vigyem haza?
- Taxi?, hiszen ötven méterre lakom,inkább kisérjem haza addig legalább kitisztul a feje.
útközben már nem sokat beszéltünk,mikor a háza elé értünk,megköszönte,hogy ilyen aranyos voltam vele ée szeretné,ha meghívhatna egy pohár italra,persze ha nem veszem tolakodásnak.
-elfogadom az invitálást,de mi lesz a férjed reakciója?
- attól ne tarts,nincs itthon megint a cafkájánál van gyere bátran.
Ekkor bementünk a házba Irénke a nappaliba invitált és a kanapéra ültetett,aztán eltünt a konyhában,mikor vissza jött egy márkás pezsgő és két pohár volt nála,kilépett a cipőjéből a blúzzán két gomb kivolt gombolva és a haja kiengedve,szexi volt amikor megláttam már állt a farkam.
- azt mondtad te már nem iszol
- nem is csak két pohár kell a koccintáshoz ugye?
- igen,de ha nem gond ne sokat tölts,mert ma vezetnem kell még
- nem kell vezetned,velem töltöd a mai estét,te leszel a bosszúm,tudom,hogy tetstem neked,a nadrágod is erről árulkodik,tudom,hogy megbasznál és én is bassznék veled,mit gondolsz miért hívtalak fel,basszni akarok veled.
- te most szivatsz engem ugye?
- azt hiszed? ekkor le tette az üveget a poharakat,mellém vágta magát a kanapéra és szájjon csókolt,én persze nem ellenkeztem,hanem vissza csókoltam.
- na szerinted ez vicces?
- ne beszélj már inkább folytassuk,és mint az állat rá vettetem magam és csókolni kezdtem a ruháit szinte egy perc alatt letéptem róla,lehúztam a farmeromat a boxerremel eggyütt és a faszomat rögtön a szájába raktam és elkezdtem szopatni.Ezt akarod,hát a tiéd lehet szét basszlak ma éjjel,erre vágyom két éve nem kiméllek remélem tisztába vagy vele,a faszom kitöltötte a száját jó bő nyállal szopott,mikor össze fogtam a hosszú fekete haját és rányomtam a fejét a faszomra,keményen basszni kezdtem a száját,szegényke majdnem megfulladt,de nem kimélve a torkáig nyomtam,mikor elélveztem az összes gecimet a szájába engedtem,aztán kiszálltam a szájából és elé térdeltem és nyalni szopni szívni kezdtem a picsáját,a melleit markolásztam,amint ismét kemény lettem a faszomat a pinájához raktam és kiméletlenűl tövig nyomtam be neki,minden játék nélkül keménnyen basszni kezdtem,ő visitva élvezte vonaglott vergődött a faszomon,én meg amilyen keményen tudtam toltam neki pumpáltam belé a faszt,mikor már vagy háromszor elélvezett megfordítottam a kanapén a hasára fektettem és a seggét jól megdolgozva juttotam el a csúcsra,ahogy kiszálltam belőle magam elé forditottam a hajánál fogva és a faszom tartalmát az arcára vertem mind.Mikor végeztem vele,mondtam neki,most irány a szobába hosszú még az éjszaka,szét kefélem minden lukadat,de ez már a folytatás lesz,ha valakit érdekel.......

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9315599862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása