Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

16 évesen lehetettem előszőr nő

Rosszlányok blog 2020.04.23. 04:52

Mostanában, hogy egyre többet agyalok a továbblépés lehetőségein - minél gyakoribb női megjelenés, magatartás, rendszeresebb és minél szexisebb smink, női hormonok szedése - eszembe jut, hogyan is kezdődtek a vágyaim.

Már általános iskola hetedik osztályában előfordult, hogy úgy mentem be a suliba, hogy a gatyám alatt ott volt rajtam a harisnya és a női bugyi. Ilyenkor szinte transzban voltam, amikor így maszturbáltam, semmi másra nem tudtam gondolni, mint hogy nő vagyok, kezemben, számban ott van egy helyes fiú gyönyörű fasza, kényeztetem, simogatom, szopogatom.

Szerencsére a középiskolában ezeket a dolgokat már egyre gyakrabban megélhettem a valóságban is. Másodikos, tehát 16 éves voltam, amikor egy végzős, már majdnem 19 éves srác - nagyon helyes, aranyos volt - valahogy kiszúrta a viselkedésemen, hogy mi is vagyok valójában és egy márciusi napon, amikor épp a toaletre mentem élvezkedni, meglepett.
Nem is szólt semmit, csak elkezdte simogatni a fekete harisnyás lábamat, seggemet, lesmárolt, csókolgatta a nyakamat, beletúrt a hosszú hajamba.
Mohón viszonoztam és végül egy hatalmasat pettingeltünk a toalet helyiségében.
Gyönyörű farka volt, isteni volt simogatni, húzogatni róla a bőrt, kényeztetni.
Ezt követően több ízben is voltunk együtt és mivel jómódú szülők gyermeke volt, sokszor vásárolt nekem ezt-azt, csak azt kérte, hogy ha sulin kívül talizunk, akkor mindig legyek a lehető legnőiesebb.
Három évig tartott ez a kapcsolat, melyben teljesen nőnek érezhettem magam, természetesen utóbb több alkalommal megdugott, leszopatott, istenien csinálta.
Utána kiment Amerikába, ott kapott munkát és tudomásom szerint családot is alapított.
Ez az emlék nagyon szép és sokat gondolok arra, hogy mellette lehettem életemben először teljes mértékben NŐ!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7715601504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása