Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex a próbafülkében

Rosszlányok blog 2020.05.02. 03:28

Közeledett a névnapja, így ajándék nézésbe fogtam. Volt pár ötletem, így utána jártam, melyik mibe kerül, hol milyen választék van. Végül is úgy döntöttem, hogy fehérneműt kap, azt legalább mindketten élvezhetjük )

Kiválogattam pár helyről egy-két olyan darabot, ami különösen felkeltette az érdeklődésem, majd megmutattam neki is. Végül kiválasztottunk egy üzletet, amit másnap meg is látogattunk.

A helység nem volt épp hatalmas, de kényelmesen el lehetett férni. Nem volt sok vásárló, de azokat az eladó lányok kellő képen körbeugrálták. Mi is alig kezdtünk el nézelődni, amikor az egyik fiatal lány odajött és megkérdezte segíthet-e. Párom elmondta neki, hogy tőlem fog ajándékot kapni. A lány rám nézett és mosolyogva közölte, hogy ez milyen aranyos gesztus.

Elmondtuk neki, hogy a neten kinéztünk egy babydollt, aminek csipkés anyaga van, és tartozik hozzá egy ugyan ilyen agyagból készült tanga bugyi is.

A lány megmutatta, hol találjuk, majd ajánlott még hasonló ruhadarabokat. Kiválasztottunk 3 félét. A próbafülkéhez vezetett és közölte, hogy nyugodtan menjek be én is megnézni, hogy áll felvéve. Ezen kissé meglepődtünk, de mikor megláttuk, hogy mekkora a próbálásra fenntartott hely (ilyen nagyot még nem nagyon láttam semmilyen más boltban), mindkettőnknek ugyan az futott át az agyán itt szexelünk egyet gyorsan.

Bementünk a fülkébe, magunkra zártuk. Kigomboltam az ingét, kikapcsoltam melltartóját. Kezeit átdugta a kinézett babydoll pántjain, majd a mellein összekötötte a selyem szalagot. Igen vadítóan nézett ki, ez meglátszott a nadrágomon is: igencsak dudorodott. Gyorsan ki is gombolta kedvesem a rövidnadrágom, így biztosítva szabad utat péniszemnek.

Csókolózni kezdtünk, hátával nekidőlt a falnak. Odafurakodtam elé, közben kezeimmel a csipkén át hegyesedő bimbóit izgattam.

Felhúztam a szoknyáját, felugrott az ölembe és helyére igazítottuk a péniszem. Behatoltam, és mozogni kezdtem benne. Gyorsan, nagyokat löktem.

A hevességtől, a szokatlan környezettől, és a lebukástól felizgulva pár perc alatt mindketten elmentünk.

A ruha átment a próbán :D

Lettem a földre, kioldottam a masnit, megmarkolásztam formás kebleit, majd lesegítettem róla a textíliát.

Leültem a székre, míg visszapakolta a vállfára, és leszedte az eladó által nagyon preferált következő darabot. Ezt is felpróbálta. Rikító piros volt, átlátszó, inkább hálóingre emlékeztetett a fazonja. A mell résznél nagy lyukú hímzéssel. Egymásra néztünk, és egyszerre ráztuk meg a fejünket. Ez egyikünknek sem jött be, így rövid úton visszakerült ez is a vállfára.

Az utolsó darab szintén fekete volt, mint az első, átlátszó, csipkés, elöl-hátul fűzős. Hosszabb volt, mint az első, így levette a szoknyáját, hogy teljes egészében megcsodálhassuk. Igazán jól festett benne - ezt mutatta ismételten éledező péniszem is -, bár az első azért nekem jobban tetszett.

Látva mozgolódó férfiasságom, fenekén feszülő anyagot a péniszemhez dörgölte, majd a fallal szemben terpeszben megállt és hátrakacsintott.

Mögé álltam, kissé feltűrtem a ruha alját. Bepucsított, így könnyítve meg a behatolást. Ismét benn voltam. Megragadtam a csípőjét és erőteljesen mozogtam benne. Jobb kezem átsiklott a mellére, de mivel nem nagyon esett kézre, így visszatértem a fenekéhez.

Jobb keze eltűnt a falról, és hamarosan megéreztem, amit a szeméremdombját simogatja és közben ujjhegyei hozzá-hozzáérnek péniszemhez.

Ez a menet sem tartott sokkal tovább, mint az első. Miután kicsit kifújtuk magunkat, rendbe szedtük a ruházatunk, és távoztunk a próbafülkéből. Az eladó lányka kajánul vigyorgott ránk - biztosan nem tudta mi folyik odabent :P. Visszaadtuk neki a két kevésbé tetsző darabot, majd fizettünk és haza távoztunk, ahol ismét felavattuk a fekete csipkés babydollt, immár a bugyijával együtt.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6415620006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása