Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az első behatolás

Rosszlányok blog 2020.05.10. 02:47

Ha nem olvastad volna az előzményeket akkor érdemes hogy teljes legyen a kép. A keresőbe a csakma beírása után kidobja a történeteimet. Köszi hogy elolvasod :).Mint tudjátok az első élményem megvolt nevelőapámmal. Ezt követően hetente többször is volt aktusunk, de csak száj munkáztam minden általa és általam ismert módon pózban helyen. Egy idő után elkezdte mondogatni, hogy ő kipróbálna valami mást is tudtam mire gondol, de én nem voltam rá kész, nekem az még sok lett volna alapból a méretei miatt meg az azért egy elég nagy elhatározás volt. De mégis egyre többször lettem figyelmes, hogy fogdossa a fenekem, gondoltam mégis el kell kezdenem valahol nekem is meg kíváncsi is vagyok azért rá, hogy milyen. Rendeltem magamnak egy dildot direkt egy kisebbet csak egy kezdésnek síkosítot mellé, de nem szoltan neki a kis teremről. Meg is érkezett a csomagom átvettem ki is akartam próbálni, de eszembe jutott mi lenne, ha ő lenne az első még ha nem is a sajátjával, de akkor is ő hatolna belém először. Már a harmadik napja nem volt semmi nem volt rá lehetőségünk. Megtörtént a dolog amire annyira vártunk ketten maradtunk tudtam, hogy most úgysem fogja tudni megállni biztos, hogy lesz egy menetünk ezért időben el is mentem fürdeni utána olvastam, hogy kell magamat kimosni és meg is csináltam mit ne mondjak nagyon fura érzés volt. El is jött a pillanat pont a konyhában voltam teát csináltam amikor megjelent és megkérdezte ?nincs kedved valamihez?? mikor megfordultam egy csalafinta mosoly volt az arcán. Mondom kicsit húzom az agyát ?De meginni a teámat.? Láttam, hogy meglepődik ?na nagyon szeretném ne kéresd magad.? akkor is nemet mondtam és még kb 2 órán keresztül semmi nem történt. Én a saját szobámban neteztem ő a konyhában telefonozott. Mikor észrevettem, hogy hogy fellépet massangerre írtam egy üzenetet ?na nem jössz?? abban a pillanatban már ott is volt pólót már útközben ledobta a nadrágot kigombolta. Beért leült az ágyra lehúztam a nadrágját és boxeren keresztül elkezdtem fogdosni a farkát és csókolgatni éreztem ahogy elkezd merevedni mozogni. Lehúztam a boxert is elém került a frissen borotvált félmerev szerszáma. Elkezdtem masszírozni a golyókat kicsit nyalogatni szopogattam közben elkezdtem lassan verni neki. Egyre keményebb lett mikor meguntam a golyók kényeztetését a farka kő kemény volt és a bőr már teljesen hátracsúszott rajta nagyon guszta volt. Elkezdtem csókolgatni a makkot aztán az egészet végig nyaltam és bekaptam elkezdtem lassan szívni és mozgatni a fejem ő csak sóhajtozott. Néha kivettem a számból és kézzel kényeztettem ilyenkor csak a makkot nyalogattam a nyelvemmel, vagy az arcomhoz csapkodtam mert tudtam, hogy szereti. KB 20 persze szoptam amikor úgy voltam vele, hogy itt az idő most vagy soha. Kivettem a számból és felálltam ?te mit csinálsz? Hova mész?? kérdezte. ?Van egy meglepetésem? a szekrényemhez léptem és levettem a dobozt a játékkal és odaadat neki. Nem mondtam semmit csak felmásztam az ágyra kutyapózban és teljesen előre hajoltam és pucsitottam. Közben ő kinyitotta a dobozt és csak annyit hallottam ?AZTA!!!? tudta, hogy mit szeretnék felállt és mögém lépett az ágyhoz. Elkezdte fogdosni a fenekem szét húzogatni a farpofáimat kicsit csapkodni. ?Tudom, hogy nem így akartad, de mégis a tied az első behatolás még nem próbáltam ki csak rád vártam.? Hallottam, hogy kinyitja a síkosítot és rányomta a fenekemre és az ujjával elkente a bejáraton éreztem ahogy próbálja betolni az ujját, de nem ment akárhogy akartam ellazulni nem ment teljesen be voltam feszülve és szűkülve. Kicsit elkezdte masszírozni. ?huh nem haragudj, de még lehet nem vagyok kész erre az egészre inkább befejezlek és máskor megpróbáljuk?. Ekkor fellépet az egyik lábával az ágyra előre hajolt és letolta a felsőtestem ?nyugi? és odaillesztett a dildot és elkezdte betolni ?ne inkább fejezük be az nagy ahhoz, hogy oda bemenjen? 16/4cm es volt éreztem ahogy a farka a farpofámhoz simul és folyik az előváladék de nagyon. Forgatta a dildot néha nyomta erősebben néha kicsit gyengébben, de nem akart bemenni Ő csak egyre jobban sóhajtozott én csak kérleltem ?inkább máskor, hagyuk ezt most.? van 15 percig próbálkozott amikor elengedett a kezével azt hittem vége de csak egy koppanást hallottam és ahogy megmozdult és megfogta a derekam ?én tudom mi a baj? és már éreztem is a farkát a bejáratnál ?ne csináld a kicsi sem ment be nem hogy a tied? De már éreztem is ahogy nyomja el akartam mozdulni de nem tudtam nagyon fogta a csípőm és csak nyomta egyre jobban feszitette a fenekem elkezdtek potyogni a könnyeim ?kérlek ne az nagyon nagy? köpött egyet és egy nagyot lökött bekerült a makk én fel sikítottam ?nyugi ez már csinál magának utat a többi nem fog fájni? és csak nyomta lassan nagyon fájt és feszitett csak kértem ?vedd ki nagyon nem jó kérlek fáj? de ő csak tolta ?nekem nagyon jó kérlek bírd ki?. Megált egy kicsit és elkezdte kihúzni és visszatolni egyszer csak kicsúszant véletlenül neki azt hittem vége de ujjra oda rakta és elkezdte tolni most mar könnyebben bement még mindig nagyon rossz volt, de enyhült a fájdalom. Elkezdett gyorsitani és egyik pillanatról a másikra forróságot éreztem elkezdett belém élvezni. mikor végzett kihúzta én eldőltem és csak feküdtem ö mellém feküdt és a farkával kenegette el a fenekemből kifolyó gecit. ?sajnálom nem tudtam megállni amikor láttam a kis lüktető lyukad.? mondta ?Most hagy békén és meny ki? kértem meg. Kiment a szobámból és próbáltam felállni, de nem ment egyből minden erő elhagyta a testem 10 perc után sikerült felkelnem akkor láttam, hogy egy nagyon nagy geci folt van az ágyamon nagyon sokat élvezett le guggoltam nagy nehezen és a már többé kevésbé összeszűkült lyukból elkezdet folyni a gecije lenyúltam és egy adagot az ujjamra vettem és meg kóstoltam még mindig nagyon finom volt felálltam és kimentem fürdeni. A fürdőből kilépve ujjra találkoztunk ?sajnálom nem tudom mi ütött belém? mondta. ?Ennek is meg kellet történnie nem így terveztem, de megtörtént és kész kicsi gyakorlás és jobb lesz? mondtam neki. ?Akkor nem haragszol?? kérdezte ?De haragszom ezért te takarítasz és pakolsz el.? mondtam neki. Azóta jobb a hejzet most mar én is élvezem, de az eleje még mindig kellemetlen.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1415638756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása