Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Autofellatio

Rosszlányok blog 2020.05.19. 04:24

13 éves koromban vettem észre, hogy be tudom kapni a saját farkamat. Nem tudtam először, hogy mit csinálok de nagyon jó érzés volt. Senkitől nem hallottam róla, így nem is volt téma ez senkivel. Majd ezek után napi rendszerességgel szoptam magamat és ahogy telt az idő, jöttek sorban a barátnők. Legnagyobb vágyam az volt, hogy egyszer megmutathassam egy lánynak és ez sikerült is ráadásul az első és legnagyobb szerelmemnek, akit ez annyira felizgatott, hogy majdnem minden szex közben kérte, hogy csináljam. Nekem pedig egyre jobban sikerült bekapnom a farkamat (19/4,5) és végül tövig, majd pedig a golyókat is tudtam szopogatni. Majd szerettem volna több lány társaságában csinálni vagy legalább megmutatni, hogy 3-4 csaj nézze egyszerre de ez a mai napig nem sikerült eddig sajnos. Meg tudom csinálni ülve, állva és gyertya állásban is. Majd nem volt elég, szerettem volna ha rajtakapnak de persze csak csajok, így elmentem erdőkbe és ott szoptam magamat tisztáson vagy pedig transporter rakterén úgy, hogy kinyitottam a hátsó ajtókat és gyertyaállásban szoptam le magamat. Egyszer mikor végeztem, kb. 2-3 perc múlva jött arra egy gyönyörű csaj kiskutyát sétáltatva de sajnos nem látta. Akkor nagyon dühös voltam magamra, hogy legalább pár perccel később végeztem volna vagy az is jó lett volna ha előbb jön a csaj de aztán elgondolkodtam azon, hogy ha egy férfi jött volna arra, akkor nagyon ciki lett volna. Majd megtudtam, hogy még bűntetés is járhatott volna ezért, így el kellett fogadnom a helyzetet. Viszont szeretném minél több Nőnek megmutatni és ha lenne rá alkalom, akkor egyszerre többnek is 3-4 vagy akár 10 csaj előtt is leszopnám magamat. Ha érdekelne valakit, akkor írjon rám.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6515655196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása