Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Zuhany alatt

Rosszlányok blog 2020.05.22. 04:14

Munkaügyben futottunk össze újra, igaz csak képletesen, telefonon. Felhívott egy szakmai kérdésben, a tanácsomra, segítségemre volt szüksége. Hamar megbeszéltük a lényegi részt, aztán kis csend után belesuttogta a telefonba: hiányoztál ám. Fülig ért a szám ettől a mondattól, még jó, hogy nem látszik a fejem a telefonban, bár a hangom is tuti árulkodó.

-Te is nekem- válaszoltam, de mit is mondhattam volna, tényleg sokat gondoltam rá.

- Összefuthatnánk valamikor - próbálkozom, hátha sikerül egy újabb randit összehozni.

- Holnap délelőtt nem dolgozom, felugorhatok hozzád.

Ez gyorsan ment, le is egyeztettük az időpontot, gyorsan intéztem egy fél nap szabit.

Pontosan érkezett, a csengetésre csak kiáltottam:

-Gyere be, nyitva hagytam az ajtót, még fürdök.

Belépett a lakásba, hallottam, ahogy maga mögött ráfordítja a zárat. Halkan nyitotta a fürdő ajtaját, és látom ám, hogy teljesen meztelen.

-Gondoltam, csatlakozom. Azzal be is lépett mellém a zuhanyzóba. Szerencse, hogy a lakás felújításakor épített zuhanyzót kértem, így kényelmesen elfértünk, a mennyezetbe épített esőztető zuhanyfej egyenletesen szórta ránk a lágy vizet. Finoman átölelt, én pedig kis sampont nyomtam a tenyerembe, és a vizes haját kezdtem el mosni. Elmosolyodott, hagyta magát fürdetni, közben a mellkasomat cirógatta. Ahogy a haját leöblítettem, folytattam a tusfürdővel, szépen megfürdettem, élvezettel dőlt hozzám miközben a formás kis melleit, hasát, fokhagymagerezd fenekét szappanoztam.

- Ott se hagyd ki - súgta a fülembe, és a cimpámba harapott kicsit. Nem hagytam ki, újabb adag tusfürdőt felhabosítva a fanszőrzetén, szépen megmostam a pináját is, úgy láttam, bejön neki, egyre szaporábban vette a levegőt.

-Leborotválhatom? - Kérdeztem, majd a beleegyező bólintás után már nyúltam is a mosdószekrényhez a borotvaszappan és pemzli után. Gyors, rutinos mozdulatokkal habot készítettem, majd lassú finom ecsetkezeléssel elkezdtem a szőrét a borotvahabbal bekenni. Lágyan csúszott a pemzli, kicsit, majd jobban került a pocakjára, combjára is, a lecsorgó víz kis patakokat járt ki a habban. Finoman óvatosan aztán leborotváltam a pináját tükörsimára, közben éreztem, hogy a helyzet nagyon izgatja. Leraktam a borotvát, leöblítettem a zuhannyal a maradék habot is, majd letérdeltem elé.

Kitalálta, hogy mi következik: jobb lábát átrakta a vállamon. Tényleg szép lett a végeredmény, állapítottam meg, aztán belecsókoltam a nagyajkak közé. Nagyot sóhajtva a hátát a falnak támasztva a hajamba túrt, és a fejemet magához szorította. Én tettem a dolgom, finoman szopogatva a kisajkait, aztán a csiklóját, elkezdtem nyalni. Szeretek pinát nyalni, szeretem a számban érezni a kicsit sós ízét, neki meg kimondottan finom a pinaleve. Éreztem, hogy már rég nem a víztől nedves, és jöttek az ismerős nyögdécselések is. Váltogattam a tempót, a nyalás erősségét is, néha csak csókolgatva, néha erősebben a nyelvemmel nyomtam, néha csak a csiklóját izgattam a nyelvhegyemmel. Aztán mikor megszorította a fejemet, már tudtam hogy csak a csiklóját kell stimulálnom teli nyelvvel, és a fenekét szorítottam erősen. Sikoltva élvezett el, egész hosszan, finom remegéssel. Egész testében remegett, rám támaszkodott, hogy támaszt nyerjen. Felkaroltam és a hálószobába vittem, szinte elalélva nyúlt el az ágyon.

Pajkosan mosolyogva rám nézett, majd így szólt:

- Most te következel...

 

 

 

 

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7915663150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása