Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Leszbi történetem

Rosszlányok blog 2020.05.24. 04:16

Fel hívott a barátnőm, hogy leugrana egy kicsit, rég beszéltünk már. Megbeszéltünk egy napot órát, hátsó szándék nélkül vártam, mert tényleg nagyon régen találkoztunk és hiányzot már.

Kellemes partner, helyes jó alkattal áldotta meg a jó isten. Nagyokat tudunk beszélgetni, mindenről.

A szex soha nem marad ki a beszélgetéseinkből, mert ő ugyan olyan éhes egy jó dugára, mint én.

Szép, nagy szemei ilyenkor kéjesen ragyog, szinte kínálja magát olvasható a szemeiben a vágy.

És ez engem izgat. Sűrű sohajok, sűrű kapkodó levegő vétel, légszomj lesz úrrá rajtam.

Kezdetben még a szemeit, később már a testét nézem, térképezem fel, látom, hogy hol csókolgattam, hol csókolnám most is.

Mert egyszer régen, egy gyenge pillanatunkban már megtőrtént az, ami azóta is mélyen bennem maradt.

Vissza térve, meg jött.

Kiszállt az autóból, lengén öltözve, napszemüveegben, fekete hosszú haja csillogott a napsütésben. Ahogy közeledett felém, láttam, hogy nincs melltartó rajta, gyönyörű mellei domborodtak a naptól átlátszóvá váló felsőében. Bugyi sem volt rajta, mert az alsó kis szoknyája alól, ami a testéhez simult, már akkor kikandikált a kopasz puncija, amikor kiszállt az autóból. Nehéz lett volna nem nem észre venni.

Puszi váltás után be is mentünk a lakásba, ahol addigra már izzot a levegő kettőnk között. Mert akkor még nem tudtam, de ő igen, hogy miért hívott, miért akart találkozni velem.

Pont akkor, amikor tudta, hogy a párom nincs itthon.

Jó fél óra múlva, beszélgetésünk közepette, ahogy a kávéval tértem vissza hozzá maga mellé húzott az üllőgarnitúrára, és a kávé megköszönésére szájon csókolt.

Na erre vártam már hosszú ideje.

Csókoltuk, simogattuk egymást, először gyengén, majd ahogy egyre vadabbúl vert a szívünk a vágytól, egyre vadabbúl. Lecsúszott elém, lehúzta a bugyi, vadul de gyengén harapdálta az addigra megdduzzadt tocsogo puncim. Nyalta, újjazta, először egy, kettő, három, majd felcsusszant az ökle, mire én hatalmasat élveztem.

Aztán én jöttem.

Mivel rajta nem volt bugyi, így csak feljebb húztam a szoknyáját, és a nedves punciába nyaltam. Éreztem, hogy a vágytól már olyan szinten kitágult a gyönyörű pinája, hogy nem kellett se egy, se kettő ujj, mindjárt az öklöm tünt el a forró punciban. Öklöztem, közben a fenekét nyaltam haraptam, mert tudtam, hogy minden vágya az, hogy jól megdugja valaki.

Én megtettem.

Először egy, majd kettő ujjamat dugtam be, közben a pinája tele volt az öklömmel.

És ő többet akart.

Dugjam szét a fenekét, szó szerint

Basszam szét a seggét.

Izgatott.

Addig tágítottam, még szép lassan felcsusszant négy ujjam.

Az öklömet akarta, amit parancsnak tekintve felnyomtam neki.

Kettő perc alatt, hatalmas soriccelések közepette elszált. Ordított az élvezetektől.

Majd kihúztam a kezem a szétbaszott fenekéből, egymás mellé feküdve zilálva sziesztáztunk.

Legközelebb a párod is legyen itthon.

De ezt már ő is halotta, csak mi nem, hogy időközben hazáért.

Mit láttál, tettük fel a kérdést neki.

Mindent, de jó volt látni. Felelte.

Legközelebb mind a kettőtöket szét duglak, hangzott tőle, majd hűsítőt hozott nekünk is.

Életem legnagyobb szex csatája volt eddig.

Eddig.!!??!!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4615663154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása