Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tanított akkor és most is!

Rosszlányok blog 2020.05.25. 05:34

Facebookon kaptam értesítést a kora délutáni órákban...

Az általános iskolás alsó tagozatos tanárnéni Bea ismerősnek jelölt. 18 eve láttam utoljára, akkor 10 lehettem. Kezdetnek vissza igazotam természetesen, aztán lájkolta a képem és Ő irt. Na innen felgyorsultak az események...

 

Szó szót követett a nagy járvány idejèn lèvő maradj otthon alatti messengerezésben Korubelul másfél óra elteltével már egy szoláriumba készült bugyis kép küldése érkezett az iranyomba, amitől rögtön tele szaladt vérrel a farkam. Hiába vertem ki már reggel. amikor az ember fia egy ennyire dögös 43 éves, 4 gyerekes asszony képét maga előtt látja, egyszerűen nem bír parancsolni a férfiasságának. El is szemtelenedtem és rögtön egy pimasz kérdéssel fordultam felé:

- Bizar lenne, ha maszturbàlnèk arra a nőre aki irni/olvasni, számolni tanított?!

Egy ideig csak látta, de valasz nem érkezett. Lehet túl messzire mentem! :/

Majd csak jött a valasz:

- Ha jól esne, de ne pazarold, amikor belém is mehetne!

Majd leesett az állam. Húztam parat a farkamra vadsagomban és már mentem is fürödni...

 

Tényleg felgyorsultak az események. Az este folyamán már Bea lakásán voltam. A gyerekei a szüleinél vidéken, csak Gáborral a férjével ketten vannak otthon, mivel ők dolgoznak.

A beszélgetésünk a nappali közepén levő kanapéján folyt. Bea ült közepén, mi mellette. A téma picit úgy minden volt, politikától a sexig, közben vörös boroztunk. Idővel Bea a karomat simogatni kezdte. Gáborra néztem, nem zavarta, így hát megcsokoltam az ex tanítónénit. Forrón csókolt , közben levette a pólomat és testem taperolva egyre lentebb csókolt. Majd a kanapén négykézláb állva a feje az ölelbe került. Ott a farmerom fogságából kiszabadította a faszom és szopni kezdte! Gábor a négykézláb levő asszony legingszjét lehúzta térdig és nyalni kezdte a punciját és popsijat.

A kellő bemelegítés után talpra álltam, maradék ruhámtól megszabadultam, közben Gábor a feleséget vetkőztette. Majd keresztbe vissza terdelt a kanapéra bepucsitva. Gyönyörű látvány volt. Fentről lefelé a segglyukam végig húztam a farkam a csiklójáig, majd picit vissza és behatoltam. Finom sexbol gyorsan a csattogós baszasig eljutottunk. A tempó lassitasa érdekében menet közben át tettem a popsijaba is, ott lassabban erzekibben, miközben férje faszat szopta a kanapé túloldalán.

 

A végjáték kezdete úgy indult a kanapén ültem, háttal nekem a farkamba ülve Bea. Lassan vonaglott rajta. Közben a heréimnél éreztem Gábor makkját, amit a húgycsovemen végig húzva be csúsztatott a meleg, nedves pinába.

Jó érzés volt, egy vadidegen fasszal egy “vadidegen” pinába lenni. Par perccel később iszonyatos melegség árasztotta el a farkam véget. A makkom tetejétől a peremeig és onnan a tövébe áramolva. Gábor bele élvezett a punciba. Ami ettől még barátságosabb, édesebb lett! Bent tartva a farkát, rám várva. Sokáig már nem is bírtam én se, és elengedtem magam, de még ekkor is nagyon keményen álltam. Kiszállva és talpra állva láttam a dupla adag geci teljesen bevonta a faszom, ami csak nem lankadt. Ekkor a házaspár közösen elém térdeltek. Bea szopni kezdte a gecis faszt finoman,majd a heréken át a segglyukamig jutott. A felszabadult farkamra pedig lecsapott Gabi! A segglyukam ujjazasatol pillanatok alatt ismét elélveztem, bele a ferj szajaba! Közben remegett a lábam és akkorát nyögtem szerintem a szomszéd házban is hallották.

Jó pap holtig tanul, és én ismét kaptam egy tanítást az ex tanárnénimtől. Bár a bisex sexet, online nehéz oktatni, a jövőben akar az is lehetseges lehet....

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2215682156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása