Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Balatonparti

Rosszlányok blog 2020.05.27. 04:16

Szép nyári este volt. Elmentünk a balaton partjára sétálni egyet, az akkori barátnőmmel. Fekete félhosszú egyenesre vasalt haj, gyönyörű csillogó barna szempár. Egy aprócska rövidnadrág, sima egyszerű póló es egy tornacipő volt rajta. Amitől sexy volt az nem a ruha, hanem az alakja, ahogy állt rajta. Feneke és a cicik, olyan huuuu, de megfogdoznám fajta.

Sétálgatunk összekarolva. Beszélgettünk, nevetgéltünk. Betértünk egy fagyizóba. Kikérte mindegyikünk, amilyet szeretett volna és lementünk a viz partjára egy félreeső padra ültünk.

Szép tiszta.volt az ég tele csillaggal. Telihold fénye ragyogott a tükörsima víz felületén. Tetszett.

Aztán ahogy ott ültünk és nyalogattuk a fagyit, elkezdett az eszem megkattanni.

- Ne nyalogasd már olyan szexin azt a fagyit. - kértem Őt viccesen.

- Miért is? - kérdezte

- Mert az beinditja a fantáziám. - feleltem.

- Huhhh akkor dehogynem. - és azzal a lendülettel végignyalta a tökcséren lefolyó cseppett. - Szeretném megkóstolni a fagyidat, ha szabad édesem. - tette hozzá huncut hangon.

- Tessék szívem. - és nyujtottam neki a gombócaimat.

- Én nem pont erre gondoltam. - válaszolta halkan és már éreztem is ahogy aprócska kezével végigsimította a már félig meredt farkamat.

Fél pillanat műve volt, épp hogy feleszméltem és a keze már a gatyámban. Gyürködte rendesen.

- Segithetek - kérdeztem

- Csak vedd ki a pólyából - felelte nevetve.

Kihámoztam a burokból és már a szabad levegőn húzogatta teljesen merev farkamat, miközben csókoltuk egymást szenvedélyesen. A fagyik természetesen a földön landoltak ekkor már.

Aztán a heves csókokat követően, arra lettem figyelmes hogy nyalogatja az ezredest tövétől a tetejéig, mint ahogy a tölcsér oldaláról nyalta fel a cseppeket. Csak nyalta és nyalta és nyalta. Iszonyat jó érzés volt. Hajába közbe beleturtam a hozzá közelebbi kezemmel és picit belemarkolva jeleztem és mondtam "készenállok egy vákumos tisztitásra"

A történethez tartozik, hogy a barátnőm nagyon szeretett orálisan játszani és imádta a kis kényszeres felállást is. Mindig nagyon mélyen jó erősen szívva csinálta.

Szóval hallgatva rám és figyelve a vágyaim, kis segitséggel, hajába kapva és ezzel véget vetve a finom nyalogatásnak, ráhelyeztem a száját a farkamra és szépen rátoltam a fejét. Óvatosan, lassan, finoman, pont ahogy szereti. Közben olyan vákumot csinált és annyira megszívta hogy a szájpadlásom is belebizsergett. Nagyon jó volt. Ahogy koppant a torkán a vége és éreztem hogy tovább nem megy felhúztam a fejét, majd vissza toltam és megint fel. Így csináltuk percekig, finoman, lassan, miközben folyamatosan olyan erővel szívta hogy remegett mindenem.

Elengedtem a fejét kicuppantotta a szájából és végignyalta róla a nyállavinát. Nagyot szürcsölt. Rámnézett és "ezt figyeld drágám" mondta.

Visszacuppant rám és folytatta az eddigit, de valami eszméletlen módon. Járt fel és le a feje rendesen, egyre hevesebben és közben szívta. Egyre gyorsabban csinálta , miközben szívta és szorította ajkaival. Alig kapott levegöt, de csinálta és éreztem mindjárt végem. Nem is bírtam tovább. Beélveztem a szájába. Ezt is imádta.

Miután teljesen kiszívta a sejtjeimet kivette a szájából, nyelt egy nagyot és kérdezte

- Elmegyünk, folytatjuk a kocsiban?

 

Elpakoltam magam és elindultunk az autóhoz, a többi már egy másik történet...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr315682110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása