Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Törpivel az első...

Rosszlányok blog 2020.05.28. 04:18

Egy nyári napon történt.

Balaton déli partjára, Siófokra jártunk bulizni akkoriban gyakran. Ez is egy szimpla estének indult.

Itallal a kezemben jártam fel-alá, táncolgattam, mosolyogtam, jó kedvem volt.

Egyik pillanatban megkocogtatja valaki a vállam. Hátra nézek és egy rég nem látott osztálytársam üdvözölt. Nem voltunk nagy spanok a suliban ezért nem is értettem a nagy örömét, de viszont üdvözöltem. Kérdeztem hogy egyedül van-e és mondta hogy nem. A barátnőjével jött, akit abban a pillanatban odahívott és bemutatta. Egy kicsi, apróság, max 160 cm magas és vékony lányka. Törpi becenévre keresztelt, hosszú fekete hajú, kék szemű szépség, formás cicikkel és popsival. Egy egyszerű papucsban, farmer mini rövidnadrágban és sárga testrefeszülős pólóban a kezét nyújtotta

-Szia Barbi vagyok, de hivj csak Törpinek, mondta finom, csábító hangon.

Aztán együtt buliztunk tovább. Táncolgattam, nevetgéltem és észrevettem hogy Törpi kikezd velem. Mindig rámpillant, várja hogy ránézzek és mikor összeakadt a tekintetünk mindig mosolygott egyet, olyan hívogató módon. Volt egy pillanat amikor már biztos voltam. Mivel a nagy tömegben elég nehéz volt kényelmesen mozogni, egyik alakalommal közel került hozzám. Nekem háttal volt épp csak el akart menni előttem, de ebben több volt. Mikor odaért elém egy röpke pillanatra megállt, a fenekét nekitolta a farkamnak és úgy ment tovább miközben a lelógó kezével végigsimogatt a férfiasságom és ment tovább majd két lépés után hátra nézett a rám mosolygott. Kivántam Őt.

Hajnalodott. Én már csak azért is Velük pörögtem, bár a srácot nem bírtam, de Törpitől többet akartam és tudtam, hogy Ő is tőlem.

Hajnali fél4 volt mikor a srác odalépett, hogy Ők elköszönnek, mert indulnak haza.

-Már is mentek ? - kérdeztem - hisz most jöttetek - mosolyogtam a lányra.

-Igazából csak elegünk a tömegből, úgyhogy inkább hazamegyünk és otthon még iszunk egy pohárkával - mondta Peti. Aztán ránézett a barátnőjére, megcsókolta és nekem szegezett egy kérdést.

-Nem tartasz velünk? - kérdezte.

-Hát igazából, nem így terveztem.... mire a lány a szavamba vágott

-Na gyere. Nem hiszem, hogy bármi érdekesebb itt mint ott.

-Akkor menjünk, mi baj lehet belőle - válaszoltam miközben mélyen belenéztem Törpi szemébe.

Lehúztam ami még a poharamba volt a pultra tettem az üres piharat és elindultunk.

Negyed óra séta után meg is érkeztünk a bungalóba. Kicsi kis két szintes nyaraló házikó. Alapterülete max 35nm. Alsó szinten egy nappali és egy pici konyha, hátul kis terasszal, felső szinten két pici szoba és egy fürdő wcvel.

A házba lépbe Törpi felszaladt az emeletre mi meg Petivel be a konyhába és nekiestünk a piának. Kaptam egy finom pohárkával, koccintottunk, mikor megjelent Törpi és tátva maradt a szám. Nagyon kellett koncentrálnom, hogy ne bámuljam. Letusolt és alvósba öltözött. Egy nagy méretű fehér póló, ami épp popsi aljáig ért és ennyi. Csak reméltem hogy van rajt bugyi, de melltartó tuti nem volt mert a bimbói elárulták izgalmi állapotát. Kérdeztem "Te nem iszol egy pohárkával?"

-ÁÁáá, én kicsit elfáradtam, felmegyek aludni, - válaszolta. Adott egy csókot Petinek és közben aljas mód véletlenül hozzám ért ott lenn egy pillanatra. Aztán felment.

Petivel felhörpöltük az italt, majd töltött még egyet. Azon agyaltam hogy jussak fel Törpihez. Nem bírtam figyelni rendesen a beszélgetésünkre, mert folyamatosan azon járt az eszem, hogy meg akarom baszni Törpit. Aztán elfogyott megint az ital. Peti megint töltött és kiültünk a teraszra, ahol egy kényelmes kerti rattan kanapé és egy fotel várt minket. Peti eldőlt a kanapén én behuppantam a fotelba. Dumálgattunk. Aztán rámtört a pisilhetnék és ezzel együtt felvillant a remény is. Nem tétováztam.

- El kell ugranom tesó üríteni egyet.

- Persze menj csak a wc az emeleten. - jött a válasz.

Felmentem az emeletre. Gyorsan elvégeztem a dolgom és megmostam a csapban a farkam, bizva benne, hátha Törpi bekapja. Fürdőből kilépve egy hang hallkan a szobából.

- Te vagy az Peti?

- Sajnos csak én vagyok. - feleltem.

- Sajnos?? Hisz Te is tudsz segíteni. Gyere be kérlek.

A halvány narancssárga fényben pompázó szobába lépve az ágy mellett térdelt Törpi. Megkért hogy legyek kedves picit emeljem már meg az ágyat mert véletlen berúgta a telefonját és nem fér be a keze. Lehajoltam, hogy megemelem és Ő az ágy mellett térdelve ráhajolt a padlóra és benyúlt a telefonért. Eközben a fejem ott volt a pucsító, kerek feneke melett, amiről persze a póló felcsúszott és csak a bugyi fosztott meg a látványtól. Kihúzta a kezét és letettem az ágyat, de Ő úgy maradt. Végig simitottam a punciját és az ánuszát, amit a bugyi védett. Nagy sohajtás és egy hang.

- Még csináld.

Nem kelett több. Elkezdtem izgatni, simogattam és éreztem ahogy pillanatok alatt szétnedvesedik. A bugyikát félrehúzva belenyaltam a csupasz pinájába.

- Istenem. - hangzott a szájából.

Egyre jobban és erősebben nyaltam. Az ánusza is nyelvem áldozata lett. Nagyon élvezte. Hátranyúlt közben a melle és a feje oldalrafordítva a földön és úgy pucsítva széthúzta a fenekét.

- Nyalj bele nagyon.

Nagyon belenyaltam, majd bedugtam az ujjam is. Mindenhova. Ide is, oda is. Aztán egyszer csak felkelt, rámnézett és mondta

- Vedd elő a faszod.

Az ágyon ülve letolt gatyával már kapta is be a farkam miután megnyalogatta a golyóim. Csak úgy járt a feje fel és le, miközben előttem térdelt. Én közben előrehajolva folytattam az ánusz és punci kényeztetését az ujjaimmal. Nagyon megszopkodott. Mikor kellően felizgult állapotba voltunk felállt letolta a bugyiját és megkérdezte.

- Baj lenne ha most popsival beleülnék? mert tudod én popsiba jobban szeretem.

- Dehogy baj. Csillant fel a szemem.

Ezzel a lendülettel hátat fordított, én az ágyon ülve terpeszben kicsit hátradölve, zárt lábakkal rám pucsított és beigazgatta a popsijába a felizgatott, nyáltól tocsogó farkamat. Először lassan apró mozdulatokkal, haladt egyre mélyebbre, míg egyszer csak beleült teljesen. Utána jött a felejthetelen rész. Fel-le járt a feneke és közben ki-be járt a farkam. Isteni látvány volt az a pici formás popsija ahogy elnyeli az én kis 20as barátom. Cuppogott a ánusza és tocsogtunk ahogy össze-összértünk. Aztán kiszált belőle hanyatt feküdt az ágyra és a lábait összezárva az egekbe emelte, miközben két kezével oldalról széthúzta a fenekét és igy szólt.

- Gyere folytasd.

Betettem és folytattam. Nagyon bírta. Iszonyatosan megbasztam. Percekig dugtam a popsiját. Ő eközben többször elélvezett. Én is éreztem, hogy közeleg a vég. Kérdeztem hova élvezhetek.

- Oda ahol vagy. , - mosolygott.

Beledurrantam a fenekébe, de hatalmasat. Ekkorát még talán életemben nem élveztem. Miután kicsit lehiggadtam ott lenn, kihúztam. Felált és mielőtt kiment volna a fürdőbe, adott egy csókot. Én közben felöltöztem mire visszaért. Rám nézett és megkért ezt ne mondjam el Petinek. Mondtam, "dehogy mondom" és ekkor kezdtem el aggódni, egész eddig nem érdekelt

- Mivel magyarázom ki ezt a negyed órás "pisit". Tettem fel a kérdést Törpinek.

- Ne aggódj édes, Peti már rég elaludt, ott ahol hagytad. Ismerem. - jött a válasz.

Elköszöntem Törpitől és félve elindultam lefele, de igaza volt a pici kis análkirálynőnek. Peti kinn horkolt a rattan kanapén.

Leültem a fotelba és bár nem dohányzok, vettem egy szállal Peti cigijéből és rágyújtottam. Miután kellőképp lenyugodtam, bementem és ledőltem a kanapéra és elaludtam.

Reggel friss rántotta illatra ébredtem. Törpi csinálta nekünk. Egyedi volt a szituáció hogy hárman reggeliztünk egy asztalnál, de nem érdekelt, csak az éjszakára tudtam gondolni.

- Jól érezted magad? Jól aludtál? - kérdezte Peti.

- Ilyen jól még talán soha. Örülök hogy összefutottunk. - válaszoltam.

 

Reggeli után elköszöntem. Megköszönve a vendéglátást Peti pacsi, Törpi puszi, de közben egy meglepetés. Belenyomott puszi közben egy cetlit a kezembe.

 

"Írj majd...." ez állt rajta és a telefonszáma.

 

Utána még több alkalommal is találkoztunk de ez már egy másik történet.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2215682116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása