Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Home Office

Rosszlányok blog 2020.05.31. 03:08

Szilvivel már régóta ismertük egymást. Időről időre feltűntünk rövidebb időre egymás életében, aztán hosszú ideig nem beszéltünk. Csak szex, másban nem voltunk jók együtt, de abban nagyon… :)

Pár hete ismét egymásra találtunk és mikor bejelentették a kijárási korlátozást, hoztunk egy merész döntést és átköltöztette ideiglenesen a szállását és az “irodáját” hozzám, hogy szabályt se szegjünk és mégis élvezhessük maradéktalanul egymás társaságát. Szerencsére mindketten tudunk home office-ban dolgozni, a nappaliban alakított ki mindkettőnk a maga számára egy megfelelő kis irodai sarkot.

A történetem egy keddi délelőtt zajlott. Munkájából adódóan Szilvinek néha videohívást is kell fogadnia, így mindennap csinosan öltözött fel, ma szoknya blézerrel volt a szett egy elegáns blúzzal. Mindketten túl voltunk a szokásos reggeli táv-meetingen és épp kávészünetet tartottunk, mikor hallottuk, hogy keresik őt ismét. Gyorsan visszasietett az asztalához, leült, feltette a headsetet és elkezdte a telefonhívást. Valami pénzügyi bla-bla volt, nem is nagyon figyeltem oda, inkább a kávémat szürcsöltem tovább, amikor felrémlett előttem egy régi filmes jelenet, és egyből beindította a fantáziámat. Letettem a bögrét és visszamentem a nappaliba ahol Szilvi már javában elmerült a pénzügyi világ rejtelmeiben, hála a telefonhívásnak.

 

Odalépem az asztala elé, kerestem a tekintetét, hamar felvette velem a szemkontaktust. Ujjamat a számra tettem, jelezve, hogy maradjon csöndben. Elsőre csak egy értetlenkedő pillantást kaptam, nem vártam meg, hogy érdemben reagáljon, gyorsan négykézlábra ereszkedtem és bekúsztam az asztal alá.

 

Először csak a lábát simítottam végig, felváltva határozottan a külső felén, néha erősen megmarkolva a lábát, aztán finomabban, a combja belső felét csak ujjbeggyel cirógatva, apró puszikat lehelltem rá, azonban hamar kiderült, hogy a szoknyája útban lesz, ezért egy pillanatra megálltam, amíg az említett ruhadarabot feltűrtem a derekáig. Sejtette, hogy mi a célom, mert igencsak segítőkésznek bizonyult, közben a meetingje folyamatosan zajlott, egy pillanatra sem esett ki a szerepből. Szóval feltűrtem a szoknyáját és a fenekét megmarkolva előre húztam őt a széken, hogy kényelmesebben tudjak játszani majd a puncijával. A szoknya alatt egyszerű fekete franciabugyit hordott, imádtam ezt rajta, mindig megőrjített… De ezt még nem vettem le, inkább csak benyúltam a szövet alá, határozottan megmarkoltam a fenekét és pusziltam a szövetek keresztül a szeméremdombját. A hasa aljánál indultam el, orrommal és nyelvemmel kicsit játszottam, csikiztem-cirógattam a finom bőrét… nem durván, épp hogy csak hozzáértem. Lassan haladtam lefelé az imádott V-betű mentén, bugyija szövetén keresztül vigighúztam a nyelvem a nagyajkain arcomat belefúrtam az ölébe, éreztem teste forróságát, ahogy egyre jobban fölizgul… Ez új lendületet adott, kicsit elkalandoztam még a combjai felé, aprókat haraptam bele, a térdétől indultam felfelé, nagyon lassan, kiélvezve minden egyes pillanatot, a végén szándékosan egy kicsit nagyobbat is haraptam bele, fel is sikkantott, de csak egy kicsit…

“... semmi-semmi István, nincs baj, csak megbillent a székem…” hazudta a beszélgetőpartnerének.

Meg is lett a jutalmam, kaptam egy tockost a fejemre. :) Aztán nem hagyta, hogy tovább cicózzak, lenyúlt az asztal alá, belemarkolt a hajamba, egyik lábát a vállamra tette és a puncijába húzta az arcom :) Ezt imádtam, éreztem a bugyi anyagán, hogy már jócskán fel van izgulva, teljesen át volt nedvesedve, ez engem is egyre jobban feltüzelt, megmarkoltam a bugyiját és leráncigáltam róla egészen a bokájáig, de teljesen levenni már nem volt türelmem, visszavettem a lábát a vállamra és arcomat belefúrtam az ágyékába, nyelvemmel hosszan és mélyen belenyaltam szép, fazonigazított puncijába. Éreztem, hogy odafent a beszéde egy kicsit megakadt, de hamar összeszedte magát… Na, mondom, most kapsz az előbb tockosért, lássuk, meddig bírod… :)

Egyik kézzel átkaroltam a derekát, másik kézzel pedig ismét a combját simogattam, közben nyelvem intenzíven izgatni kezdte csiklóját, finoman köröztem rajta, bekaptam, szívtam őt odalent, szinte csókolóztam a puncijával, végig nyaltam őt kívül-belül, ahogy csak értem, imádtam ezt a nőt és imádtam mikor a kezem közt élvezett el… sokáig tudta tartani magát, és a végén mindig eszméletlenül intenzív orgazmust élt át, de ehhez mindig szükség volt egy apró trükkre. A combját eddig simogató kezem mutatóujját megnyálaztam és szép lassan felcsúsztattam a puncijába, hihetetlenül jól bírta odafönt a hölgy a kiképzést, de érezhetően akadozott már a beszéde…

“… baromi rosszul hallak István, kezd szétesni a kapcsolat szerintem…”

Ekkor kitapintottam a G-pontját, szép, lassú körkörös mozdulatokkal és apró nyomásokkal kezdtem el őt izgatni, közben hüvelykujjammal visszatértem csiklója kényeztetéséhez, tudtam, hogy nála ez a titkos fegyver… érezhető volt puncijának lüktetése, szinte satuba fogta a kezem… aztán ennyit hallottam: “Megszakad” - ezzel lecsapta a laptopját, kirántotta belőle a headsetet, és fejemet lábaival megszorítva hatalmas sikollyal élvezett el. Imádtam érezni a teste remegését. “Ezt még visszakapod, te szemét… :D” nevetett le rám jókedvűen, úgyhogy remélem, tudunk még majd ilyet játszani, amíg a négy fal közé kényszerülünk.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5015693412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása