Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Pasik hármasban

Rosszlányok blog 2020.06.01. 03:10

Volt egy haverom akihez alkalmanként eljártam hogy kieresszem a gőzt egy hosszú nap után. Ez annyiból állt hogy felmentem hozzá, leültem kényelmesen és ittam egy sört vagy néztem valamit a tv-ben, miközben finoman lecumizott. Kedvelte nagyon és jól is csinálta. Sokat beszélgettünk ezért tudta hogy nagy vágyam kipróbálni milyen hármasban, ahol én vagyok a középpontban. Egyik alkalommal azzal fogadott hogy szervezett egy szexrandit nekem, viszont szeretné még különlegesebbé tenni a találkát. Méghozzá úgy hogy bekötné a szemem, így nem tudnám hogy kivel találkozok. Belementem mert hajtott a kíváncsiság, ráadásul azt mondta megéri, higgyem el, ő már találkozott vele. Na jó legyen! egyszer élünk és a kíváncsiság nagy úr. Felhívta és amíg vártuk hogy megérkezzen, bemosakodtam és megkértem Peti haverom hogy kényeztessen picit. Elfeküdtem az hasra az ágyon, végignyúltam rajta és vártam a jóságot. Ne haragudj de nagyon szőrős vagy, leborotválhatlak? kérdezte, majd választ sem várva hozta a borotvát meg egy nyíró gépet, leült mellém és nekiállt a popsimat csupasszá varázsolni. Biztos hülyén néztem ki, hiszen a testem elég szőrős, viszont a seggem kopaszon csillogott. Kaptam rá pár csókot, simogatta, majd megpaskolta hogy csak úgy csattant a tenyere. _na így már tökéletes. Alig kezdett neki a kényeztetésemnek, halljuk hogy csengetnek. Megyek! kiáltotta. te pedig maradj itt, mondta nekem. Kiment ajtót nyitni, pár percig beszélgetett valakivel, csak a mély hangját hallottam, azt nem értettem pontosan mi a téma. A képzeletemben olyan 40-50 éves nagydarab fickóra tippeltem. Peti visszajött. lezuhanyzik és jön, addig felrakjuk rád a szemkötőt, és hozott egy bilincset is kérte hogy rakjam fel rád.benne vagy? és úgy mosolygott rám mint aki tud valamit. Csináljuk!-mondtam-de a számba ne élvezzetek, minden más mehet amit megbeszéltünk. Felkerült a szemfedő, nem láttam semmit, aztán a bilincs csattant a kezemen. Furcsa de izgalmas helyzet volt, sok apró neszre felfigyeltem amire eddig nem. Hátra feküdtem az ágyon a lábaimat feltettem magam mellé, hogy Peti végre igazán neki láthasson engem előkészíteni. Hallottam ahogy szöszmötöl, előkészíti a síkosítót, nedves törlőt, meg ki tudja még mit. Végigsimított a combom belső felén, kicsit játszott a lomposommal, majd elkezdett szopizni. A kezeivel a popsimat markolászta és a lyukam kezdte izgatni. Abbahagyta a cumit és apró csókokkal lefelé haladt a fenekemhez. Jól megnyálazta, nyalogatta, a nyelve csak úgy járt és kereste a lehetőséget hogy belém hatoljon. Nagyon élveztem bármilyen szokatlan is volt, könnyen ellazultam. És hopp már az egyik ujja bennem is volt. meglepetésemben rászorítottam, erre ő elkezdte mozgatni finoman, majd egyre gyorsabban mozgatta. Baromira élveztem és újra ellazultam, hatalmas sóhaj szakadt ki belőlem. Látom élvezitek!-hallottam megszólalni valakit az ágy mellett. Szia én Sanyi vagyok, beszállnék, mert látom pont van egy szabad hely. Fordulj meg, és cuppanj rá a farkamra! A fejemhez ült az ágyon, segített megfordulni, én pedig kitapogattam hogy hol a farka. A térdétől kezdtem keresni, macerás volt hiszen bilincsben voltam. Hamar megtaláltam, mivel nem volt kicsi amit megfogtam. Ne vacakolj annyit!-mondta és a fejemet megfogva oda húzta a farkához. Már egész kemény volt, biztos nézte már egy ideje mit ügyködünk itt. Először finoman a makkját nyeltem be és körbenyalogattam. Nem hagyta és rányomta a fejemet, úgy látszik keményen szereti. Hatalmas szerszáma volt. (utólag tudom hogy kb 20-as volt) Épp hogy be tudtam venni tövig de öklendeztem néha. Élvezte ő is és én is. Fel le járt a fejem, közben kezével a fejemen diktálta az ütemet. Eközben Peti haverom sem volt rest, a popsimban már 3 ujja is ficánkolt, néha néha pedig a tökeim simogatta. Baromi élvezetes volt. Elég ennyi, cseréljünk!-hallatszott Sanyi hangja. Peti elhelyezkedett az ágy közepén, oda kúsztam hozzá és őt kezdtem el szopni. Még soha nem csináltam neki, ez volt az első. Nem volt nagy fasza ezért könnyedén játszhattam a számban vele, a nyelvemmel cifráztam néha. Közben Sanyi nagyot sózott a seggemre, majd keményen rámarkolt. Beleborzongtam és vártam a farkát hogy becsusszanjon. Most úgy megbaszlak hogy nem tudsz majd egy hétig leülni!-mondta határozottan. Finoman benyúlt kicsit megujjazott hogy lássa menyire vagyok nedves. kis síkosítót nyomott rám és éreztem is hogy odanyomja a lompost. kicsit játszott, bekente magát is, majd betette szép lassan, centiről centire, nyomta befelé. Hátra akartam nyúlni hogy elég lesz de bilincsben voltam. és a szám is tele volt. Kicsit ficánkoltam hogy más szögben érjen a behatolás. kicsit megállt, ráfogott a derekamra, majd elkezdett mozogni. ki-be járt a fasza én pedig ellazultam megint. Amint ezt megérezte nagyot lökött rajtam és bent is volt tövig. Annyira meglepő és szokatlanul kellemes érzés volt, nem is tudom leírni. Ahogy kitöltött és feszítette a lyukamat. Ami ezután jött az maga volt a mennyország. Jól megdolgozott hosszan és keményen. Közben Peti nem sokáig bírta és elélvezett, bele a számba. Akkor és ott nem érdekelt, mert nagyon tűzben égetem, nem is figyeltem hogy bocsánatot kér. De azért mosolygott. Sanyi folytatta serényen, baszott ahogy ért, váltakozó ütemben. Több pózban is csináltuk, lovagoltam, vagy oldalról pumpált ha elfáradt. hihetetlen állóképessége volt. Majd újra kutyában csináltuk amikor is hatalmas hörgés közepette elélvezett. Belém lőtte a teljes tárat. Itt tudatosult bennem hogy nem húzott gumit, de sebaj, élveztem! Na Petikém-mondta Sanyi nyalogasd ki szépen a haverodból az ajándékom én addig összeszedem magam és lépek. Egy élmény volt, jó segged van, lehet még találkozunk.-szólt nekem. Peti tényleg meg is tette, kinyalogatott majd engem is leszopott hiszen én még nem élveztem el, most ez is megvolt. Én sokáig csak pihegtem az ágyon,hatalmas élmény volt, de sajnos nem lett folytatása. Hogy Sanyi ki is volt nem tudom! :) De ha van valaki aki beszállna Sanyi helyett állok rendelkezésre! :)

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3015693420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása