Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Évi és én ...

Rosszlányok blog 2020.06.04. 05:34

Tegnap lebeszéltem egy randit Évivel. Délután indultam egy csokor virággal és egy martini pezsgővel.

Az ajtóban várt már Évi, puszi és átadtam az ajándékot.

- gyere a nappaliba. majd hozta a poharakat és már pukkant is a pezsgő! Töltöttem neki, majd leültem vele szembe, beszélgettünk és iszogattunk.....

- képzeld a volt főnököm hívott, hogy menjek vissza a coloplastba. Remélem, hogy nemet mondtál!

- hát persze! állítólag nagyon rossz lett!

Tölthetek még?

- te le akarsz itatni? ááááááá dehogy!

Évi néha belekortyolt az italába, majd lassan leengedi a keresztbe tett lábát, és széttárja combjait! Nem volt rajta bugyi, lassan izgatta a punciját és közben a szemembe nézett.

- gyere élveztess el, mondta mosolyogva, majd két ujjávál széthúzta barna húsos szeméremajkait!

- na? szinte hívogat a csillogó rózsaszín puncija!

- gyere az ágyra! közben vetköztem, majd letérdeltem az ágy elé, és vadul belecsókoltam a puncijába.

- ahhhh! nyögte kéjes hangon.

- csináld még!

A puncija forró és illatos volt.

Évi felhúzta lábait és szét nyitotta, hogy jobban tudjam nyalni a kibujt csiklóját.

A szemét becsukva lassan mélyeket lélegzett, élvezte a nyelvem munkáját még most is hallom hogy mekkorát nyelt.

- igeeen, mééég! lélegzete felgyorsult, Évi magába húzta fejemet, színte bassza magát a nyelvemmel!

- húúúú, ezazzzzzzz!

Évi pillanatok alatt hangos élvezésbe tör ki, a punciját az arcomba dörzsölve élvezett el. A nedvét csak nyeltem, majd hagytam, hogy lassan a segglyukára is csorogjon. Évi csak liheg...

- gyere most dugjál meg!

Feltérdeltem az ágyra és lassan dugni kezdtem Évit, néha a makkomig kihúzva és finoman vissza, éreztem hüvelye apró redőit!

- ahhhhhhh, ezazzz!

- fúúúú de rohadt jóóóó! majd hirtelen kifordult alólam

- meg akarlak lovagolni!

lassan, nagyon lassan tövig csúszott a farkamra, majd vissza a makkomig, közben nagyokat nyög, így ült bele tövig jó párszor, majd kihúzta magából és az ujjai közé fogta duzzadt csiklóját és szeréremajkait

- nézd!

majd dörzsölve a farkamra engedte a csöpögő nedvét, majd ismét beleült. Megmarkolom a mellét, és a kemény bimbóit morzsolgatni kezdtem, lélegzete felgyorsult és észvesztő iramban lovagolni kezdett.

- gyerünk!

Lucskos és forró puncija csak remegett a kéjtől, mikor hörögve spriccelni kezdtem a pulzáló hüvelyébe.

- érzem, ahogy lövöd belém a spermát!

Ekkor punciját ismét elérte az orgazmus

- ohhhhh, igeen, de jóóóó érzés! majd háta ívben megfeszült és remegő combokkal élvezni kezd, megemeltem a csípőmet és aprókat mozogtam még.

- ahhhha, mozgasd, picit mozgasd még, ez azzz!

- megint élvezek, ohhhhh! Évi nem szégyelli az orgazmust /hangos és izgató/!

kb: fél perc után éreztem, hogy enged combjai szorításaból,

majd rám hajolva vadul csókolózni kezd. Nagyon izgatott ahogy csókolt, majd egy picit feljebb csúszott és a számba nyomta a hetyke mellét

- szopjad!

finomn harapdálom és szívom a mellét, bimbói szinte ágaskodnak jól benyálaztam és harapdálni kezdtem.

- még! nyögte elcsukló hangon. felváltva szoptam a bimbóját, és csókoltam a száját.

Izgatott Évi nyögése, közben éreztem ahogy a puncijából csöpög a cucc a farkamra! Izgatott a dolog éreztem ahogy kezdek merevebb lenni, majd Évi lenyúlt és pumpálni kezdte a farkamat.

- érzem, hogy élvezed, ez azzzzz akarlak még!

Évi lecsúszott és a szájával kezdte kényeztetni.

- Mmmm, de jó ízünk van!

Majd kéjesen lenyalta a farkamat és az ágyékomat.

Mámórító Évi szájában lenni, rámarkoltam a hajára és finoman elkezdtem a csípőmet mozgatni, egyre mélyebbre engedi magába a duzzadt farkamat.

- ezt szertnéd, megdugni a számat? nézett könnyes szemekkel.

A következő pillanatban, szinte a torkában éreztem magam, Évi gyorsabb tempóra kapcsolt. Gyorsíts, gyorsíts!

majd hirtelen kivette és vadul verni kezdte!

- gyere, gyere látni akarom ahogy spriccelsz!

annyira felizgatott a beszéde és odáig fokozta a gyönyört, hogy ismét egy spriccel ajándékoztam meg, Évi színte örjöngve verte a lüktető farkamat, majd ismét a szájába vette és kiszívta az utolsó cseppet is belőle.

Egy kis pezsgő............. simogattuk még egymást majd a fürdőbe indultunk.

Megengedte a vizet és ..........

majd megfordult és megcsókolt. Lassan engedem le a kezem a vállán a hátát és a csípőjén, majd a popsija felé veszem az irányt, közben a nyakát finoman harapdálom. Megmarkolom a farpofáit és finoman széthúztam, majd elkezdtem a segglyukát masszírozni

-ahhh...ohhhh!

- szeretnéd megkapni? igen, azt élvezném!

- én is! megindultunk a szobába, hanyatt dobtam magam az ágyon!

Évi az arcomhoz guggolt a széthúzott fenekével.

– Nyald kérlek, nyald a popsimat! lassan kezdtem nyalni a csupasz segglyukát, Évi kéjes hangal élvezi a nyalásomat, még jobban széthúztam a fenekét

- ohhhh ez igennn! majd aprókat kezd guggolni a nyelvemre.

- ahhh, ez azzz!

- most hátulról is akarom!

Évi a könyökére támaszkodva kínálta fel a popsiját, közben hátranézett.

- jól húzd szét, és nyálazd be a popsimat!

csöpögő puncijáról felnyaltam a nedvét a széthúzott segglyukába, majd lassan dugni kezdtem a nyelvemmel.

- húúú, aztaaa! nyögött fel!

- mééééég! majd az egyik hüvelykujjamat a segglyukába a másikat a puncijába dugtam és finoman morzsolni kezdtem a csiklóját!

Évi egyre hangosabb lett, majd kihúztam a puncijából az ujjamat, megfogtam duzzadó farkamat és vadul a csöpögő puncijába löktem

- óhhhhhhh, igeeen! élvezi ahogy a farkamat ki-be járatom a lucskos puncijában a sóhajok apró nyögésekbe csapnak át.

- ez azzz, csináld mééég! segglyukában folyamatosan mozog az ujjam!

- kész vagyooooook, gyere dugd át a popsimbaaaaa!

kihúztam a farkamat a punciból, és a sötétbarna segglyukához raktam, majd Évi simán rátolta magát tövig!

- úhhhhh! egy-két lökés után ütemesen kezdtem dugni a popsiját, majd lassítottam és a makkomig kihúztam a farkamat, Évi ekkor az izmait összeszorítva játszott a farkammal! nagy élmény!

- bassz, méééég! kéjes hangja nagyon izgatott, megfogtam a derekát és vadul dugni kezdtem.

- Bassz meg jól! keményen, csattogósan dugtam a popsiját.

- ó ezt imádom, szeretem ne hagyd abba, nagyon jól mozogsz, mindjár elélvezek!

Nem hagytam abba, segglyuka záróizmai elkezdtek ütemesen pulzálni, Évi egyre hangosabban lett.

- ahhhhh, gyerünk dugjál, élvezz belém áááááááááááá! pillanatok alatt élvezni kezdtem a szorító popsijába, többször spricceltem, majd ismét dugni kezdtem a tele élvezett seggét, egyre könnyebben csúszott a farkamn, Évi kontroll nélkül, sikítva tolta magát.

Teste megfeszült, először a csípője, majd a teste remeget ahogy elérte az orgazmus, közben kihúztam a farkamat és csak néztem ahogy csöpögött a fehér nedüm a pulzáló segglyukából, majd mellé feküdtem és csókolni kezdtem a száját, Évi finomam megszorította még a farkamat.

- húúú, ez tökéletes volt .........

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3015708242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása