Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Újabb randi

Rosszlányok blog 2020.06.15. 06:59

Sziasztok. Nem régen történt meg velem kB 3 hete. Van egy kedvenc taxisofor ismerősöm. Helyes pasi imádok vele beszélgetni. Találkozni egyik este meg beszéltük hogy hazavisz munkából. Meg jelent a munkahelyem. Beultem. A kocsijába elindultunk hazafelé. Mivel. Nem. Siettem. Hazafelé kB fél út után befordult egy sötét helyre. Ott megállította a kocsit. Elkezdtuk egymást tagogatni. Felfedezni egymást. Majd hirtelen megkerdezte hogy nincs e kedvem vele szeretkezni. Ha már úgyis sikeresen felhuztuk egymást. Mondtam neki hogy oké. Ki szálltunk a kocsiból hogy a hátsó ülésre üljünk. De már mikor segített kiszalni a kocsiból a nadrág nem. Volt rajta csak a boxer és az óriás farka amit akkor még nem tudtam hogy milyen játékos. Tegyünk hozzá hogy szoknyában voltam. A tanga bugyimat arrébb le vette. Majd a kezével elkezedt simogatni. Egyre jobban kezdünk egymást igazat i majd mondta hogy uljek be a hátsó ülésre majd egy két simogatás után a hatalmas farkát belém rakta. Elkezdunk szeretkezni és éreztem hogy mindjárt elmegyek. Míg baszott folyamatosan élveztem el. Mikor ő ment el. Hatalmasat kiabált. És finoman beleharapot a ciicimbe. És utánna még néhányszor találkoztunk. Hol. Kocsiban hol panzióban estünk egymásnak. Eltelt kB 2 év közben neki is lett kapcsolata. De nem régen ismét beszéltünk telon.megbeszeltuk hogy segít nekem. Költözni. Majd jött hogy megbeszeljuk a dolgokat de nem. Volt kedvem. Otthon talizni vele megbeszéltün hogy talizunk. Én szűk felső farmer. Vékony csábító bugyi. Találkoztunk. Elmentunk ismét kocsikazni. Beszélgettünk majd heves csók csata és megint azon kapom magam hogy szopom. A hatalmas farkát a kocsijában ő meg a izgat majd ismét velem hatolt a hatalmas farkával és egyszerre mentünk el annyira jó volt érezni hogy végre valaki úgy megkefel hogy másnapra izom lázam legyen. Utánna haza vitt........

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8915730426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása