Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Első többesünk

Rosszlányok blog 2020.06.23. 01:23

Mi egy meleg pár vagyunk. A minap beszélgettünk a párommal, és szóba jött egy hetero srác, mondtam, hogy szerintem nagyon jól néz ki, és kiderült, hogy a páromnak is bejön. Elhatároztuk, hogy keresünk egy meleg srácot, aki beszállna hozzánk. Regisztráltunk egy meleg társkeresőre, és lett is egy kiszemeltünk. Írtunk egymással, képet cseréltünk, és megbeszéltük, hogy találkozunk. Ő jött át hozzánk. Leültünk a nappaliban, borozgattunk, majd a párommal Tomival, elkezdtünk smárolni. Láttam, hogy Gábornak ez nagyon bejön, a nadrágján keresztül a farkát simogatta. Majd oda hajoltam Gáborhoz, és smároltunk. Levettem a pólóját, gyönyörű izmos teste volt. Egyre jobban haladtam lefelé, ő közben Tomival smárolt. Kigomboltam a nadrágját, és lehúztam róla a boxerrel együtt. Ott ágaskodott előttem a szép kemény farka. Elkezdtem szopni, miközben ő a smárolás közben nagyokat sóhajtozott. Majd láttam hogy Tomi kigombolja a nadrágját, oda hajoltam, és elkeztem őt szopni. Majd Tomi megfogott, hanyatt fektetett a padlón, és elkezdett dugni. Én közben Gábort szoptam. Majd ő gumit húzott, és cseréltek Tomival. Nagyon jó volt, hogy egy ismeretlen fasz dugott, miközben én a páromat szoptam. Majd Tomi elővette a síkosítót. Máskor is játszottunk szex közben, mikor dugás közben egy vibrátort dugott fel a farka mellé, de ez most más volt. Gábor hanyatt feküdt, és szemben ele ráültem, Gábor behatolt, majd éreztem, hogy Tomi a farkával simogatja a popómat. Egyszercsak Tomi is behatolt. Soha nem éreztem ilyet előtte. Tomi elkezdett mozogni, nagyon jó érzés volt, majd Gábor is elkezdett mozogni, akkorákat nyögtem, hogy Tomi befogta a számaty hogy a szomszédok meg ne halljanak. Ez adott egy kis perveziót is a dolognak. Majd mikor Tomi már majdnem elélvezett, kihúzta belőlem, felém állt, és mohón szopni kezdtem, miközben Gábor vadul dugott. Tomi nagy sóhajtással tele nyomta a számat. Most Gábor következett. Hanyatt fektetett, és vadul dugni kezdett, közben lefogta a kezemet, Tomi pedig a kanapén ülve nézte végig,hogy új barátunk hogyan dugja ki belőlem a lelket is. Gábor egyszercsak felpattant, lerántotta a gumit, megfogta a fejemet, és számba dugta szép farkát, majd elkezdte dugni a számat, és a fináléban nagy nyögéssel ő is tele élvezte a számat. Hanyatt feküdt, elkezdtem szopni a farkát, amitől újra kemény lett, rá ültem, elkezdtem lovagolni rajta, több se kellett, ráélveztem a hasára. Majd szólt Tomi, hogy ezt majd ő elintézi. Oda jött hozzánk, és lenyalta Gábor izmairól a gecimet. Majd Tomi elkezdte szopni Gábor farkát, és ezután ráült, elkezdett rajta lovagolni. És leültem velük szemben, és elkezdtem verni a farkamat. Majd amikor szólt Gábor hogy megint elfog menni, Tomi lepattant róla, és szájába vette Gábor farkát, és Gábor most Tomi száját nyomta tele. Én ezt látva úgy felizgultam, hogy rögtön elmentem én is, ez én hadamról Gábor nyalta le a gecit. Még utána feküdtünk a padlón, és Gábor megdícsért minket, hogy jól megdolgoztattuk. Letuhanyozott, és úgy váltunk el, hogy ismétlünk.

Címkék: szex erotika erotikus szexi történetek mesék rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8915755444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása