Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A budapesti út

Rosszlányok blog 2020.06.27. 04:44

Reggel hét után pár perccel a házuk előtt is voltam,ahogy megbeszéltük. Anyósjelölt már a kapuban várt,mit ne mondjak,jól kicsípte magát,még sosem láttam ilyennek!

Szürke kosztümben volt,fehér blúzban,valahogy nem tűnt olyan kövérnek sem,a mellei meg álltak,még nagyobbnak látszottak.

Lapos sarkú bőrcipőben volt,retikülje a vállára akasztva.

- De dögös valaki! - füttyentettem el magam,ahogy beszállt.

- Legalább megvárnád míg becsukom azt a kurva ajtót! - robbant ki belőle.

- Miért,semmi rosszat nem mondtam.- lepődtem meg.

Elfoglalta az anyósülést,mint valami királynő a trónját és vezényelt:

- Mehetünk!

Nagyon szeretett autóval utazni,nekik nem volt,én szoktam fuvarozni az egész bagázst néha napján.

Az autó falta a kilométereket,csendben hallgattam a munkahelyi sztorijait.

- Nem akartalak lebaszni induláskor... - kezdte.

- Hát nem esett jól,én csak azt mondtam,ami van... - kissé sértődött volt a hangom.

- Nem is tudom,mikor mondták rám,hogy dögös vagyok,vagy mi! - már nevetett.

- A dögös azt jelenti,jól nézel ki,csinos vagy,jól áll a ruhád,szexi vagy... - elemeztem ki szavaimat.

- Szexi...én!!! - nagyot hahotázott - nem ittál semmit,fiacskám?

- Nem,csak a kávámat,azt meg lehet,nem? - kérdeztem vissza.

- Nagyon jól állnak a cicik például a helyükön,meg mintha fogytál volna a minap óta... - kacsintottam rá!

- Meg is fulladok a fűzőtől... a csöcstartóm meg új,nincs még kinyúlva. - felelt,közben igazgatta a blúzát a derekán. Nem szólt a tegezésért,eddig mindig kaptam érte.

- Itt fogok állni a kis parkolóban a büfés mögött, kb. egy óra múlva,nem kell sietni,várok ! - tettem ki a kórháznál.

Jó egy óra múlva,vissza is értem,beálltam,ahová mondtam,kinyitottam az ajtót és vártam,halkan szólt a rádió.

Megjött anyuka,szinte felszakította az ajtót.

- Rég vársz? - ijedt volt a hangja.

- Dehogy,semmi gond,a cuccok nem romlandók. - nyugtattam.

Indultam,álltunk a lámpánál,anyós idegesen fészkelődött az ülésben.

- A picsába,majd becsinálok,az a kurva automatás kávé,biztos az miatt! - nyöszörgött.

- Talán ha előbb mondja,várhattam volna még! - engem is meglepett,ahogy lemagáztam.

- Ja,siess ,ahogy tudsz,majd nem gondolok rá. - kérlelt.

Mocskos gondolatom támadt.

- Pedig otthon még fel kell vennem két fólia csemege ubit,a boltban nincs. - hazudtam.

- Be fogok csinálni. - tárgyilagos volt a mama.

- Van wc-nk,majd csak megoldódik! - vigasztaltam.

Lefékeztem a ház előtt,gyorsan nyitogattam ez ajtókat, a mosdó ajtajában mutattam a tiszta törölközőkre:

- A bidét használd,valami gond van a rendes wc lefolyójával,azokból választhatsz.

Nem volt igaz,csak kicsit vagány akartam lenni,hogy van az is. Üdítőt készítettem,poharakkal és vártam,vártam,hogy halljam a víz zubogását,ami jelzi,hogy végzett.

Végre csobogott. Határozottan nyitottam be a toalettre.

- Így lenne ötösöm a lottón! - kiáltott fel az anyósjelölt - már meg mit akarsz? - tolta félre a melltartónál matatásra indult kezem.

Már nem volt olyan durva,mint a múltkor.

- Tényleg olyan vékony voltál,mint a lányod? - kérdeztem izgatottan és a seggébe markoltam gyengéden.

- Míg nem szültem,addig jó csajnak mondtak,utána kezdtek rakódni a kilók... - szomorkás volt a hangja.

Felizgultam,a faszom bekeményedett. Kivezettem a nappaliba és a ruháját kezdtem róla leszedni.

- Még az hiányzik,hogy valaki ránk nyisson! - sóhajtott nagyot.

- Nem fog senki! - vigyorogtam.

- A te szégyened lenne egy fajin kis legény egy ilyen magamfajta dagadt vénséggel. - nevetett.

Mellei már kiszedve a tartókból és épp élvezettel faltam őket,mikor benyúlt a gatyámba.

- Keményfaszú gyerek vagy! - lihegte.

A nappaliban a kanapéra nyomtam le de nem nagyon ellenkezett.A nadrágja és a bugyija már mellette hevertek a földön,hanyatt döntöttem és a szőrös pináját a fogaim közé vettem.

- Mit csinálsz? - gyengült el.

- Kinyallak. - mondtam egyszerűen ahogy megéreztem a frissesség illatát ,ami szinte megrészegített és nyelvemmel a puncijában matattam. Nem szólt egy szót sem,tűrte csendben én meg egyre kanosabb lettem. A fejem és a hátam simogatni kezdte és egyre szaporább lett a lélegzete.

- Ahhhhhhhh... -nyögött fel hangosan élvezés közben.

- Jó volt? - néztem fel az öléből.

- Ilyet még nem csinált velem a férjem,mást se nagyon már az elmúlt években! - nevetett a nyomorán.

- Gyere,pucsíccs be nekem,hagy keféljelek meg hátulról! - kértem őt.

- Na azt már nem,oda aztán biztos nem! - mondta határozottan és felpattant,

- Miért is nem? Nem a fenekedbe akarom,csak hátulról! . nyugtattam meg.

Engedelmesen ereszkedett négykézlábra,nagy segge kitárult előttem. Ismét nyaltam neki hátulról,nagy izgalmamban a segglukát kezdtem kényeztetni.

- Mi a fenét... - kezdte de hamar belefojt a szó. Belefúrtam a fejem a popsijába,nyaltam,harapdáltam. Aztán kiegyenesedtem és a farkam a punci nyílásához raktam,majd betoltam lassan és basztam meg basztam... Nyüszíteni kezdett,mint egy kis kutya. Máshogy is akartam őt,oldalra fektettem,jobb combját a hasamhoz szorítottam és úgy folytattam a kefélését ennek a kiéhezett nőnek,aki nemsokára az anyósom lesz,ha lesz... Mellbimbóját az ujjaim közé csippentettem és morzsoltam. Néztem ezt az asszonyt,a hurkákat a hasán,az arcát,amin egy ránc sem volt... és akkor jött... beleélveztem... még löktem párat,erőtlenül,majd elengedtem a combját és mellé rogytam.

- Beengedted? - kérdezte.

- Na hogy bazd meg... - a hangja nem volt dühös.

- Adj pár percet! - néztem rá kajánul.

- Még csak az kell! - kezdte összeszedni magát.

- Remélem van a lánynak otthon valami vacak ilyenre! - nézett rám.

- Nincs,szerintem... - zavart voltam.

- Fel ne csináld idejekorán te csődör! - fenyegetett a mutató ujjával.

Még egyszer körülnéztem,hogy nincsenek-e árulkodó jelek míg behörpintettük az ücsit. Hazavittem,bementem, a lánya már otthon volt és szaladt ki elénk.

- Nem volt utálatos? - kérdezte a barátnőm.

- Dehogy! Viszont nem tudsz újat mondani amit ne tudnék melóhelyén! - kacsintottam rá. Kávézás közben a mama megemlítette,hogy a szomszédot tegezi a menye...

A barátnőm ránézett:

- Ti is tegeződhetnétek igazán,ne legyél maradi! - szólt az anyjára.

- Akkor szervusz! - koccintotta kávéscsészéjét az enyémhez.

- Szia! - ittuk meg a pertut.

- És a puszi? - kérdezte a csajom és kifordult a spajzba.

Körülnéztem és az anyós szájára puszit nyomtam,ha már a lánya mondta...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr615802924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása