Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hetii szexcsata

Rosszlányok blog 2020.06.28. 05:46

Internetes társkeresőn ismerkedtünk meg.

Régebben nem tagadom szívtam néha füvet és ezt mindíg megtettem randi előtt is. Felspanolt és szinte teljesen más idő zónába repített.

Első randinkon csak sétáltunk és beszélgettünk.

Elmesélte, hogy árva és a nagyszülei nevelték fel. Nem tagadom megesett rajta a szívem és talán még jobban figyeltem rá. Próbáltam óvni és amikor velem volt védelmezni és gyámolítani. Második randin már megtörtén a dolog, hisz nem voltunk már tinik. Nagyon jó volt vele a szex.

Egyik nap megint beutazott hozzám, mivel nem egy helyen, ő egy másik közeli kisvárosban lakott és a munkája is oda kötötte.

Érte mentem és már előtte szívtam egy kicsit. Teljesen felpörgetett és aljzó szerként is funkcionált nálam. Nem is kicsit.

Három szintes lakásban laktam aminek a legalsó szintje csak egy nagy előtér volt és abból egy csiga lépcső vitt fel az elsőre és másodikra is. Beérve levette a kabátját és láttam, hogy szoknya van rajta ami nem túl hosszú. Gondoltam egyet és hírtelen oda toltam a falhoz. Elkezdtem felfalni mindenét. Benyúltam a pulcsija alá és megmarkoltam a feszes és elég nagy, de annál formásabb melleit. Mi közben csókoltam a száját, nyakát és a fülét is. Egy perc alatt tiszta lucsok lett attól, hogy így letámadtam. Én meg persze alig fértem a nadrágomba.

Benyúltam a szoknyája alá és félre húztam a bugyiját. Nem csalódtam. Már majdnem lefolyt a térdéig a nedve. Beletúrtam a mélyére és elő vettem a farkamat, hogy legyen mivel játszon. Elkezdte verni olyan iramban ahogy az újjazástól egyre jobban felizgúlt és közeledett. Már úgy markoltama farkam, hogy azt éreztem mindjárt szétrobban. Felkaptam és háttal a falnak nyomtam. Beraktam a pinájába és úgy esett, hogy mikor a seggénél fogva tartottam, akaratlanúl is, vagy akarva, oda ért az egyik újam a popsija nyílásához. Amint keményen basztam egyszer csak a cuccos újam besiklott a fenekébe. Nem ellenkezett, csak felsóhajtott és még jobban magához szorított.

Önkéntelenül is elkezdtem egy másik újjammal is ott piszkálni mi közben mindkét kézzel tartottam a fal és köztem. Tőlem kb egy fejjel alacsonyabb volt, így elbíttam könnyedén vele. Nem soká már két újjal matattam a seggében mi közben egyre hangosabban nyögött a fülembe és vadul csókolta mindenemet amihez épp hozzá fért. Nem kellett sokat várnom rá és már el is élvezett. Megvártam míg lecsillapszik és újra elkezdtem vadul tolni neki. Egyszer csak kicsit feljebb emeltem és kicsúsztam belőle. Magamhoz húztam még jobban az altestét és a farkamat a segge lyukához raktam. Nem hagytam időt neki, hogy ellenkezzen, mert máris bent volt a vége. Szoros és újj érzés volt mindkettőnknek. Neki azért mert sosem volt még senki ott előttem, nekem pedig mert már rég voltam így senkivel. Ráengedtem a saját súlyánál fogva, így lassan de biztosan haladtam befelé. Még mindíg csókolt és mikor rákérdeztem, hogy milyen, akkor csak csittegett és annyit mondott, hogy csináld. Nekem ez olyan volt mint amikor valakinek beadnak egy viagrát. Még keményebb és még vadabb lettem tőle. Leraktam a lábaira, megfordítottam és hátulról betoltam ismét a seggébe. Nekidőlt a lépcső korlátjának mi közben egyik kézzel fogtam a mellét, másikkal pedig benyúltam a lucskos kis pinájába. Éreztem ahogy a seggében mozgok és ra is tettem még egy lapattal. Elkezdtem a farkamat ingerelni a pináján keresztül. Ő megint hamarabb volt ott mint én és akkorát élvezett ettől, hogy remegő lábai össze is csuklottak. Farkammal a segéeben felkaptam és felrohantam vele a lépcsőn be a nappaliba.

Ledobtam a kanapéra és össze zárt combai közt ismét becsúsztam a seggébe. Akkor már alig bírtam magammal.

Ahogy feküdt alattam, csak nyögdécselt és hebegett valami olyat, hogy mindjárt jön vissza, csak pár percre elájul ha nem baj. Ettől én felnevettem, de nem hagytam abba a kefélését. Kezeit hátra tekerve megfogtam egy kézzel mindkét csuklóját és úgy dugtam a seggét. Másik kezemmel a pici fenekét markolásztam.

Egyszer csak éreztem, hogy végem van. Ráborúltam a hátára és betoltam tövig ameddig csak tudtam.

Elélveztem!!!

Egymás veritékében tocsogva oldalunkra borúltunk és csak ziháltunk hosszú percekig, majd lassan megfogta a farkam és kihúzta magából. Felém fordúlt és megfogta a számat egy kézzel és azt kérdezte.

Ez mi volt?

Nem akartam elmondani neki, hogy egész nap hergeltem magam és szívtam is kicsit a randink előtt.

Nem értette miért volt ez a letámadás, de elárúlta, hogy élete legizgalmasabb szexuális élményét adtam meg most neki.

Legközelebb már amint belépett az ajtón csupa nedves volt, mert tudta mi fog következni.

Hiányzik is néha az a lakás.

Az alagsor sötét, rejtelmes és izgalmas volt.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8415802926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása