Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Két pasi meg én

Rosszlányok blog 2020.06.29. 03:14

Ez még valamikor 10 évvel ezelőtti történet. Akkor a 20 éveim elején jártam. Imádtam szórakozni minden hétvége házi buli vagy diszkóban telt. Az egyik buli estén egy igen kellemes fiatal úrral kerültem kapcsolatba.tancoltunk majd italt rendelt és beszélgettünk. Tegyük hozzá már akkor is igen erős mellboseggel rendelkezem. Táncoltunk majd tánc közbe óvatosan megfogata a fenekemet és kérdezte nincs e kedvem elmenni vele egy privát buliba. Erre én naiv kislány igent mondtam. Beultunk a kocsijába mentünk néhány km közben beszélgettünk a hátsó ülésen mivel neki nem volt akkor még jogsija. Elkezdett tapogatni fogdostuk egymást. Ki vette a nadrágjabol a hatalmas farkát majd elkezdtem kényeztetni. Közben megerkeztunk a házhoz ahol lett volna a privát buli. De nem volt ott más csak a sofőr sracc meg akinek már a farkát kezelésbe vettem valamennyire. Be mentünk a lakásba majd a nappaliba vezettek. Be itallal kínáltak meg. Majd beszélgetetni kezdünk erre a magasabbak srác Elkezdett vetkoztetni kölcsönös vetkoztetes volt már csak a bugyi meg a melltartó volt rajtam. Mikor az alcsonyabbik srác elő vette a szintén hatalmas farkát és elkezde simogatni előttem. Majd a magas sracc mondta hogy fekudjunk le a francia ágyra és simogassuk egymást. Elkezdtuk simogatni egymást. Erre az alacsonyabb sracc kezelésbe vette a puncimat nyalta harapgalva játszott rajta míg én a barátja farkát vettem kezelésbe. Az alacsonyabb sraccnak isteni tekinikaja volt sokszor elmentem egymás után. A magasabbak sraccnak már elég kemény volt a farka akkor mondták hogy helyre és én álljak Négykézláb rá. A magasabik sracc a fenekemet vette kezelésbe miga haverja a puncimat tömött meg forró nedujevel. Éreztem hogy elont a forrosag majdnem egyszerre. Az aktus után zuhany és ott folytatuk hogy az egyik farok a kezébe a másik a fenekemben volt úgy aludtunk. Majd hajnalban arra ébredtem. Fel hogy istenien szopgatjak a cicemet és közbe a seggem meg volt jól kefelve. Soha ilyen jó hétvégém. Nem volt

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1415804808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása