Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kukkolás

Rosszlányok blog 2020.06.30. 04:16

Igaz kimondatlanul, de a barátnöméknél laktam akkoriban. Minden estémet ott töltöttem, ott keltem és ott fejeztem be a napot. Haza ritkán jártam.

Egy két szintes családi ház volt, olyan amerikai stilusban. Házba lépve az előszóba, amit egy étkező követett és egy ajtó, ami után a konyha. Továbbhaladva az étkező melett egy hatalmas nappaliba vezett le 2 lépcsőfok. Az emeleten 4 szoba es egy hatalmas fürdő/wc.

Egy borús őszi csütörtöki nap volt. 4-en voltunk csak otthon. A barátnőm, az überszexi édesanyja, az anyjának az éppen akkori barátja és én.

Barátnőm édesanyjáról tudni kell, hogy egy nagyon szexi 40es évei elején járó, formás idomokkal megáldott, enyhén szolibarna bőrű, vörös hajú bombázó. Igazi Milf. Imádtam a látványát és gyakran elkalandoztak a gondolataim Őt meglátva.

Az esti közös tv-ést követően álmosan, fáradtan elvonultunk a párommal a kis bungalónkba az emeletre. Esti mosakvás, majd a jóéjt puszi és összebújva elaludtunk..

Kipattantak a szemeim, ránéztem az órára és éjjeli fél2nél jártunk. Ki kellett mennem wcre, mert az esti sok tea megtette vízhajtó hazását. Kimásztam az ágyból és szépen hallkan kimentem a mosdóba. Dolgom végeztével indultam vissza a kis helyemre, de valami furcsa zajra lettem figyelmes. Lentről a nappaliból jött a hang. Láttam, hogy a tv fénye még beteríti a lenti teret. Közelebb merészkedtem a lépcsőhöz és hegyeztem a fülem mi lehet az. Nem volt egyértelmű, ezért a csigalépcsőn szépen csendben lejebb merészkedve probáltam koncentrálni. A fordulóba érve egyértelművé vált. Hallottam a barátnőm anyjának élvezetekkel teli sóhajait. Elkelzdett kalapálni a szívem az izgalomtól és persze éreztem ahogy a nadrágomban keményedek. "Ezt látnom kell" gondoltam magamban és lejjebb merészkedtem. Már csak pár lépcsőfokra volt az alsó szint. Lehajoltam hogy belássak a nappaliba és igen. Éva és a barátja a kanapén. Anyósom az ágyon hanyatt fekve a lábai a levegőben és a férfi a kanapé mellett térdelve a nő lábait tartva kényeztette nyelvével. Hatalmas erotikus, gyönyörökkel teli hangok hagyták el Éva száját. Nagyon kemény voltam ekkorra. Leültem a lépcsőre úgy hogy láthassam Őket. Nem volt bennem félelem hogy megláthatnak mert a lépcsőt hatalmas sötétség lepte el.

Éva megfogta a férfi kezét felállitotta a földről és odahúzta a kanapé mellé Őt. Láttam ahogy az ágyon fekvő anyósom szája bekebelezi a mellette álló férfi farkát. Szopkodta. Kellő eleganciával. Nyalogatta és verte, majd bekapta. Hallottam ahogy cuppog. Közben másik kezével a csiklóját izgatta széttett lábakkal. Muszáj voltam elővenni a farkam. Elkezdtem magamnak a játékot, nem bírtam. A sötétben a lépcsőn ülve, vertem a farkamat az anyósom látványára.

Elérkeztek a ponthoz. Éva az ágyra feltérdelve, mellei a háttámlán, pucsított. Egyik kezével hátranyúlt és a mögötte álló vastag farkat beirányitotta a puncijába. Pár óvatos mozdulat után már látni lehetett a teljes befogadást. Egyre intenzívebben csinálták. Lehetett látni ahogy Éva popsija hullámzik a lökésektől. Közben eszméletlen hangok távoztak belőle. Lihegett és sóhajtozott. A férfi belekapaszkodott a Nő vállába és elkezdte még keményebben baszni. "Ez az, dugjál meg" lehetett hallani.

Nagyon ki voltam borulva. Ott ültem és vertem a farkam. Legszívesebben odamentem volna.

Intenziv doggyt követően a férfi kihúzta Évából és leült az ágyra. Éva az egyik lábát átrakva beleült az ölébe. Melleit belenyomta a férfi arcába és elkezdte Őt meglovagolni. Nagyon jó csípőmozgását látva majdnem elélveztem. Kicsit visszább vettem, mert szerettem volna még élvezni. Lovagolta a férfit teljes erővel és közben a már jól ismert érzéki nyögések. "Végem lesz" lehetett hallani a férfi szájából.

Éva leszállt, mellétérdelt és elkezdte a végjátékot. Megszopkodta még egy kicsit és elkezdte verni. A férfi nagyon élvezte, ahogy láttam, de ki ne élvezte volna. Aztán egyszer csak eldurrant és nekem is ekkor lett végem a zsebemből előhúzott zsepibe végeztem. A férfi fehérsejtjei viszont Éva arcán landoltak, de láthatóan tetszett neki.

Elérkezett az idő, hogy távozzak. Halkan felálltam és felosontam a szobába. Visszafeküdtem a barátnőm mellé, de sokáig még az anyja járt a fejembe.

Reggel ébredést követően, mentünk az étkezőbe reggelizni. Barátnőm leült az étkezőaszatlhoz én meg bementem a konyhába megfözni a reggeli kvt. Éva már a konyhában volt a megszokott kis reggeli köntösében.

- Jó reggelt, - köszöntem rá a szokásos stílusban. Meg sem fordult a fejemben, hogy megláthatott.

- Jó reggelt. - válaszolta és a fejem fölött átnyúlva a konyhaszekrénybe egy üres pohárért odasúgta " legközelebb be is társulhatsz ha gondolod, ne csak nézd " és ezzel kilépett a konyhából, majd leüllt a lánya mellé reggelizni.

Meredtem magam elé, amíg a kv le nem főtt, majd minden bátorságomat összeszedve kiültem én is az asztalhoz. Csak bízni tudtam benne, hogy nem árul el a lányánál.

A kávé végeztével a párom felment a mosdóba készülődni. Gondoltam én is felmegyek mert kényelmetlen lett volna kettesben Évával, de hirtelen közelebb ült hozzám és belesúgta a fülembe. "Majd ha a terep tiszta lesz, gyere és kukucskálj be a hálószobámba".

Miután a barátnőm elindult a munkába, leültem az étkezőasztalhoz és töprengtem "felmenjek az emeletre a hálószobába?" Tettem fel magamnak a kérdést. "Hát persze" válaszoltam is meg, aztán elindultam felfele a lépcsőn

 

A többi már egy másik történet...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6215804806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása