Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Petra meglepetése

Rosszlányok blog 2020.07.09. 03:45

Csörög a telefon, ránézek Petra az. Szia!

- szia, mit csinálsz? zuhanyoztam, és most borotválkozom.

- azzal én már végeztem!

- akarlak nagyon, gyere át! rendben

Csörgetem Petrát, nyílik a kapu ......

Átadom az üveg bort két puszival, majd megindulunk a nappaliba.

- gyere be, szeretnélek bemutatni a barátnőmnek Ő Betti.... szia Penge vagyok! :)

Betti 50 körül lehet, kb akkora mint Petra, apró kerek mellek, vékony testalkat, fazonírozott, vörösre festett punciszőr, vállig érő vörös haj.

- Ő az akiről meséltem neked Betti! hmm... és miről?

- hááááát izgalmas dolgokról ....... mosolyog Betti! ...akkor koccintsunk a találkozásra!

iszogattunk és beszélgettünk...........

Petra töbször is finoman megnyalta ajkait, elkezdett bizseregni a farkam a látványtól, rögtön jövök.

Petra kicsit késöbb benyiott a mosdóba

- nagyon kívánlak! elém állva kigombolja a farmerom és elővette a farkamat. Éreztem, hogy egyre keményebb lesz a kezében. Ugyan olyan mohó volt mint első alkalommal, csak kicsit hangosabb......!

- hahó Petra, merre vagytok?

- nocsak, nocsak!

- szépen vagyunk, és én mit kapok?

- akarod?

- gyere, szopjuk együtt!

tetszett Petra gátlástalansága, bár Bettit se kellett félteni, már vetközött és térdel is az ágyra! :)

Megfogta a farkamat és ráköpött, majd verni kezdte, közben a szemembe nézve kérdezi

- szeretnél megkapni? aha, majd Petrára néz.

- gyerünk!

Petra birtokba vette Betti punciját és popsiját.

Betti nagyon beindult Petra kényeztetésére, hangos nyögéssel tudatta Petrával, hogy tetszik neki amit csinál!

Engem nagyon izgatott a látvány, ahogy Betti szopott, Petra meg teljes odaadással, nyalta ill. ujjazta Betti fenekét.

Betti hamar keményre szopta a farkamat, ügyessen szopott, élveztem szája melegségét ill. szorítását.

- gyere, itt az ideje, hogy megdugj!

Betti mögé térdelek, Petra széthúzza apró farpofáit, makkomat Petra nyálától fénylő segglyukához illesztem és lassan tolni kezdtem.

- óhhh, ez azzzz!

makkom lassan eltünik, pici segge jól tágul, így ütemes mozdulatokkal kezdek mozogni Bettiben!

- aztaaaa, told csak!

Betti gyorsitott a mozgásán, heréim csak úgy csattogtak a punciján.

- ez azzzzzzzzzzzzz, erre vágytam!

- erősebben úúú..ahhhhhh! dugtam ahogy birtam, Petra aprókat csap Betti fenekére!

- óhhhh!

egyre hangosabban nyögött, remegett Betti, élveztem ahogy zihált.

Néha kihúzom a farkamat és a popsiját paskoltam vele, majd vissza.

Petra széthúzva tartotta farpofáit, így könnyen visszalöktem a farkamat a segglyukába újra meg újra, és újra.

- fúúúúúú ez rohadt jó, akarom mééég! egyre gyorsabban dugom a popsiját, Betti teste egyre jobban vonaglik, hangosan zihál, majd megfogtam a derekát és egy hatalmas lökéssel, tövig nyomtam a farkamat a fenekébe. Betti teste ívben megfeszült ......

- áááááá!

éreztem segglyuka pulzálását, farkamból azonnal megindult a forró spermám a lüktető popsijába.

Petra finoman a heréimet masszírozza, közben a szemembe néz

- ezzazzzz, spricceld tele a pici popsiját!

Betti hatalmasakat nyög, feneke minden spriccelésnél összerándult, és korlátok nélkül élvezni kezd!

- aztaaaa, uhhh! majd az ágyra dölve csak lihegett a gyönyörtöl!

- húúúúúú.....!

A lányok elindultak fürdőbe én kimentem egy sörért, majd irány a fürdő. A lányok már egymást simogatták a zuhany alatt, kicsit még néztem őket, majd leültem a sarokkád szélére.

- megyek és megmosom a farkadat .......rendben, gyere!

- nagyon élvezted Betti fenekét! igen, de a Tiédet is élvezni akarom!

- hát persze!!! Egy csókkal zártuk a beszélgetést!

Petra felemeli a farkamat és tusfürdőt csorgatott rá, majd finoman megmosta és leöblitette.

- kinyalod a puncim? aha!

- akkor menjünk a szobába! a szobába érve Betti már az ágyon térdelve izgatta a punciját, hanyatt fekszem Petra az arcomhoz guggol és elkezdi nyalatni a borotvált punciját.

Betti a szájába veszi a farkamat és szopni kezd, Petra hangossan liheg és elkezdi vadul tekerni a csípőjét, tetszett neki, ahogy finoman szívtam és nyaltam a duzzadó csiklóját!! Felnéztem szinte teljesen kikapcsolt, kenény bimbóit morzsolja és élvezkedik!

- ohhh..dugd a nyelved a puncimba! széthúztam a nagy szeméremajkait és bedugtam a nyelvemet a hüvelyébe, éreztem puncija pulzálását!

- igennnnnn!

- most akarom a farkadat!

Betti kiveszi a szájából és a lecsúszó Petra puncijához rakja! Petra remegve, sikongva csúszott rá a farkamra.

- mozogj a puncimban................. óhhhhhhhhh, basszameeeeg! Betti hátulról izgatja melleit, csípőmet egyre gyorsabban emelgetve, Petrát ismét elérte az orgazmus és akkorát élvezett, hogy pár másodpercig nem is mozdult, majd egy hatalmas sóhaj tört fel belőle és valami eszméletlen módon élvezni kezdett.............

- .... ahhhhhhhhhhhhh!

éreztem ahogy a farkamat és az ágyékomat elönti a forró nedve, majd remegve rámhajolt és csókolni kezd...... Betti finoman kihúzta a farkamat Petra csöpögő puncijából és cuppogva nyalta nedvét.

- mm!

Közben Petra a fülembe súgja

- nyald ki a fenekemet! ... mire észbe kaptam már kis köröket írt csípőjével a számra.

- nyald kérlek, őrülten kívánom!

izgatottan nyalom a segglyukát, poncijából még csorog az édes nedve! Betti közben ráült a duzzadó farkamra és baszatni kezdte magát.

Petra aprókat guggolt, majd széthúzta a fenekét.

- igen, így jobban hozzáférsz, kis seggzabálóm!

majd tovább nyalatja a popsiját. Egyre hevesebben liheget, ahogy erősebben toltam a nyelvemet a popsijába.

- imádom, ahogy a seggemet nyalod! Betti közben lassan mozog előre és hátra.

- gyere a fenekembe a farkaddal! Petra négykézlábra fordul, Betti leszáll a farkamról, majd húzott rajta még kettőt-hármat és Petra segglyukához rakta lucskos farkamat, ami simán becsúszott a fenekébe. A lófarokba fogott haját hátrahúztam, teste megfeszült, Betti aprókat csap a fenekére.

- huh..ez azzzz!

- még üss rá! lihegte!

lassan dugni kezdtem a fenekét, de Petra hamar átvette az irányítást és már csattogott is a feneke a hasamon. Nincs kontroll, nincs következmény csak a kéjes hangok! Petra hátra néz

- szereted a popsimat dugni? igeeen!

- nézd, hogy mozgok a farkadon!

Betti néha széthúzza Petra farpofáit és ráköp a ki-be járkáló farkamra!

- fogd meg a csipőm, és úgy basszál! kiabálja!

- ez azzzz!

Betti egyre nagyobbakat csap a fenekére, már elkezdett pirosodni.

Mámorító volt hallani a csapkodást és a kéjes nyögést.

- szemből is dugd meg a popsimat!

megfordult, magára húzta hosszú lábait, puncija szinte kifordulva, megfogom a farkamat és bedugom a kitágult segglyukába!

- óhhhh!

Betti hosszú szeméremajkait ill. csiklóját csókolja.

Érzem, hogy lassan végem, így keményen dugni kezdtem a fenekét, Petra csak liheg ...............miközben folyamatosan a szemembe néz.

- jÓÓÓ?

- basszál ahogy csak szeretnél!

- ezzz azzzzz még erősebben! még egy nagy lökés és a lüktető farkamból megindult a cucc, Betti rámarkolt a farkamra és pumpálni kezdte a spermát Petra seggébe!

- ahhhhhh...érzem ahogy spriccel a farkad!

- úúúh, de jóóó............!

Betti kihúzta a farkamat Petra seggéből és párat még pumpál rajta így az utolsó csepp spermát is kipréselte belőle...

Azt hiszem mindenkinek jól esne egy frissítő zuhany.......

....vittem a lányoknak a hálóba egy kis bort, és sört magamnak.

Iszogattunk és beszélgettünk, majd Petra kiment egy kis nasiért.

Betti rámarkolt a farkamra és hátra húzta a bőrt, majd ráköpött, és az ujjával szétkente a makkomon.

- tetszik? igen, izgató!

Közben Petra is visszatért, egyik lábát felrakta az ágyra, és széthúzta szeméremajkait

- ki szeretné kinyalni a puncimat?

Betti szeme felcsillant és már állt is négykézlábra és nyali kezdte Petra édes nedvét.

Így nem maradt más, befeküdtem Betti alá és kényeztetni kezdtem a vörösre festett fozonigazított punciját. Nagy nyalakodás kezdődött!! Petrát hamar elkapta a hév és nyöszörögve szorította a puncijához Betti fejét!

Késöbb Petra hanyatt vágta magát, lábait magára húzta és így nyalatja magát a gyönyörbe! Betti elöbb szenvedélyesen, majd mohón nyalta, szívta és köpdöste a puncit, ami kibaszott módon felizgatott. Így birtokba vettem Petra duzzadó punciját!

Minden mozdulatnál kéjes nyögések, miközben Betti a mellét szívja és markolászta.

Pillanatok alatt a kéj újabb hulláma boritja el remegő testét ...... amit nem birtam már kontrollálni és szinte örjöngve élveztem a puncijába!

- igeeen ez azzzz!

Az utosó spricc már Betti szájában landolt, majd Petra, Betti arcára guggolt és így nyalatja ki magát. Én csak néztem és hallgattam a kéjes nyögéseket, közben a farkamat ........

- ahhh ez igeeeen!

- még egy kicsit akarom a farkadat! Petra hanyatt lökött és a farkamhoz térdel, majd csukott szemmel lassan csúszik rá. Lassú dugással izgatja magát!

Hangosan sóhajtozik.

- majd én mozgok!! izgatott Petra lassú mozgása és a tocsogó puncija!

Betti egy mozdulattal az arcomra ül!

- most pedig nyaljál ki!

és lassan tekerni kezdte a csipőjét, szívtam és nyaltam duzzadt punciját.

- húúúú bassza meg, abba ne hagyd!

- nyaljál még!

majd a fejemet fogva, előre - hátra mozgatta csípőjét.

Betti kéjes nyögése izgat, egyre erősebben nyomja a punciját az arcomba, majd teste megfeszült és hangosan élvezni kezd csak úgy csorgott a puncilé. legalább fél percig élvezett a számon, kiabálva.

- óhhhhhh, de jó!

Betti kéjes nyögése és vonaglása, Petrát is izgatta, mert ismét elönti a forrósága a farkamat, és remegve élvezni kezd, majd lihegve mellém zuhan.

Közben Betti rácsúszott a lucskos farkamra, ami simán csúszott be a puncijába és vadul körözni kezdett a csípőjével. Petra csókokkal kényeztetett. Betti hatalmas lovaglásba kezdett, szinte teljes erőből csapja magát a farkamba kiabálva, remegve élvezni kezd, ami nagyon beindított, megmarkoltam a csípőjét és magamra húztam tövig és hörögve elkezdtem pumpálni bele a forró spermát....majd leszállt a farkamról és Petrával közösen nyalták le a farkamon csordogáló cuccott......majd zuhany és...………...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1515907884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása