Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hosszú hétvége 2.

Rosszlányok blog 2020.07.16. 04:42

Visszaléptem a hűtőhöz, kivettem a tequilát és becsaptam az ajtót. Surrogó ruhák jelezték a kapkodást, és hagytam, hogy beálljon a gyanús csend, amíg lassú léptekkel visszatértem. Ezúttal Ákos ugrott fel azonnal, hogy a mosdó felé siessen. Valószínűleg hasonló okokból, mint én.

Leültem Júlia mellé a kanapéra, és ő rosszkislányos mosolyt villantott felém. Mintha csak el akarná mondani, vagy sejtené, hogy tudom.

– Lehet, hogy én is átpártolok a tequilára – mondtam.

– Igen? – kérdezte, miközben felemelte poharát, hogy újratöltsek.

– Ahha. Hiányzik egy kicsit a szertartás. – Magamnak is töltöttem, aztán elemeltem a fahéjszórót. Júlia felemelte a csuklóját. Megfogtam, a szemébe néztem, kihívást láttam benne. Szórtam fahéjat a csuklójára. És a tenyerébe. Izgatottan figyelt, és nem kérdezett. Lehajoltunk, ő a csuklójáról nyalta le, aztán én a tenyeréről, és nyelvem besiklott az ujjai közé. Felsóhajtott. – Szeretem lenyalni a fahéjat – fejeztem be az előbbi mondandóm.

Megfogtam a haját, magamhoz húztam, megcsókoltam. Egy fél pillanatra csak a szánk ért össze, aztán nyelvünk is találkozott egy vad, örvénylő táncban, amit fahéj és narancs íze uralt, aztán lehúztuk a tequilát. Csak egy cinkos pillantást válthattunk, mielőtt visszaérkezett volna Ákos öles léptekkel. Tudtam, hogy csak egy lehetőségem van. A fiú túl félénk ahhoz, hogy egyből rájuk rontsak.

– Le vagy maradva egy körrel – cukkoltam és átnyújtottam a whisky-t. Kérdés nélkül lehúzta. Az arca paprika piros volt. Látszott, hogy ő is küszködik a vérnyomásával. – A whisky mindjárt elfogy. Kifutok a kisboltba, veszek még egyet…

Ákos a látszat kedvéért ellenkezett, hogy felesleges, de amikor ragaszkodtam hozzá, a kezembe nyomott pár ezrest, hogy fizesse a felét. Biztosítottam őket, hogy csak a sarokig kell elmennem, negyed óra alatt megfordulok, bár a hétvégi sor miatt lehet, hogy egy kicsit jobban elhúzódik. De max fél óra. A látszat kedvéért Júlia is kérdezte, hogy jöjjenek-e segíteni, de amikor alattomban rákacsintottam, vette a célzást.

– Sietek – mondtam, és ajtót nyitottam, behúzva magam mögött a függönyt. A visszafojtott sóhajból ítélve, Ákos keze máris elkalandozott. – Rátok zárom azért, a szomszédok néha furák. – Ezzel becsuktam az ajtót, bedugtam a kulcsot, és bezártam.

Csak nem léptem ki előtte: a lakásban maradtam, elbújva. A földig érő függöny alól nem látszott ki a lábam. A vastag anyagon nem látszott át semmi. Júlia első pár sóhaja visszafogott volt, Ákos vadul zihált, majd Júlia felnyögött. Halottam lehúzódni a farmer zipzárját, aztán az övcsat a padlón csattant, jelezve, hogy a nadrág elhagyta gazdáját.

Minden idegszálamat meg kellett feszítenem, hogy ne ziháljak én is hangosan. Mozdulatlanul, visszafojtott levegővel hallgatóztam.

– Hmmm – adott elismerő hangot Júlia, és mindketten felkuncogtak.

– Tetszik? – kérdezte Ákos izgatottan.

– Naná – mondta a nő, és Ákos felnyögött.

– Úristen… Tudod használni a szád! – Júlia újra felkuncogott, és Ákos hangosabban kezdett zihálni.

Oh, egyszer már voltam a szájában. Tudtam, milyen az. De semmi több nem volt még. A számra kellett szorítanom a kezem, hogy ne nyögjek fel, mély, lassú lélegzetvételekkel próbáltam magam megnyugtatni. Júlia hálás sóhajából már szinte láttam magam előtt, ahogy Ákos a mellét fogdossa. Alig bírtam megállni, hogy előlépjek, de még nem szabad.

Vagy… Mégis? Hirtelen ötlettől vezérelve elfordítottam a kulcsot. Ákos ijedten felnyögött. Hallottam, ahogy felnyalábolja a ruháit és sürgető léptekkel elrohan a mosdó felé, majd magára csapja az ajtót. Visszazártam, és beléptem a függöny mögül.

Júlia jókislányos mosollyal ült a kanapén szélén, keresztbe tett lábbal. Lépés közben kioldottam az övcsatomat. Júlia csak nézett rám mosolyogva.

– Tudtam, hogy nem fogsz haragudni – súgta.

– Ezerszer elképzeltem – vallottam be, miközben levettem a polcról az elrejtett óvszert és a síkosítót. Júlia lerángatta rólam a nadrágom, amíg én gyorsan felhúztam egy gumit. Már ettől a mozdulattól majdnem elélveztem. Júlia felhúzta a szoknyát, én pedig a kezemmel megfordítottam, hogy a kanapén, hosszában térdeljen. Végre megfoghattam azt a kerek, feszes fenekét, megcsókoltam, végignyaltam a fenéklyukát, amit ő hangos sóhajjal díjazott, miközben kihúztam puncijából a gésagolyókat. Próbálta elrejteni a nyögését, de a dereka megrándult mindkét golyónál.

Síkosítót csorgattam a fenekére, miközben a farkam bedugtam forró, nedves puncijába. Erre már hangosan sóhajtott, és lassan mozogtam benne néhányat, amíg hozzászokunk egymáshoz. A hüvelye meg-megfeszült a farkamon, majd engedelmesen elernyedt, hogy beljebb hatolhassak. Közben az ujjam a fenéklyukán körözött, belemasszírozva a sikosítót, aztán a hüvelykem lassan belecsúszott. Nagyon kívánhatta már, mert rögtön beengedett, és közben hangosan felnyögött. A hátát, fenekét, mellét simogattam, és közben a hüvelykujjammal körbe-körbe masszíroztam a hátsó lyukát.

Ákos, a látszat kedvéért, lehúzta a WC-t. Mintha azzal lett volna elfoglalva. Hirtelen ötlettől vezérelve tessék-lássék felrángattam magamra a farmert, megragadtam Júliát, felemeltem, és leültem, úgy, hogy az ölembe dobtam. Aztán a szoknyát a lábunkra húztam. A farkam még mindig a forró puncijában. Jelzés értékkel a fülébe pisszegtem, és ő hangosan kuncogva előrehajolt, hogy felemelje a whisky-s poharam a földről.

Amikor Ákos belépett, Júlia „ártatlanul” ült az ölemben, előreborulva, hogy épp a dekoltázsa tekintsen Ákos felé, és felemelte a whisky-t. Ákos ijedten és kérdőn nézett rám.

– Eszembe jutott, hogy zárva vannak – mondtam vigyorogva. Ahogy Júlia felült, a mozdulattól majdnem elélveztem. Gyorsan köhögésnek álcáztam a feltörni készülő nyögést. Ákos ezután végigmérte a lányt, aki szemmel láthatóan az én ölemben ült. Júlia ördögien mosolygott vissza rá. – De eszembe jutott valami más – folytattam.

– Igen? – kérdezte Ákos, és maga alá húzta a forgószéket, amin eddig én ültem. Látszott, nem akaródzik mellénk ülni, amíg meg nem érti, hogy mi történik itt.

– Lehet, hogy nem tudod – öleltem át Júlia hasát, félig azért, hogy ne mozduljon, mert… egy rossz rebbenés és végem van! – … de ez a lány… – hajoltam Júlia nyakába, halvány csókot nyomva rá, majd végignyaltam a fülcimpáját – … eszméletlenül jól tud szopni.

– Igen – kérkedett Júlia is. Ákos száját tátva figyelt bennünket. Csak ekkor vette észre mellettünk a nedves gésa golyókat. Megfogtam Júlia mellét, és a csípőmmel jeleztem neki, hogy mozduljon előrébb. Júlia engedelmesen Ákos elé térdelt, miközben én ügyetlenül követtem úgy, hogy a farkam végig a puncijában volt. Hajoltam én is vele, félrehajtottam a haját, és a nyakát csókolgattam, amíg ő előhalászta Ákos még mindig félmerev farkát.

Megragadta, végigsimított párszor rajta, majd óvatosan hátrahúzta Ákos fitymáját, és a szájába vette a farkát. Eszméletlen látvány volt az angyali arca a lüktető, hosszú farokkal a szájában. Ákossal egyszerre nyögtünk fel, és én megragadtam Júlia fenekét, és tettem néhány óvatos mozdulatot a puncijába, minden idegszállal küzdve azellen, hogy elélvezzek. Muszáj lekötnöm a figyelmem, mert végem van! Hangos nyögésekkel tűrtem fel a szoknyát, és felbukkant Júlia feneke, a síkos bejárattal. Óvatosan újra megmasszíroztam, és belé dugtam a hüvelykujjam. Hangosan nyögött, Ákossal a szájában.

Ezt nem bírom – futott át a gondolat rajtam, és újra Júlia fölé dőltem, hogy előről a lábai közé nyúlhassak benyálazott ujjaimmal. Végigsimítottam a csiklóján. A lány összerándult fölöttem, és éreztem, hogy átléptem a pontot, ahonnan nincs visszaút. Vadul simogatni kezdtem Júlia csiklóját, aki erre abbahagyta a szopást, megkapaszkodott Ákos ölében, és egyre hangosabban kezdett nyögni. Egyre gyorsabban mozogtam, majd az utolsó pillanatban kirántottam a farkam. Júlia, mintha a gondolataimban olvasott volna, megpördült, kinyitotta a száját, és miközben lerántottam az óvszert, már meg is ragadta a farkam. A szája kellemes meleggel ölelt át, a második mozdulatra megfeszültem, és spriccelni kezdtem. Júlia megállt, a lábamat simogatta, amíg szívta magába az újabb és újabb adag ondót. Örömmel nyelte le, és rám mosolygott, miközben néhány levezető mozdulattal végighúzta a farkamat.

Ákos tátott szájjal figyelte a jelenetet, saját farka keményen meredezett. Reszkető lábakon álltam, de dobtam egy gumit Ákos felé, illedelmesen felsegítettem Júliát a térdéről, majd segítettem neki óvatosan Ákos ölébe ereszkedni. Az előbbi kedves arca egy pillanat alatt eltorzult a kéjtől. Száját tátva ült bele Ákos farkába, és hátravetette a fejét.

– Istenem – nyögte Ákos.

– Gyönyörű vagy – súgtam Júliának, miközben elengedtem a kezét, hogy megragadhassam a mellét. Ákos a derekába kapaszkodott, és félig kiemelkedett a székből, ahogy dugni kezdte. A mozdulat kényelmetlennek bizonyult, ezért inkább átmentek a kanapéra. Júlia puccsított, a támlán támaszkodva térdelt, és Ákos egyből a puncijába hatolt. Gyors, mohó mozdulatokkal kezdte dugni, testük csattanva ütközött össze, és nedves hangok éledtek lábaik között. Lihegve húztam arrébb a forgószéket, hogy oldalról láthassam az akciót, és leültem. Ittam egy kis vizet, és kezembe vettem a whisky-s poharat, ami még mindig tele volt.

Ákos mohón markolászta, simogatta Júlia testét, halkan, de vadul nyögtek. Júlián még mindig ott volt a piros ruha, ezért odamentem, megragadtam, Júlia pedig belém kapaszkodva hagyta, hogy vetkőztessem. Addig Ákos is ledobta a pólót. Leültem melléjük, karnyújtásnyiról bámultam a két fit, izmos testet, ahogy egymásnak feszülnek. Én is simogattam Júlia mellét, és ő hálásan nézett hol rám, hol a másik fiúra.

– Áh, Istenem, de szép vagy – dicsértem a lányt, élvezve a mellei formáját. Ákos is odanyúlt, kicsit mintha versengve is, és próbálta egy picit kisajátítani Júliát. Hagytam neki. Júlia kipirult arccal állta a duzzadt farok ostromát, de hamar rátört a kezdeményezőkészség.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr415970180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása