Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Érett 40-es

Rosszlányok blog 2020.07.17. 03:32

Történt egyszer még 20-as éveim közepén, hogy regisztráltam egy társkeresőre. Ott megismertem egy dögös 40-est. Értett volt, szexi és nyitott.Eleinte mindig megpróbált lepattintani, mert éretlennek gondolt. A kitartásom azonban meghozta az eredményt. Meghívott magához egy éjszakára.

kedves mosollyal és pezsgővel fogadott és beszélgetésbe kezdtünk. Még meg sem ittunk a pezsgőt, de az ujjam már kirándulásra indult, a hatás ne maradt el,a hölgy beindult, mint egy vadmacska. Miután kellően meghoztam a kedvet elém térdelt szolgálatkészen és elkezdett kényeztetni - Isteni volt.

Majd rámült és elkezdett lovagolni. Úgy tekerte a derekát, mint betonkeverő a villanyórát. Ráhatásommal el is élvezett, de nagyon, félő volt, hogy nagyobb lányai felébrednek, de nem.

Ezután keményen behatoltam neki kutyapózban, úgy éreztem a torkáig feldugnám neki a farkamat. Óriásit élveztem. Elment letusolni, majd utána lopóztam és ott is megkapta a magáét.

Kisebb beszélgetés és előjáték után bevallotta szívesen kipróbálná velem az anális szexet, természetesen nem zárkóztam el :)

nagyon örült, hogy bennem megtalálta azt akivel ezt végre kipróbálhatta.

Reggel munkába készülődve beindultam a szexi fehérneműjére és a kosztümére ezért újra rendesen megkeféltem az asztalon, természetesen elkésett a munkahelyről :)

Egy gyönyörű emlék maradt mára, bármikor eszembe jut felizgat.

Aki még nem szexelt egy igazit egy érett 40'-essel az még nem tudja mi az igazi kiadós szex, ami közben átlépsz téren-időn és minden más másodlagos.

Ilyenre vágyom

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5615974024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása