Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kemény munka

Rosszlányok blog 2020.07.24. 03:04

Néhány éve gyakran kellett járnom a munkahelyem postázójába, ahol egy lány dolgozott egyedül minden nap. Mindig szépen fel volt öltözve, miniszoknya, blúz, ami láttatni engedte nagy és kívánatos melleit. Gyakran megálltam beszélgetni vele, el is játszottam a gondolattal, hogy bizony meg kellene dugni. Majd egyik nap mikor megint nála jártam elég szűk lévén ott a hely mikor feltűnően lassan elment mellettem feszes fenekét a farkamnak dörgölte. Éreztem, hogy nem volt véletlen, így megfogtam a derekánál, magam felé fordítottam. Ő csak egy „elnézést” hebegett, de nem is törődtem vele. Szemébe nézve láttam mennyire kíván, így megcsókoltam. Először meglepődött a váratlan helyzeten, illetve a postázó egy üveges helység volt, amit csak függönyök takartak, így félt, hogy megláthatnak, de aztán átadta magát az élménynek. Hevesen csókolni kezdett én pedig fenekénél fogva magamhoz húztam és adtam neki még egy szenvedélyes csókot mielőtt eltoltam volna magamtól. „Holnap gyere be korán” – mondtam, mire ő „rendben itt leszek”, majd távoztam.

 

Másnap reggel korán mentem, benyitottam a postázóba és ő már ott várt a székében ülve. Alig vett levegőt, láttam az izgatottságot az arcán, hogy vajon mi fog történni. Már rég tudhatta, hogy kívánom őt és tudta milyen ruhában szeretem látni. Izgató hosszú csizmában, miniszoknyában és egy már melléig kigombolt blúzban ült „látom már vártál” – mondtam, mire ő csak mosolygott.

Nem tétlenkedtem bezártam az ajtót odaléptem hozzá és szenvedélyes csókolózásba kezdtünk, teste remegett a vágytól, kezem azonnal becsúszott a blúza alá és örömmel konstatáltam, hogy melltartójától már előre megszabadult. Rámarkoltam hatalmas mellére és gyúrni kezdtem, míg másik kezemmel combját simogattam egyre feljebb, míg el nem értem a már forró és nedves punciját. Ekkor egy hatalmas sóhaj hagyta el a száját és vadul rángatni kezdte le rólam a nadrágom, hogy kiszabadítsa a már ágaskodó farkamat. Nem tétlenkedett, azonnal a szájába vette és hevesen szopni kezdett, közben a golyóimat morzsolgatta és a fenekemnél fogva húzott még mélyebbre a szájába.

Nem bírtam tovább, felhúztam, felfektettem az íróasztalára és azonnal nyalni kezdtem édes, nedvtől tocsogó punciját. Először szép lassan végig nyaltam az egészet, éreztem ahogy minden idegszála megfeszül, majd izgatni kezdtem duzzadó csiklóját körbe-körbe a nyelvemmel. Majd két ujjamat becsúsztatva izgattam tovább. Nem kellett sok neki, remegve, fejemet combjaival összeszorítva élvezett hosszasan, majd zihálva csak annyit mondott „érezni akarom a farkadat”. Több nem is kellett hasra fektettem az asztalon és egy határozott lökéssel tövig toltam a már kitágult puncijába, amitől egy kis sikoly hagyta el a száját. Az emberek már mozgolódni kezdtek körülöttünk, így a szájára tapasztottam a kezemet és így kezdtem el hátulról dugni, keményen, de odafigyelve, hogy ne csattogjunk nagyon. Egyik kezemmel szájánál fogva hátrahúztam, így haraptam csókoltam finom kis nyakát, miközben másik kezemmel a mellét markoltam. Éreztem nem bírja már sokáig, újra hörögve elélvezett. Pár percig szorítottam magamhoz remegő testét, majd letérdelt és újra tövig húzta szájába a farkamat. Rászóltam, hogy tegye háta mögé a kezeit, amit engedelmesen meg is tett majd én kezdtem diktálni a tempót, farkam ki-be járt a szájába, majd remegve hatalmasat élveztem. Rá kellett támaszkodnom az asztalra, hogy össze ne essek, de ő nem állt meg szopta tovább, végletekig ingerelve, míg tisztára nem nyalta.

 

Ezután nagy nehezen összeszedtük magunkat, indul a munka. Mielőtt távoztam csak annyit kérdezett „holnap mikorra jöjjek?

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2815986238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása