Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megkóstolhatlak?

Rosszlányok blog 2020.07.29. 03:23

A faluban tettünk egy tiszteletkört, hogy megnézzük kik vannak az utcán, ki láthatja meg Mártikát ahogy kiszáll az autóból. Közben megmutatta hol áll a házuk. A sarkon kiszállt és elindult haza. Én pár perc várakozás után kiszálltam és elindultam.

A kiskapu nyitva volt, gondosan bezártam magam után és ballagtam a terasz felé.

Mártika már kinnt várt egy kis frissítővel:

-Ha nem haragszol, gyorsan letusolok és átöltözöm! Addig nyugodtan nézz körül!

Az udvar tele virágokkal,a fű reggel nyírva, a kerítést mindenhol eltakarták a magasra nőtt tuják. A terasz igazi pihenőhely, középen egy dohányzó asztallal melyen magazinok hevertek, körülötte két kanapé és két hatalmas fotel.

Leültem az egyik kanapé szélén, vártam a vendéglátóm, aki pár perc múlva megjelent frissen tusolva, otthoni szettben ami egy kinyúlt póló és egy papucs volt. Kezében két pohár és egy üveg Martini.

-Mivel ma este úgysem mész sehová, azt hiszem koccinthatunk!

És ezzel már öntött is a poharakba. Lazán leült mellém az egyik fotelbe és felhúzta a két lábát. Azonnal látthatóvá tette a barlang bejáratát.

-Tetszik? -kérdezte és láttam a szemében, hogy valami egész más jár a fejében.

Lassan szétnyitotta a combjait és finoman simogatni kezdte magát. Nem győztem nagyokat nyelni, a szám kiszáradt, a vér forrni kezdett az ereimben.

Félrehúztam az asztalt és elé térdeltem. Végig csókoltam a combjait, lassan, élvezve a bőre illatát. A puncitól nedves ujjait a számba dugta és erőteljesen odahúzta a fejem.

-Most Te jössz! Bízom benned! - mondta és a vállamra tette mindkét lábát.

Nem volt bennem bizonyítási vágy , nem éreztem, hogy teljesíteni kellene, csak pusziltam, csókoltam, nyaltam ahol tudtam a combok szorításában.

Kis idő múlva halk sóhajok, apró remegések adták a tudomra, hogy közeleg a kéj pillanata.

A combok egyre jobban szorítottak, de nem hagytam abba. Csak élveztem és élvezte az nyelvem játékát.

Mikor a szorítás lazult, felálltam és a szemébe néztem. Csak ült bódultan.

-Végre! A férjem is kiszokott nyalni, de Ő az első orgazmusomnál abbahagyja. Te viszont még adtál párat! Köszönöm !!! Kérlek menk és tusolj le te is! Addig megterítek a konyhában!

 

A vacsora tuti nem égett oda, hisz pár szendvicset dobott össze gyorsan.

Mivel nem úgy készültem, hogyma este nem alszom otthon, meztelenül ültem le az asztaloz.

Velem szemben ült és a lábaival izgatott tovább. Élvezte ahogy egyre keményebb leszek.

-Menjünk a hálóba, mert már nagyon szeretnélek magamban érezni !!!

Kezemet megfogva már húzott is maga után.

Leült az ágy szélére és finoman az ajkai közé vett. Csókolt, puszilt ahol tudott. Azt gondoltam ez már ilyen kis lágy szenvedély marad, mikor egyre vadabb és mélyebb szopásba kezdett.

-Bazd meg a szám !!! Nyomd a torkomra keményen !

-Mártika ! Ez most hogy is van? -

-A hálószobában vagyunk! Ami itt történik az itt is marad! -mondta kacagva – Bízom benne okozok még meglepetést számodra!

Hanyatt lökött az ágyon és egy pillanat alatt nyársra húzta magát. Vad vágtába kezdett, riszálta a csípőjét körkörösen a méhéig hatoló farkamon. Itt már lassabban mozgott, de ez is fantasztikus volt !

Nem tudom meddig tartott, de már én is közeledtem a kitöréshez.

-Szeretném ha a fenekemre élveznél ! -kérte

Hasra fordítottam és a csípője alá tettem a párnáját.Picit pucsított és benne is voltam.

A végén kérésének eleget téve minden cseppet a fenekére lőttem.

Jólesően elfáradva feküdtem mellé, közbe simogattam a hátát, derekát, fenekét.

A popsiján lévő spermát szétkentem rajta,óvatosan a fenekébe is masszírozva.

-Oda még nem, majd eljön az ideje! -húzta el a mézesmadzagot a gondolataim előtt.

 

Ismét tusolás és zavart kérdés ki melyik oldalon alszik.

Reggel korán ébredtünk, hogy még időben elindulhassak.

-Nem zavar, hogy féjnél vagyok? -kérdezte.

-Nem, mert az este a testi vágyainkról szólt és nem a lelkiekről.

-Máskor is benne lennél?

-Persze, örömmel!

-Szeretném megélni veled minden vágyamat! -mondta,és búcsúzóul egy puszit nyomott a homlokomra.

 

Így kezdődött egy meseszép öt hónapos kaland a mi életünkben ami még sok kellemes és élvezetes meglepetést tartogatott számunkra.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5816006238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása