Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Én és a mostohanõvérem

Rosszlányok blog 2020.08.13. 04:23

Nyaraláson történt, hogy négyesben(szülõkkel, és mostohanõvéremmel)Balatonra mentünk nyaralni. Én akkor még nem töltöttem be a tizenötöt, nõvérem 23 volt. Õ már aktív nemi életet élt, én még csak a gyakori ábrándozásokon, szexlapnézegetéseken, és maszturbálásokon voltam túl. Na meg hát a nõvérkém kukkolásán. Többször kilestem amikor barátjával szeretkeztek, vagy csak zuhanyozott.
Két szobás apartmannt kaptunk. Egyik anyuéké, a másik a mienk. Egyik este anyuék elmentek táncolni. Zsófi zuhanyozott, én a kulcslyukon keresztül lestem, és maszturbáltam. Amikor kiszállt törölközni visszaosontam a szobába, és úgy tettem, mintha aludnék. Zsófi lekapcsolta a villanyt. Az utcai lámpák fénye elég volt ahhoz, hogy amikor levette a törölközõt alaposan megvizslassam. Gyönyörû volt. Egy tangát és egy trikót vett fel. Lefeküdt és megkérdezte: - Peti alszol? Nem szóltam. - Peti, ha fent vagy bekenhetnéd a hátam testápolóval, mert nagyon megégtem. -Tessék? Kérdeztem. Megismételte. Átmentem az Õ ágyához. - Persze. Mondtam. Felkapcsolta az éjjeli lámpát, és odaadta a krémet. Hasra feküdt, és levette a trikóját. Én melléálltam, és krémeztem, elkalandozva néha a melle oldalán. Óriási merevedésem volt. Tisztán látszott a boxeremben. Õ a fal felé fordulva élvezte a krémezést. Levette magáról a takarót: - a lábaimat is légy szíves. Enyhén széttárta, és a vékony tanga alatt szinte minden látszott. Egyre feljebb haladtam, és a végén már szinte ajkai szélét súroltam. Felém fordította az arcát: - Beizgultál öcskös? Látom merevedésed van. Én nagyon égtem. Felült: - voltál már lánnyal? Nem hazudtam: - Zsófi én még szûz vagyok. - És tudsz mindent, ha odajutsz? Nem válaszoltam. Benyúlt a boxerembe, és kivette a farkam. - Nem is rossz méret öcskös. Mondta, és finoman elkezdte húzogatni. Kb. a tizedik húzásnál tartott amikor teleélveztem a mellkasát. Bocsánatot kért, és leszopogatta a maradékot. Hanyattfeküdt és a fejem az ölébe húzta. Elõször puszilgattam, majd lassan nyelvemmel játszottam ajkak között. - Kicsit feljebb Peti! Ráirányított a csiklójára. Éreztem a nedvességet. Én újra kész voltam a harcra. Pár perc múlva nagyokat nyögött és hosszasan elélvezett. Felült és elkezdte finoman szopogatni a farkam. Pár perc múlva szinte kiabáltam, hogy: -jön. Nem vette el a száját. Óriási rángások között szinte üvöltve élveztem el. Melléfeküdtem, és Õ simogatta a farkam. - Ha újra kész leszel, megmutatom, hogy milyen a szeretkezés. Sokat nem kellett várni. Õ a farkam simogatta, és a punciját. Ismét éreztem a nedvességet. Hanyatfektetett, és szép lassan beleült. Most éreztem elõször ezt a gyönyörû forróságot. Lassan mozgott, néha tekergette a derekát. Viszonylag sokáig bírtam. Elvégre egy órán belül a harmadik volt. Lassan elkezdett zihálni. Ez még jobban felizgatott. Én hörögve, Õ hangosan nyögve sikkantva élveztünk el. Egy kicsit még simogattuk egymást, és együtt mentünk zuhanyozni. - Ha gondolod rajta "gyakorolhatsz", és elnevette magát. Ezt az ígéretet nagyon sokáig be is tartotta. Nagyon sok kellemes szeretkezésen estünk túl.+

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr316080396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása