Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Két csaj+Én

Rosszlányok blog 2020.08.16. 04:37

Szombat este,10 óra,végeztem a munkával.Heti hat napot dolgozom,főleg a délutános hét elég fárasztó.Ilyenkor már örülök ha hazaérek,nem hogy még elindulni az éjszakába...

Kocsival voltam,gondoltam még elugrom egy nonstop büféhez,veszek néhány palacsintát az esti tévézéshez.Pont műszakváltásra értem oda,ez azt jelenti hogy kb.10 percig nincs kiszolgálás,addig nézelődtem,kik vannak még ott.Ismerőst nem láttam,viszont megállt egy autó-ami viszont nagyon is ismerős volt...A lakótelepen ahol élek,néhány lépcsőházzal arrébb lakik két csaj,egyik talán 25,a másik 35 körüli.Soha egy szót nem beszéltem velük,néhányszor összefutottunk lottózóban,boltban.Mindig együtt láttam őket,és mindig pasi nélkül,szerintem együtt éltek,leszbik.Az idősebbik csajé volt a kocsi/típust nem írnék.../.Amúgy elég lepusztult szegény,törött lökhárító,sérülések mindenhol,ezért is gondoltam hogy nincs pasi az életükben,nincs aki időnként ránézne az autóra.

Szóval állok a palacsintázónál,megáll ez a roncs és kipattan belőle a két csajszi.Valami futóversenyen lehettek,Szegeden hetente rendeznek futást valami ürüggyel,bár most már elmúlt este 10...Mind a két nőn ugyanolyan futócucc volt,rövidnadrág,sportmelltartó,futócipő...a fiatalabb mellén-nyakán még a rajtsorszám is rajta volt.Akár le is vehette volna,de akkor nem tudott volna felvágni...Azonnal megéreztem hogy valami nincs rendben köztük,talán összekaptak valamin.Beálltak a sorba,persze,mindenki őket nézte,de nem foglalkoztak vele.Már felvették a rendelésem,ezért arrébb álltam,kicsit messzebb.Pár pillanat és észrevettek,felismertek,ezt azonnal éreztem-pedig megesküdtem volna hogy eddigi találkozásaink alkalmával simán átnéztek rajtam...Kiálltak a sorból és odajöttek hozzám

-Csá,én ismerlek Téged!-ezt az idősebbik mondta

-Nem ismersz,párszor láthattál,de nem ismersz-próbáltam tartózkodó lenni

-Volna egy kérdésünk,ha megdughatnád valamelyikünket,de csak egyikünket,kit választanál?-na pont ez hiányzott nekem...két ribanc,akik egy kis figyelemre vágynak

-Szivem,nem akarok választani közületek

-Na,ne legyél már ilyen,engem dugnál meg vagy Nikit?-legalább megtudtam hogy a fiatalabb csajt Nikinek hívják...

Rendelkezem némi önkritikával,tisztában vagyok vele hogy nem az a pasi vagyok akit az ilyen csajok utcán felszednek,meg egyébként is fáradt voltam,meg éhes,az egész szituáció kezdett eléggé zavarni.Hirtelen jött ötlet,gondoltam rövidre zárom a beszélgetést:Niki volt közelebb,egyik kezemmel átfogtam a derekát magamhoz húztam és megcsókoltam-közben a kezem már nem a derekán volt,hanem a fenekén.Próbáltam határozott lenni ha már ilyen kemény csajnak mutatják magukat...finoman megharaptam a száját,majd a nyelvét szívtam.Éreztem hogy megfeszülnek az izmai,simán kiszabadulhatott volna,de azt is éreztem hogy igazából nem is tudja akar e védekezni...a kezem megint a csípőjén,le volt izzadva,dezodort,parfümöt fél napja használtak utoljára,mégis hihetetlen vonzó nő volt.Mindjárt kapok egy akkora pofont hogy egy hétig csillagokat látok,gondoltam,de nem volt pofon,szegény csaj tiszta zavarba jött...

-Miért smároltál le?

-Azt mondtátok válasszak,én így választok.-a másik nőhöz fordultam

-Most Te jössz.Amelyikőtök jobban csókol azt dugom meg-teljesen idegen tőlem az ilyen szöveg,ezt ők hozták ki belőlem.Határozottan léptem hozzá,neki is a csípőjét fogtam meg,a feneke felett,de két kézzel,nem ellenkezett,belement a játékba.Ez a csók már más volt,nem érte váratlanul,és volt benne versenyszellem-hosszú és érzéki,le akart nyűgözni.

-Hogy hívnak?

-Szilvi

-Te nyertél Szilvi,Téged duglak meg.

-Én nem gondoltam komolyan...

-De én meg igen,Ti kezdtétek...-kicsit habozott,de belement

-Rendben,gyere szállj be

-Fenéket,nem hagyom itt a kocsim,nálatok találkozunk.

Tíz perc az út,addig végiggondolhattam mi történt-átvernek,vagy tényleg felhívnak?Nem vertek át,a lépcsőháznál vártak,együtt mentünk fel.Kezdtem ideges lenni,mi lesz ebből?A lakás elég lehangoló volt,nem egy kéjbarlang...Petpalackok,pizzásdobozok ,ruhák mindenfelé...bugyit,melltartót legalább három különböző helyen láttam,de végül is nem nászéjszakára készültem.Niki elvonult a szobájába,kettesben maradtam Szilvivel

-Meg kellene fürdenünk,én dolgozni voltam,Ti futni

-Naná,már nagyon hiányzik...

Nem volt szégyenlős,gyorsan levetkőzött,mire levettem a pólóm már meztelen volt,felkapta a ruháit és elindult a fürdőszoba felé

-Te nem jössz?-nem a fenét,10 másodperc,és már indultam is utána.Csak zuhanyoztunk,egyszerre,valahogy éreztem hogy még nem kellene nekiesnem,ismerkedtünk egymás testével.Erre nagyon jó a tusfürdő meg a közös zuhany,imádtam minden porcikáját,az egész nőt...mindenét lemostam,hátát,melleit fenekét,punciját-nem viszonozta,de élvezte minden érintésem,a kis önző...Gyorsak voltunk,most ő irányított,felkapott egy törölközőt,és úgy vizesen elindult a nagyobbik szoba felé,ahol egy nagy ágy volt,úgy ahogy reggel hagyták.Felugrott az ágyra,hasra fordult,a törölköző alatta...

-Gyere,szopni akarok-ez megint új volt számomra,eddig egyetlen nőtől sem hallottam ilyet...elé álltam,alacsonyan volt,egy párnát tett a mellei alá és a kezein támaszkodott.Kicsit játszani akartam vele,a farkammal simogatni az arcát,a száját-de azonnal bekapta és elkezdte szívni.Ráhagytam,élvezkedjen...Számomra ez a legizgatóbb póz,mikor a nő hason fekve szop,és közben látom az egész testét...Egyre jobban belejött,feltolta a fenekét,széttárta a lábait...a hátát simogattam,a vállától a fenekéig,előrehajoltam,belemarkoltam a fenekébe...ekkor már teljesen a szájában volt a farkam,már szinte fájt,nem sok nyála volt

Van egy olyan tulajdonságom,hogy folyamatosan agyalok,sosem tudok teljesen az adott feladatra koncentrálni-képek,gondolatok cikáznak a fejemben.Most az jutott eszembe,ez a két csaj szereti egymást,mindent együtt csinálnak,sülve-főve együtt vannak,és nyilvánvaló hogy én csak statisztának kellek,akkor minek ez a hiszti Nikitől?Mire ezt végiggondoltam,megláttam Nikit az ajtóban,meztelen volt ő is,az előbb fürdött.Elmosolyodtam,jól van kislány,nincs itt baj...szinte toporzékolt az ajtóban,nem tudom mióta nézhetett...megint előrehajoltam,megfogtam Szilvi fenekét,és széthúztam...intettem Nikinek hogy gyere-nem kellett biztatni ,be a szobába,fel az ágyra,és azonnal elkezdte nyalni Szilvi punciját...Szilvi,ahogy megérezte barátnője nyelvét,még jobban szétterpesztett ,próbált volna nyögni,de tele szájjal elég nehéz.Niki csak pár pillanatig puncizott,gyorsan váltott Szilvi fenekére,a nyelvével dugta,finomkodás nélkül.Próbáltam felvenni az ütemet,elölről dugtam,Niki hátulról nyelvvel-ezt nem lehet sokáig húzni,az érzés és a látvány együtt megtette a hatását,elélveztem.Haragudtam magamra,sajnáltam volna ha vége.Hát még nem volt vége,Niki feküdt a hátára,a lábait úgy széttette hogy nézni is fájt,Szilvi a törülközővel egy mozdulattal megtörölte a száját és odafeküdt Niki puncijához,most ő nyalta,szívta,dugta.A feneke szinte kínálta magát,Niki jó munkát végzett...kezdett lankadni a "lelkesedésem",hisz az előbb mentem el,így előbb Szilvi punciját kezdtem dugni,amíg újra kemény lett a farkam,majd rápróbáltam a fenekére,bár először féltem hogy csak szerencsétlenkedés lesz belőle,meglepően könnyen behatoltam-átfutott a fejemen,miket művelhet ez a két csaj egymással mikor ketten vannak...a szorító érzés Szilvi fenekében megtette a hatását,éreztem hogy újra el fogok menni-döntenem kellett,ha lassítok vagy váltok lehet nem fog újra sikerülni,én is lehetek néha önző.Megmarkoltam a fenekét és keményebben kezdtem mozogni.Nem kellett sok újra elmentem,Nikivel együtt,ő Szilvi nyelvétől.Lefeküdtem melléjük,lihegtünk,a panel nyáron olyan mint a szauna...Nem tudtam betelni velük,a mellüket,feneküket simogattam,markolásztam,egy cseppet sem zavarta őket,két szégyentelen nő...Niki elaludt,Szilvin is látszott hogy fáradt.Felkeltem,ki a fürdőbe,megmostam a farkam,vissza,elkezdtem öltözni...

-Most hova készülsz?

-Haza...

-Mész ám a f...m,itt ne merj hagyni-már kezdtem hozzászokni a stílusához...hát jó,ha nem bánják hogy maradok,hülye leszek lelépni.Úgy aludtunk,Szilvi Nikit ölelte,én Szilvit...

Reggel én ébredtem elsőnek,ott fekszik a két csaj,Niki a hátán,Szilvi hozzábújva...szerintem még életemben nem láttam ennél szebbet...Nagy volt a késztetés,hogy ott folytassam ahol este abbahagytuk ,de mi van ha mégsem látnak szívesen ?

Éhes voltam,a vacsora kimaradt,kimentem a konyhába,nézek valami reggelit.Ott volt még a palacsinta,amit vettem,találtam pizzát a hűtőben,gondoltam meglepem a csajokat.Kiraktam a pizzát és a palacsintát tányérra,úgy mégiscsak gusztább,be a mikróba.Találtam teát,és 3az egyben kávét,nem tudtam melyikük mit iszik,melegítettem vizet.Pár perc,és kiderült a reggeli jó ötlet volt...Niki jött elsőnek,mikor meglátta a tányérokat és a poharakat elmosolyodott-először,a büfé óta-hozzám lépett és megcsókolt.Pont úgy ahogy én őt a büfénél...a különbség csak annyi hogy meztelenek voltunk,mikor bevillant hol járt a nyelve néhány órája,azonnal elkezdett meredezni a farkam...Jött Szilvi,próbált durcásnak tűnni...

-Tudod hogy most két napig fájni fog a seggem?Ezt még visszakapod

-Ezzel nem ijesztesz el,állok elébe...

Megreggeliztünk,tényleg értékelték,tetszett nekik.

-És most melyikünket választanád?-Niki kérdezte,esti találkozásunkra utalva

-Niki,a válaszom ugyanaz,nem akarok választani,mindketten kelletek,így együtt...-elnevették magukat.Kicsit még dumáltunk,majd felöltöztem

-Most már mennem kell.Fogunk még találkozni?

Szilvi válaszolt

-Fogunk,de nem tudom mikor.Egy ideig nem leszünk itt.Legyél elérhető,és ha hívunk ne keress kifogást...

Elbúcsúztunk,még mindig meztelenek voltak mindketten,rövid csók,fenék simogatás és ennyi.

Nem kérdeztem mivel foglalkoznak,mit csinálnak mikor nincsenek itt-ők meg nem mondták...Lehet pont ezzel nyertem el a bizalmukat,nem tettem fel kényelmetlen kérdéseket.Kell nekik egy pasi,akinek nem kell magyarázkodni,és bármikor elérhető,és arra pont jó voltam ami nekik kell...

Folyt.köv.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr416087094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása