Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hármas az éjszakai munka előtt

Rosszlányok blog 2020.08.24. 05:34

Zsuval már voltunk hármasban és most egy új fiú jelentkezett és először találkozni akartunk vele.Megbeszéltem Zsuval,hogy jöjjön kicsit előbb munka előtt és a vasúti parkolóban összefutunk és megnézzük egymást.Aztán ha szimpatikusak vagyunk egymásnak még bármi lehet.Miután megjött Zsu hamarosan megérkezett a fiú is.Magas,sportos pasi volt bár kicsit szótlannak tűnt.De miután beszélgettünk egy kicsit láttam Zsunak azért bejőn és talán összejöhet valami még meló előtt.Javasoltam induljunk el valami helyet keresve aztán meglátjuk.Egyetértettünk és Zsu hátra ült a kocsiban.Én a tükörből figyeltem az eseményeket miközben haladtunk ki a városból az iparnegyed felé,valami mellékútat keresve.Alig,hogy elindultunk láttam Feri az új srác már Zsu nadrágjában matat ami láthatólag tetszett is Zsunak.Nemsokára már le is húzta a nadrágját és már benne is volt a puncijában.Hallottam mélyen veszi a levegőt és becsukott szemmel élvezi a történést.Közben már kiértünk a belvárosból és kerestem valami utat ahová letérhetünk.Mire újból visszapillantottam a tükörbe már Zsu fejét láttam ütemesen mozogni a srác ölében.Gondoltam ez gyorsan ment.Elképzeltem,hogy munka előtt (éjjeles volt Zsu)még élvezkedünk mindhárman kicsit.Ahogy kiértünk a városból találtam is egy bekötőutat ahová lekanyarodtam.Addigra már lekerült Zsuról a nadrág és épp beleülni készült Feri ágaskodó farkába.Megálltam és élvezettel néztem amit csináltak.Zsu beleült és ütemesen mozgott az új fiúba.Engem nagyon izgat ha mással látom dugni Zsut.Hallottam ahogy lihegnek és csókolgatják egymást aztán Zsu elélvezett és még gyorsabban vágtázott.Teljesen beindultam ettől.Ledobtam én is a gatyámat és verni kezdtem a faszomat.Aztán hallottam Feri is elélvez.Mozgatta Zsu csípőjét és amennyire tudta belédugta kőkemény farkát aztán lökött még párat és megpihentek.Én hátra mentem,addigra kiszállt Zsu a faszból és lihegve a srác mellé ült.Én erre vártam és Zsu lábai közé bújtam és kinyaltam csupa gecis punciját.Rendesen megtöltötte a srác mert kívül-belül tocsogott a puncija.Közben a srác kiszállt és felöltözött.Én a helyére ültem és magamra húztam Zsut.Könnyedén becsúsztam nedves puncijába.Elkezdett mozogni és átölelt.Megkérdeztem milyen volt vele.Nagyon jó,volt a válasz de veled jobb.Köszönöm,mondtam.Éreztem még mindig csupa geci belül Zsu és ez elég volt ahhoz,hogy én is beleélvezzek.Ezt érezve Zsu is követett és ő is élvezett és közben megcsókolt.Imádlak,mondtam neki.Most biztos hosszú lesz az éjszakai műszak.Az biztos,mondta de reggel még kikészítelek ha hazaérek.Állok elébe,mondtam neki és kifújtam magam miközbenleszállt rólam.Megtörölte magát egy zsebkendővel majd felöltözött.Elvittük Zsut dolgozni aztán én hazavittem Ferit.Közben beszélgettünk a történtekről.Neki nagyon tetszett a dolog és megnyugtattam nekünk is.Még összehozhatunk valami hasonlót ha mindenkinek jó volt.Úgy lesz,ígérte és kiszállt.Hazamentem és egy jót aludtam,reggel Zsu ébresztett mikor hazaért.Na mivan szépfiú?-kérdezte.Már vártalak,mondtam neki.Neked milyen volt az éjszaka-kérdeztem.Fárasztó mert szétbasztatok és le kellett dolgoznom 8 órát de addig nem alszom el míg ki nem nyalsz és meg nem dugsz elalvás előtt.Ledobta ruháit és én kinyaltam illatos,dugástól zamatos punciját és mielőtt elélvezett volna megdugtam jó keményen miközben kétszer is elélvezett Zsu.Lihegve mondta-na most már alhatok egy jót végre.Ilyet máskor is összehozhatunk-mondta még félálomban és elaludt.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5916117214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása