Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Névtelen

Rosszlányok blog 2020.08.26. 04:49

Ahogy a liftben csókolóztunk- faltuk haraptuk egymást. A szánk keserű volt, az övé a jó tempóban fogyasztott ’jégertől, az enyém a megfontoltan, de kitartóan vedelt barna sörtől. A lift mindenhol nyikorgott körülöttünk.

 

Sokáig kínlódtam a kulccsal, a szomszédoknak is kell valami a jóból. Valahogy bejutottunk az előszobába, ahol a lépcsőházi suttogást idióta röhögés váltotta fel, amit aztán egy újabb kegyetlen ajak tépő csók fojtott el. Cipők kabátok és pulóverek a földön, ezek a züllött éjszakák valahogy mindig hűvösek.

 

Nem jutottunk el semmiféle pihe-puha szépen diszkréten elrendezett jó illatú ágyig. Félresöpörve a romhalmazt (ami sokkal nagyobb szokott lenni) terpeszbe állt és hasra dőlt az asztalon. A cipzár hátul hamar kettévált. Egy szivecskés mintás francia bugyi és egy sötétkék koktélruha landolt a bokájánál. Én persze megszenvedtem a saját övemmel a nem is tudom miért betűrt ingemmel, de valahogy minden felesleges ruhadarab a földre, vagy földközelbe került.

 

Néhány nyögésbe és röhögésbe keveredett mozdulat és felajzott hímvesszőm, forró, de bizonytalan ágyékába hatolt. Előrehajoltam jobb vállát megszorítottam, a tarkója alatt a nyakába haraptam, ettől libabőrös lett és szeretkezni(?) kezdtünk. Hol erősebb, hol lassúbb mozdulatok váltották egymást. Emlékszem a hörgésére, ahogy a körmeimet végighúztam a néhány pihétől a tarkóján, a gerincén egészen a valószerűtlenül hófehér kissé megereszkedett, de őrjítően hullámzó fenekéig. A bőre vakítóan hófehér volt – hol voltál te egész nyáron – jelent meg bennem egy elcseszett gondolat, amit aztán a kéj gyorsan elűzött.

 

Fáj! – szólalt meg néhányszor, mikor a hajába markolva, vadabb mozdulattal hatoltam tűzforró cseppfolyós ezüst (micsoda hasonlat) vaginájába. Nekem is, de ez most ilyen! – hörögtem, igen azt hiszem kegyetlenül. Már szinte önkívületben és extázisban akartam a gyönyört, mégis emlékszem a hátán elszórt apró sötét anyajegyekre és a feneke, csípője, háta, vállai által vetett hullámokra.

 

Aztán megtörtént. Semmi romantikus amerikai filmekből ismert egyszerre egybeforró pillantásokba olvadó, nem. Én élveztem el előbb ájulás zuhanás és atomrobbanás keveredett az ágyékomban amazóniai erdőtüzekkel, ahogy ágaskodó, lüktető péniszem minden eddig az éjszakáig cipelt nedvét belé lövellte. Azt hiszem ordíthattam is a gyönyörtől Nekem egy-két mozdulattal kevesebb kellett volna, hogy bírjam még. Neki a belőlem áramló ondó forró érzése kellet, hogy ne bírja tovább. Vékony hangú sikolyokkal és apró nyögésekkel élvezett el. Megragadtam a csípőjét, éreztem lábait elhagyja az erő. Egy ideig így maradtunk zihálva még, de lassan újra kaptunk levegőt. Aztán, ahogy kihátráltam belőle egy csepp a sötétkék ruhára hullt pont a cipzár mellé. Megfordult, magához húzott, a combjai kicsit remegtek még a derekamon. Hosszan megcsókoltuk egymást. Nem esett jól, hiszen ez egy italtól mentolos cigitől zihálástól kiszáradt és keserű csók volt, de valahogy kellett a végére.

 

Megszabadultunk zoknitól, körömcipőtől, karkötőtől, szóval pár cucctól, ami még rajtunk volt és a nyikorgó szobaajtón és a sötétbarna parkettán túl bezuhantunk az ágyamba. Helyezkedés, paplan rángatás, mocorgás után ő keresztben én meg egy apró hideg nedves foltra feküdve aludtam el.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6616127326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása