Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Maszti álmodozás

Rosszlányok blog 2020.09.01. 02:54

Csak ülök és képzelem hogy kursz a felcsatolhatóval nyalsz össze vissza . már simogatom magam a gondolatól és már lent tartok benyúlok és kezdem .A vágytól égő forró nedves puncimal játszadozok és gondolatba már ott vagyok hogy melleimet szívogatod szívod és csak szívod míg abba nem hagyod . Most megfordul minden én jövök kikapcsolom melltartódat majd csak nézek . Nézem azokat a hatalmas (GIGA NAGY)melleidet majd 1 percet várok és azután a kettő közé dugom a fejem és élvezem ahogy dörgölöd a fejemhez őket majd lefekszem és azt kérem feküdj rám és nyomd a számba ditkoidat és csak szívom te meg már nyögsz hogy csináljam még közben érzem hogy bugyidból csordul ki a forró nedv . lenyulok és simizni kezdem a lucskos picsád de közbe még szívom a csöcsöd. Később én kérem ülj a számra rá is ülsz és én már nyalak már majdnem szét nyaltalak mikor te a hatlmas nedv özönnel bele élvezel a számba és csak annyit nyögdécselsz hogy nyald ki a maradékot ki is nyalom majd csokolozunk és bele köpöm a maradékod a szádba izlelgeted majd te a csöcsömre köpöd és csak utána markolászod.Majd te jösz felteszed a vibrit és én leszoplak . Még belenyalsz a lucskos puncimba majd még jól leköpöd és utána lassan beteszed mikor már bent van gyorsitasz és csak kursz én meg már ez az gyerünk csináld jaj gyerünk kurj csináld au au hu au hu au kurj simogasd a mellem csináld ribanc a dugd meg a segjukamat is kérlek !!!!! ráültem és meglovagoltam csak ugy mondta nekem hogy lovagod te kurva lovagold meg a faszom majd jött a csúcs én leszálltam és a szájába élveztem csókolóztunk majd 5 pec pihenő és 69 fojtatjuk majd punci dörzsi és végül én kurom szét azt a nedves mocskos geci picsád most pedig csak bevezető képen a második kör elején simogatjuk egymás suncikájat és élvezkedünk !!!!!!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8216165844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása