Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Lefeküdtem a gyerekkori iskolatársammal

Rosszlányok blog 2020.09.12. 04:43

Már régóta halogattam, most végre meglátogattam régi iskolatársamat. Befutott vállalkozó lett. Hatalmas lakás, gyönyörű feleség, nagy társasági bulik. Csak a házasélete nem volt igazán felhőtlen, mint utóbb kiderült. Szexuális problémái voltak, és mellette féltékeny is. Mindezt a bulikkal, a jómódja fitogtatásával próbálta feledtetni feleségével is. Mikor megérkeztem, éppen az aktuális buli közepébe csöppentem. A társaság már kellőképpen ittas volt, köztük vendéglátóm is. Felesége vett szárnyai alá. Mosolyogva szoríttatott helyet nekem is az egyik asztalnál. Poharat kerített nekem is. Miközben italt töltött, megbillent.

Csípőjét megfogva tartottam meg, nehogy az asztalra essen. Vékony ruháján át megéreztem bugyija pántját, és egyből beleborzongtam. Ő felkacagva zökkent ölembe. Ahogy fészkelődött, feszes fenekétől farkam merevedni kezdett. Nem zavartatta magát, csak nevetgélt tovább, a többiekkel is viccelődve közben. Zavarban voltam, mert tudtam, hogy észrevehette gerjedelmemet.

-El ne mozdulj innen-nevetett szemembe, mikor felállt ölemből.

Mire visszatért, már óvatosan megigazítottam farkamat, hogy ne feszüljön annyira. Visszafurakodott hozzám, es mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, ereszkedett ujra ölembe. Újra töltött poharainkba, és fordulva nyújtotta felém. Kemény formás mellei nekifeszültek lenge selyemblúzának. Erre farkam újra megmoccant. Ezt is észrevette. Nem szólt, csak mosolyogva szemeimet figyelte. Aztán poharát letéve megemelkedett, majd szembefordulva velem ült ölembe.

Továbbra is csak mosolygott, szerintem élvezte zavaromat. Aztán kezével igazítva ruháján alá nyúlt és gombolni kezdte nadrágomat. Kiszabadította farkamat rabságából és combjai közé szorította. Szemeim figyelve hintázgatni kezdett ölemben. Csípőjével lassan araszolt egyre előbbre, és rudamat forró vágatához dörzsölte. Míg távol volt, megszabadult bugyijától. Éreztem, ahogy szeméremajkai körbeölelik farkamat. Tovább hintázgatott, mire makkom puncijának bejáratához feszült. Csípője nagyot rándult, ahogy nekem feszült, és makkomat puncijába szorította. Szemem fürkésző tekintete elsötétült, ahogy lassan elkezdte magát rátolni rudamra. Hüvelyének izmai hullámozva szívták magába rudamat. Tekintete elhomályosult, mikor tövig magába vezette rudamat. Ültében előrehajolt, így mellei arcomhoz szorultak.

-Szopogasd meg egy kicsit.- sóhajtotta fülembe, és egyik bimbóját ajkaim közé igazította.

A társaság zsivaja már csak háttérzsongássá változott. Szopogattam bimbóját, ő pedig csak alig mozdulva, hüvelyének izmaival szorongatta rudamat. Aztán egy hatalmasat sóhajtott, és éreztem, ahogy benne feszülő rudamat forróság önti el. Elélvezett. Lassan emelkedett le rólam, ágyékomat pedig elárasztotta puncijából ömlő élvezetének váladéka. Tétova léptekkel hagyott magamra. Alig bírtam elrejteni még mindig ágaskodó farkamat. Hiába kerestem tekintetemmel, már egész este nem láttam.

Nem tudtam elaludni vendégszobámban, pedig már minden elcsendesedett. Csak halk suhogást hallottam, ahogy bejött a szobába. Ágyamhoz lépett és leeresztette magáról köntösét. Fejem mellett illatozott gyönyörű ágyéka. Az éjjeli lámpa megvilágította remegőn tárulkozó szeméremajkait, amit egyből csókolgatni kezdtem. Belenyaltam puncijába, majd megszopogattam csiklóját is.

Felnyögött, aztán átvetette rajtam lábait és nemes egyszerűséggel magába vezette már igencsak merev rudamat. Hullámzani kezdett csípője, ahogy csúszkálni kezdett rajta. Megint éreztem a forróságot makkomon, de most nem szállt le rólam, hanem magába szorítva hátára gördült és mellbimbóját ismét számba préselte. Csípőm megfeszítve egészen mélyen belefeszültem.

-Igeeen.. Méég.. Ez nagyon csodálatos..-sikkantott fel kéjesen.

Most már csak magamra gondoltam. Hevesen járatni kezdtem benne rudamat, élvezve rángatódzó eksztázisát és elfolytott sikkantásait. Fantasztikus gyönyör közepette robbantam benne, és spricceltem tele hüvelyét spermámmal. Csak szorított magába, egész testében remegve.

-Köszönöm. Nagyon -nagyon köszönöm. -suttogta fülembe. -Mennem kell, mielőtt felébred. De ígérd meg, hogy hamarosan újra meglátogatsz bennünket.

Még egy csókot nyomott számra, aztán amilyen halkan jött, úgy is hagyott magamra.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6216175122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása