Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A beteljesülés

Rosszlányok blog 2020.09.19. 03:31

Az ünnepre összejött az egész család. Ángyom igencsak kitett magáért. Mi szem-szájnak ingere, az asztalra került. Nagybátyám pedig jófajta italokkal kínálgatott bennünket. Elpilledve tértünk nyugovóra. Sokáig tartott, míg ángyom elrendezte, ki-ki hol aludjon. Már majdnem elszunnyadtam, mikor ángyom suttogását meghallottam.

-Húzódj odébb. Addig osztottam a helyeket, hogy magamról megfeledkeztem. Ha nem bánod, ide bújnék. – hallottam ruhája suhogását, ahogy vetkőzött.

Aztán megéreztem csípőmön meleg pucér fenekét. Még fészkelődött kicsit, majd egyenletessé vált szuszogása. Nem úgy az enyém. Farkam merevedni kezdett, ahogy éreztem pucér fenekét nekem feszülni. Gyakran kacérkodott velem, én meg egyre gyakrabban fantáziáltam róla. Már szinte zsibbadtam megmerevedve, mikor lassan felé fordultam. Megmozdult, de nem ébredt fel.Kezét hátravetve csípőmre tette és fenekét teljesen ölembe fészkelte. Majd beleőrültem, úgy felizgultam, mikor fenekének és combjainak melegét merev farkamon éreztem. Én is átnyúltam derekán és óvatosan megérintettem forró feszes mellét.

Nem tudom mitől, de bimbója keményen ágaskodott. Sóhajtva újra moccant, és most farkam combjai közé szorult. Álmában aprókat moccant, és éreztem, hogy makkom már forró szeméremajkait érinti. Szívem majd kiugrott helyéből úgy vert. Aztán makkomon nedves forróságot éreztem. Ekkor moccanva megint megrándult kicsit, és farkam csúszni kezdett pinájába.

Egyre mélyebbre.

-Azt hittem, már sosem rakod belém-sóhajtotta suttogva.

-Tudom hogy már régóta ábrándozol róla. Most megbaszhatsz. Én is megkívantalak. Élveztess el.-fogta meg kezem és ujjamat megfogva csiklójára tette.

-Dörzsölgesd mig baszol. -nyögött fel kéjesen.

Ütemesen járatni kezdtem faszomat pinájában.

-Toljad bátran. Nagyon jól csinálod. -nyöszörögte lihegve.-Nem kell kapkodnod. Nagyon élvezem. -feszitgette magát hüvelyében járó rudamra.

-Bátran belém élvezhetsz.-suttogta, mikor megérezhette, hogy már nagyon közel járok hozzá.

Fantasztikus élmény volt, mikor faszom elsült hüvelyében. Megrándulva ő is kéjesen felnyögött.

-Maradj bennem, nehogy kicsorogjon. De most már ideje aludni is. -fordította hátra fejét és megpuszilt.

-Aludj. Majd holnapra kitalálok valamit, mert ezt nagyon élveztem.

Másnapra túrát szervezett a családnak, de magát kimentette. Engem segíteni marasztalt. Alighogy elindult a társaság nagybátyám vezetésével, már húzott is magával a szobába.

-Vetkőzz.-szólt rám, és már maga is dobálta le ruháját.

-Hú, de szép faszod van. Még nem is láttam.-nevette el magát mereven álló farkamat meglátva.

-Na gyere, te is nézzél meg alaposan, aztán bassz meg rendesen, mert már nagyon bizsereg a pinám.

Csak bámultam ágyékát takaró gyönyörű bozontját. Lábait széttárva dőlt hanyatt az ágyra. Szeméremajkai szétnyíltak és látni engedték nedvesen vibráló bejáratát.

-Megpuszilhatod, ha akarod.- huzta szét ujjaival, és elóbujtatta csiklóját is.

Ráborultam, es hevesen nyalni kezdtem. Pinájának illata betöltötte orromat. Nyalakodásomtól felnyögött és csorgatni kezdte nedvét.

-Most pedig basszál meg. -húzta fel térdeit, és tárta szélesre ágyékát.

Vadul vetettem rá magam. Faszomat egyből tövig beletoltam, amit apró kis sikkantással nyugtázott. Frenetikus vad baszásba kezdtünk. Vinnyogott, visongott, hánykolódott, és többször is elélvezett. Kifáradva pihegtünk, mikor meghallottuk a többiek érkezését. Sietve kapkodtuk magunkra ruháinkat.

-Én a konyhába megyek, te menj ki a hátsó kamrába, és hozz be valamit. Bármit. Ezt meg majd éjjel folytatjuk, mert azt hiszem nekem megint nem fog máshol jutni hely.-vigyorgott rám.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8316198252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása