Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Éljen a panel program

Rosszlányok blog 2020.10.07. 04:26

Szilvivel annak idején kollégiumi szobatársak voltunk. Ha nagy ritkán nem szedtünk össze srácokat, akkor egymást kényeztettük nagy élvezettel és odaadással. Nagyon régen nem találkozunk már, de most, hogy összefutottunk felmentünk hozzá sokáig beszélgettünk, borozgattunk, játszottunk egymással aztán aludtunk.

Reggel arra keltünk, hogy betûz a nap az ablakon. lerúgtuk magunkról a takarót meztelenül feküdtünk az ágyon és éveztük a jó meleget, közben simogattuk, fogdostuk egymást. Aztán egyszercsak valami eltakarta a napot egy pillanatra. Aztán megint és megint ami furcsa volt a hatodik emeleten. Felnéztünk és megjöttek a munkások, kezdték a ház szigetelést. Szilvi rám nézett és azt mondta dugjunk és odament az erkélyhez kinyitotta és mondta a srácoknak, választhatnak mit kérnek: hideg sört vagy forró és nedves puncit. Látták a srácok milyen brutálisan jó nõ Szilvi úgyhogy bejöttek.

Várjatok igyunk egy kávét mondtam nekik kimentem a konyhába kiporcióztam a tegnapi kávét megmelegítettem rágyújtottam. Az egyik srác mögém lépett, megmasszírozta a vállam, megsimította a hátam, elmarta a mellem, összecsippentette a bimbócskámat, finoman morzsolgatta, majd lecsúszott a keze, megsimította a hasam, a combom, aztán a puncim. Még félig sem szívtam a cigim de inkább elnyomtam, megfordultam a bárszéken, felemeltem a lábaimat, a nyakába tettem és mondtam neki, hogy varrd be a farkad. Nem kellett kétszer mondanom. Kilépett az overálból, lassan betolta a farkát, markolászta a melleim és ütemesen dugott. Ez kicsit mindkettõnknek kényelmetlen volt úgyhogy felemelt ráültetett a konyhaasztalra ahogy stabilak voltunk és mocskosul keményen és gyorsan kúrt.

Oldalra néztem Szilvi hasalt a bárszéken az õ partnere kapaszkodott a derekába és keményen dugta. Mivel ébredéskor már beindítottuk a puncikánkat, mindketten hamar elélveztünk. Az én partnerem lehúzott az asztalról, letérdeltetett a melleim közé tette a farkát. Markolászta a mellem és keményen dugta, közben szopogattam, szívogattam a makkját és a számba élvezett.

Megint oldalra néztem Szilvi még mindig a széken hasalt de az õ partnere is a szájában volt. Fogta a fejét és dugta a száját nagy élvezettel. Mikor õ is elélvezett besétáltunk a szobába lefeküdtünk és nyaltuk egymás punciját lágyan nagy élvezettel, amit erõsen ki is színeztünk, hogy a srácok lelkesedése ne hagyjon alább.

Szilvi partnere engem az én partnerem Szilvit simizte, fogdosta egy kicsit aztán szét húztak minket. Az elõzõ partnerem dugta Szilvit és simogattam a golyóit és nyaltam tovább Szilvi punciját és csapkodtam a fenekét, Szilvi is ugyanezt tette. Mi csajok megint hamar és baromi nagyon élveztünk. Látták a srácok mennyi élvezzük a fenekelést és õk is rá rá csaptak a kerek feszes fenekünkre amit mindig apró sikkantásokkal, nyögésekkel, kéjes élvezésekkel jutalmaztunk.

Ettõl még jobban, még vadabbul, még keményebben, még gyorsabban kúrtak minket. A kér srác szinte egyszerre kapta ki a farkát a puncinkbõl és az én partnerem Szilvi arcára a Szilvi partnere az én arcomra élvezett. Teleküldték az arcunkat aztán a szánkba tolták a még merev, kemény és lüktetõ farkukat amit nagy élvezettel szoptunk, szívtunk, dörzsöltük a nyelvünkkel, közben pedig a melleinket markolászták és élvezettel simogatták, a tele élvezett arcunkat.

Mikor kiszívtuk az életet a farkukból megfordultunk és Szilvivel lágyan körbenyaltuk egymás arcát, közben fogdostuk, a másikat. A srácok felöltöztek és mentek dolgozni, mi pedig ha már így belemelegedtünk, akkor folytattuk a nyalakodást.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr316215650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása