Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Prémium osztás

Rosszlányok blog 2020.10.09. 04:42

A munkatársam már nagyon várta, hogy véget érjen a pihenésem. Mikor megjelentem az ajtóban nagy örömmel fogadott és egybõl a nyilvántartásunkat mutatta, ugyanis a megadott idõre teljesítette az általam kiszabott bevételt, sõt túl is haladt rajta, míg pihizni voltunk a családdal.

- Erre a bevételre prémium is jár - mondta széles mosollyal Zoli

- Mit szeretnél jutalmul? - kérdeztem tõle

- Azt, hogy te dugj meg! - és már indult a kanapéhoz, amit inspirálásként vitt be, miután elõzõ alkalommal leszoptam.

Bekapcsoltam a hi-fit, kerestem valami lassú számot, mikor megtaláltam tekertem a fenekem, feltoltam, összeszorítottam a melleimet, hogy majd kiestek a dekoltázsból és lassan vonaglottam Zoli felé. Látszott rajta, hogy rettenetesen élvezi a dolgot, ez engem is izgatott, ezért aztán belelendültem. Szerencsére egy kicsi mini bõ szoknya volt rajtam. Feltettem a lábam Zoli combja mellé, a bugyimat oldalra húztam és végigsimítottam a frissen gyantázott hamvas kopasz puncimat, ami már csillogott a nedvességtõl. Elkapta a combom, de nem hagytam, levettem a kezét, messzebb léptem - õ tudta, hogy érdemes hagyni- lassan kibújtam a felsõmbõl, hátat fordítottam neki, lehajoltam és letoltam a szoknyát. Kebelemelentyûben és egy falatnyi átlátszó tangában odaléptem elé, az ölébe ültem és hozzádörzsöltem a puncimat a még nadrágban lévõ de már lüktetõ farkához. Zoli lehúzta a melltartómat, összeszorította a mellemet és egyszerre nyalta, szívta, habzsolta a két bimbómat. Kicsit fentebb húzódtam, hogy teljesen az arcába toljam a cicijeimet, amikbe persze belefúrta a fejét azonnal, közben hátulról alám nyúlt, és becsúsztatta az ujját a pinusomba. Felálltam, kigomboltam a nadrágját õ persze készségesen felemelte a fenekét, hogy lehúzhassam, Mikor megfosztottam a ruháitól, elé térdeltem a melleim közé vettem a fénylõ kemény farkát, összeszorítottam és a cickóimmal rejszoltattam, Mivel nagy melleim vannak, közben a makkár idõnként a számba toltam, körbenyaltam, megszívogattam. Ez annyira tetszett Zolinak és mondta, hogy többet használjam a számat. Széthúztam a combját körbenyaltam a kavicsait, végignyaltam a farkát, és betoltam a számba. Ismerte már a szopási technikámat, tudásomat, ezért megfogta a fejem és ütközésig tolta a torkomra a szerszámját. Ekkor felálltam hidegvízzel jól benedvesítettem egy törölközõt, azzal végigmasszíroztam a lágyékát, megtörölgettem a farkát, makkját, hogy tovább bírja. Hátat fordítottam a tangás fenekem felé toltam. Zoli oldalra húzta a bugyit és lassan közelítettem a makkja felé. Nem volt türelmes, elkapta a derekam és nagy erõvel hirtelen belerántott a farkába, ami bevallom nagyon jól esett háttal neki, riszáltam magam, õ egy kellemes csattanósat csapott a fenekemre és mondta - látni akarom az arcod.
Megfordultam, hol lovagoltam vadul, hol csak lassan, volt hogy csak köröztem a fenekemmel. Egy darabig bírta, hogy én legyek felül, aztán megragadott lefektetett betolta a farkát, közben az ujjaival a csiklómat dörzsölte. Ahogy dugott a nagy melleim remegtek. Belemarkolt, megszorította. Jó volt, élveztem én is. A mellem között akart elélvezni, persze engedtem. Fölém térdelt, összeszorította a mellem és dugta. Éreztem ahogy a teljes tárat rám nyomja. Kivette a farkát, a számba tette és pedig szívtam és dörzsöltem a nyelvemmel.

Mikor végeztünk, rendbe szedtük magunkat Zoli azt mondta most nincs kedve dolgozni haza megy. Én még telefonálgattam egyszer csak nem sokkal azután, hogy Zoli elment (minden értelemben) belépett a férjem.

Tetszett neki a kupé, tetszett az is, hogy üveg az iroda és látni ahogy az emberek mászkálnak nézegetik magukat az üvegben és nem látnak be.

- Mit szólsz egy kis munkahelyi szexhez? - kérdezte, és már zárta is az ajtót kapcsolta az övét.

- Ismersz - mondtam. Én mindig benne vagyok egy jó kis hancúrban. És bekacsoltam a hi-fit, kerestem egy lassú számot, majd lassan elkezdtem felé vonaglani, miközben simogattam magam...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8316218874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása