Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Megvolt a mai bevásárlás...

Rosszlányok blog 2020.10.13. 04:33

Az utca végén van egy kis bolt, a gyors bevásárlásokat itt szoktam elintézni. Most is bementem a bulira készülve telepakoltam a kosarat sörrel, borral, pálinkával, fizettem és indultam haza. A boltos szólt a fiának, hogy segítsen hazacipelni a cuccokat, nehogymár én szakadjak bele. Aranyos, vékony, szégyenlõske 19 éves srác.

Mikor bepakoltunk mindent a konyhába, kérdeztem, hogy mivel tartozom, õ szabadkozott, hogy nem pénzért csinálta én pedig mondtam, hogy nem is pénzre gondoltam, mivel látom a nadrágján, hogy tetszem neki és álló fasszal nem engedem ki a házból, mert mit szólnának az emberek. õ elvörösödött, dadogott, elnézést kért, én pedig megmarkoltam a farkát, letérdeltem elé, kiszabadítottam sz iszonyat kemény szerszámját, rányomtam egy szívós, erõs nyelves puszit aztán finoman nyalakodósan szopni kezdtem, közben morzsolgattam a golyót. Pár perc múlva már nagyokat nyögött, remegett a lába és egy hatalmas sorozatot küldött a számba én pedig nyögdécselve szoptam tovább, miközben a szabad kezemmel a csiklómmal játszottam. Még egy kicsit szopogattam a farkát, aztán felálltam és mondtam neki, hogy most te rendezel le engem.

Megfogtam a farkát és húztam magam után a nappaliba, kibújtam a ruháimból lefeküdtem az ágyra és a lábaim közé húztam a fejét. Nagy odaadással de tapasztalatlanul nyalogatta a puncim, én fogtam a fejét és a csiklómra igazítottam. Megérezte mit kell nyalnia és heves nyögdécseléssel jutalmaztam. Elmúlt a szégyenlõsége is, mert míg nyalt, addig fogdosott mindenhol. Megfogtam a lábaimat a térdemnél, felhúztam a lábam és mondtam, hogy nyúljon be a puncimba. Odaadóan, lelkesen, nagy örömmel nyalt és serényen, gyorsan de figyelmesen járatta bennem az ujjait. Nagy nyögések, sóhajtások, lihegések közepette elélveztem, összeszorítottam a combommal a fejét és szívta nyalta tovább a puncim. Hagytam egy kicsikét aztán felálltam, lenyomtam a kanapéra, beleültem farkába, a fejét a melleim közé húztam és ahogy nyalogatta, szívogatta a bimbócskámat én lassú ütemes mozgásba kezdtem.

Megmarkolta a fenekem és most vadul ficánkoltam a farkán. Miközben le fel járattam a fenekem, közben köröztem is vele és nagyon élveztem, hogy a még mindig kõkemény dákója mozog, forog bennem, élmény volt ez a belsõ masszázs.

Többször is elélveztem ahogy meglovagoltam és õ is lihegett, fujtatott, sóhajtozott, tudtam, hogy õ is megint élvezni fog. Gyere a melleim közé mondtam neki és leszálltam az ölébõl, széthúztam a lábát a hatalmas melleim közé vettem a farkát, õ összeszorította és mozgatta a melleimet. Élvezte, hogy a cickóimmal rejszoltatja a farkát, ahogy markolászta a melleim és tetszett neki, hogy a makkját a számban tartottam, szívtam és szaporán járattam rajta a nyelvemet. Nemsokára megint egy sorozatot engedett a számba.

Elengedte a mellemet, megfogta, simogatta a fejem és elismerõen sóhajtozott ahogy szoptam tovább. Hiába szoptam harcrakész maradt a farka. A szemébe néztem és a torkomra toltam a farkát és vadul, keményen, gyorsan, nagyon-nagyon gyorsan szoptam, közben játszottam a zacsijával, simiztem a combját, a mellkasát, cuppogott a farka a számban, torkomon és pedig nyögdécseltem ami annyira lázba hozta, hogy pár perc alatt megint elélvezett.

A torkomra küldte a tárat és most sikerült lankadtra szopnom.

Miután végeztem vele, felöltözött és indulásnál mondta, hogy máskor segít hazacipelni a vásárlást. Mindenképpen! - megkérlek rá mondtam neki mosolyogva és egy gyors csókot nyomtam a szájára és becsuktam az ajtót.

Ekkor megszólalt a párom mögöttem, hogy szép menet volt, most õ következik...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1316222654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása