Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Így lesz egy leszbi cicából, biszex vadmacska

Rosszlányok blog 2020.10.14. 03:20

Van egy kedves barátnõm, Orsi aki minden férfi bánatára leszbi, mivel mocskosul jó nõ. Ritkán találkozunk, mert messze lakunk egymástól, de most bejelentkezett, hogy nálunk aludna hétvégén. Mikor a párom hazajött, mi már nevetgéltünk, borozgattunk, kicsit kapatosan voltunk. Férjecském is ivott velünk pár pohárkával, majd azt mondta, hogy "aludjunk" együtt, de elõbb õt kell lerendeznem, mert szex nélkül nem lehet lefeküdni.

Mire a hálóba értünk, már meztelen voltam, lerángattam párom ruháit, bekaptam a farkát, hogy totál harcra kész állapotba hozzam. Pár szapora nyelvcsapás után feltérdeltem az ágyra, párom mögém lépett és tolta is befele a helyére a farkát. Dugott markolta a derekam, fenekem én pedig játszottam a csiklómmal serényen. A hátamra fektetett, megcsókolt, megmarkolta a mellem és dugott. Lágyan, lassan, finoman, ölelkezõsen, bújósan, szerelmesen én simogattam a fenekét, hátát, beletúrtam a hajába, nyaltuk, szívtuk, harapdáltuk egymás száját, nyakát, arcát, mellkasát.

Ekkor megszólal Orsi, hogy de szép látvány vagytok és leült mellénk az ágyra. Párom az oldalamra fordított, a hátamat, fenekemet, combomat, puncimat simogatta, Orsi pedig megfogta a mellem és azt rendezgette, hozzám hajolt és megcsókolt. Párom ezt látva a hátamra fektetett, úgy hogy a fejem Orsi ölében legyen. Férjem dugott, Orsi simizte az arcom, markolászta a melleim, csókolgatott, körmeit végighúzta a hasamon, a puncim fölött körözgetett, majd óvatosan lassan újját rátapasztotta a csiklómra és dörzsikézte. Közben én a fejem mögé nyúltam, be Orsikám lába közé, középsõ és a gyûrûsujjamat bedugtam a puncijába a hüvelykujjat pedig a csiklójához dörzsöltem. Már mindhárman nyögdécseltünk. Orsi sóhajtott egy nagyot és olyat csinált mint még soha.

Ráfogott a párom farkára. Az ujjaival meghosszabbította a puncim közben a tenyerét folyamatosan körözgette a puncikámon. Nagyon élveztem, sõt el is élveztem. Orsi végighúzta a körmeit párom mellkasán és az mondta neki, hogy nem ellenkezne ha meg akarná dugni. Kiszálltam a párom alól, lefektettem Orsikát az ágyra, megcsókoltam, most én gyúrtam a melleit, simiztem a punciját, a párom pedig óvatosan, lassan, finoman, gyengéden tolta be a farkát a puncijába és birizgálta a csiklóját. Mindketten simiztük a punciját, játszottunk a csiklójával, párom pedig nagy élvezettel kéjesen ütemesen dugta. Orsi felhúzott a szájához igazította a puncim és sóhajtozva, nyögdécselve nyalogatta.

Keményebben dugj!- mondta a páromnak. Õ ütemet váltott gyorsabban erõsebben kúrta, Orsi pedig gyorsabban erõsebben nyalt, közben markolászta a fenekem és a mellem én pedig az õ melleivel és puncijával játszottam. Nagyon élvezte, hogy mindketten õt kényeztetjük, nagyon élvezte, hogy a közel húsz éve faszt nem látott puncijában egy kemény, eres, menetes farok mozog, közben ketten is simizzük gyúrjuk a punciját csiklóját. Abbahagyta a nyalást, és leszálltam az arcáról, vadul csókoltam, szívtam az ajkait, melleit, markoltam a hasát combját, miközben a párom egyre keményebben, gyorsabban, vadabban dugta. Hatalmas sikolyok közepette, az ágyat és a fejemet markolva, hörögve, testét megfeszítve elélvezett. Elernyedt a teste a hörgésbõl nyögdécselés nyögés, nyüszögés lett, párom a vad kemény gyors kúrásból, lassú, figyelmes, gyengéd, óvatos dugásra váltott.

Megfordultam, rászívtam magam a párom farkára, õ belekapaszkodott a fejembe és dugni kezdte a számat. Hamarosan telelõtte a szám és miután lenyeltem az adagot beszívtam a makkját úgy dörzsöltem a nyelvemmel. Ekkor megszólalt Orsika, hogy ekkorát talán még soha nem élvezett. Ledöltünk, levezetésként cirógattuk egymást, párom mondta, hogy akkor magunkra hagy minket, de Orsi azt mondta, hogy szeretné ha maradna. Párom vigyorgott, visszafeküdt mellénk és nézte, ahogy a cirógatásból csókolózás lesz, és a csókolózásból 69. Ahogy nyaltuk egymást Orsival, a párom a fenekünket simizte. Oldalra nyúltam, éreztem, hogy már megint (vagy még mindig) áll a farka, ekkor mondtam neki, hogy használd. Az újdonság varázsa miatt, párom Orsi mögé lépett, betolta a farkát, Orsi felemelte a fejét, hagyot sóhajtott, majd visszatért a punci nyaláshoz, én pedig...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9116223938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása