Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A szomszéd srác a férjem és én

Rosszlányok blog 2020.10.15. 04:21

A mai napot is mint minden napot egy jó kis gyors menettel indítottuk, mert a férjem kávé helyett szexel szereti indítani a napot. Miután lerendeztük egymást õ ment dolgozni én meg cigizni. A szomszéd srác mint általában már kint várt és cigizett. Mondta, hogy egyszer szeretné megnézni, hogy mit mûvelünk egymással, én meg mondtam neki, hogy ennek nincs akadálya.

Este míg a párom zuhanyozott és betette a laptopot a tévé mellé, skype elindít, srác felhív, én pedig nagy terpeszben bevágódtam az ágy közepére és nyomtam neki egy maszti-show-t. Látványosan elnyújtottam simogattam magam mindenhol, játszottam a puncikámmal és jól élveztem. Mire a párom beért már túl voltam az elsõ élvezésen. Nevetve mondta, hogy "látom elkezdted nélkülem, de most becsatlakoznék" és azonnal a lábaim közé vágódott farkát betette, csókolgatott és finoman lágyan dugott, aztán egyre jobban bevadultunk és pörögtünk-forogtunk az ágyban, ki tudja hányszor élveztem el, a végén pedig kaptam egy kellemes arcpakolást.

Mikor végeztünk, megkérdezte halkan a fülembe súgva, hogy kinek nyomtuk a show-t. Elmondtam neki mindent õ pedig a géphez lépett és mondta a kamerába, hogy gyere dugd meg nyugodtan, az ajtó nyitva, a járást ismered. Míg feljött a szomszédka, a párom fenntartotta az izgalmamat, túráztatta a puncim. Álldogált az ágy mellett, zavarban volt. Párom mondta neki, hogy ne szégyenlõsködj, inkább leszállok az ágyról, én pedig megfogtam a kezét, lehúztam az ágyra, leszedtem a nadrágját és kényeztetni kezdtem a farkát. Szoptam egy darabig, aztán megfordultam, hogy láthassa a fenekem/puncim és vegye kezelésbe. Lágyan, kellemesen, finoman, óvatosan játszottam a farkával, amikor a férjem hozzám lépett, két kezét a tarkómra tette és rányomta a fejem a farkára, tövig vágta a számba, rászorította és azt mondta, hogy szopj, ne csak szopogass. Ekkor elmúlt a szégyenlõssége a srácnak, belefúrta a fejét a puncimba és szívni, nyalni kezdte vadul, markolta, simogatta, a fenekem, hátam.

Egy darabig így elvoltunk, de õ már eléggé bevadult és váltott. Helyet cseréltünk õ vadul dugta a szám és hevesen falta a puncim. Mikor megint elélveztem, a hátára feküdt és háttal neki a farkába ültem, elõre hajoltam, hogy szebb látványt nyújtson a fenekem és intettem a páromnak, hogy jöjjön, had szopjam. Megkaptam akit akartam. Dugtam a szomszéd srácot és szoptam a párom. Mikor elfáradtam a pattogásban oldalra dõltem, a szomszéd ebben a pózban dugott tovább, a párom az ölébe vette a fejem úgy nyaltam faltam a farkát. Most csak szopogattam, a saját élvezésemmel foglalkoztam inkább a szopást csak a élvezetem kedvéért csináltam, mert nagyon imádom. A srác dugott egyre gyorsabban, markolászta simogatta a fenekem, a párom farkán járt a nyelvem, a párom pedig simizte az arcom, gyúrta, dörzsölte a mellem, csipkedte finoman a bimbómat. A szomszéd a hátamra fektetett, keresztbe fogta és összeszorította a lábaim úgy verte be a farkát. A fejem lelógott az ágyról úgyhogy a párom a mellem közé tette a farkát és dugta eszeveszetten és pedig közben a golysziját morzsolgattam, és a fenekét nyalogattam.

Mindkét fiú egyre szaporábban vette a levegõt. A szomszédka gyorsult, a párom pedig kikapta a mellem közül a farkát, letérdelt az ágy elé és a számat kezdte dugni. Hol a szájpadlásomhoz, hol a nyelvemhez dörzsölte a farkát, hol pedig a torkomra vágta. Éreztem a puncimban és a számban is, hogy mindkét farok pulzál. Vártam az áldást nagyon. Mindketten egyszerre kikapták belõlem a farkakat és járt a kezük mint a motolla. egyik kezem a szomszéd srcá makkját szorította, dörzsölgette, másik kezem a férjem farka hegyén körözött. Mindketten egy idõ után egyszerre lekapták a kezem a farkukról. Egyszerre csattant a forró sperma az hasamon és az arcomon. Miután rám ürítették a tárakat megint elmartam a makkjukat és dörzsiztem, simiztem, köröztem a tenyeremet rajtuk õk pedig nagy nyögésekkel hálálták a ténykedésemet.

Én mentem zuhanyozni, a párom kiírta a felvételt a szomszédnak. Mire visszaértem a hálóba a párom már egyedül feküdt az ágyon, mellette egy masszázsolaj és egy dildó. Nem volt még elég kérdeztem nevetve, mire õ azt mondta, hogy belõled soha, azzal lerántott az ágyra, hasra fordított egy kis olajat csorgatott a hátam, fenekemre és a lábam közé, ezzel elindult a következõ felvonás.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2816223944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása